quote:
Neuh, WoWquote:
Dat wordt betaluhUHU1H2!1\!EINZquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Leg uit, waarom heb ik een note gekregen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik betaal geen ene euro voor een bekende en een waardeloze note
DAN KRIJG JE DIE LAATSTE LEKKER NIET TE WETUHquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik betaal geen ene euro voor een bekende en een waardeloze note
Moet jij eens oplettenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
DAN KRIJG JE DIE LAATSTE LEKKER NIET TE WETUH
zoek en gij zult vinden luidt het devies.quote:
En je er aan houden he, je gaat kijken waarvoor je die laatste note voor hebt zonder 4,50 te betalen.quote:
whehe die avatarquote:
Yesss we canquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:34 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En je er aan houden he, je gaat kijken waarvoor je die laatste note voor hebt zonder 4,50 te betalen.
Jeej.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:38 schreef -SG- het volgende:
Examen ging redelijk! Heb streng nagekeken en tussen de 4 en de 6! Moet een 4.6 halen voor een 5! En aangezien de normeringen de afgelopen jaren 1 of hoger waren heb ik waarschijnlijk een 5
!
Okeequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Notes en bans mag ik niet bespreken.
Geen voldoende?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:38 schreef -SG- het volgende:
Examen ging redelijk! Heb streng nagekeken en tussen de 4 en de 6! Moet een 4.6 halen voor een 5! En aangezien de normeringen de afgelopen jaren 1 of hoger waren heb ik waarschijnlijk een 5
!
Wehehe. Nee helaas. Lijfstraffen verdien ikquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wehehe. Nee helaas. Lijfstraffen verdien ik! Achja, ben al blij met een 5
.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wehehe. Nee helaas. Lijfstraffen verdien ik! Achja, ben al blij met een 5
.
En wiens motto is weer van toepassing?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:57 schreef xalo het volgende:
Volgens mij.. Heb ik wiskunde best wel goed gemaakt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:57 schreef xalo het volgende:
Volgens mij.. Heb ik wiskunde best wel goed gemaakt.
Maar ik durf het niet na te kijken, want Jarric zei dat 't tegenviel bij hem, en dan ga ik alleen maar stressen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:58 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
En wiens motto is weer van toepassing?
Ik zou het ook niet doen, ik zie het vanzelf welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar ik durf het niet na te kijken, want Jarric zei dat 't tegenviel bij hem, en dan ga ik alleen maar stressen.
over pwnage gesproken ik kwam laatst een kind van min 3 in de trein tegen die dat woord uitsprak en ik dacht serieus deze babytje komt van een andere planeet misschien wel van de maan aangezien ze uit niets zong een nummertje van een kinderverkrachter genaamd michael jackson en ze deed de moonwalk maar toen bedacht ik me ineens dat ze uit de clip blue van eiffel 65 kwam einde verhaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:59 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
door die tantoeharde pwnage van jou jwz
Ik heb -met streng nakijken- tussen de 4 en de 6quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar ik durf het niet na te kijken, want Jarric zei dat 't tegenviel bij hem, en dan ga ik alleen maar stressen.
Je kan er toch niks meer aan veranderen, je kan hoogstens je nieuwsgierigheid sussenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:59 schreef xalo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |