quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
clowns zijn tantoe leip en ik ben al een keer in het circus gevraagd maar toen waren de lollies op dus toen zei ik nee ik ga wel paardrijden
Dan moet je opnieuw betalen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:20 schreef Onorgineel het volgende:
Ben eigenlijk best benieuwd naar m'n notes
Als je dat geld dokt, zie je dan ook direct de notes die nog komen? Of moet je dan opnieuw betalen
4,50
Ik ga geen 4,50 betalen voor een terechte note waarvan ik weer wat erin staat, en een onterechte kutnotequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:20 schreef Onorgineel het volgende:
Als je dat geld dokt, zie je dan ook direct de notes die nog komen? Of moet je dan opnieuw betalen
4,50
INTERPUNCTIE.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:20 schreef RoBro het volgende:
weten jullie trouwens nog die tijd toen telsell hip was en chiel montagne een cd verkocht met de naam mooi was die tijd en dat je dan die pokoe van marianne weber hoorde met die stoomfluit en dat chiel montagne altijd zei van vette nummertjes van andre hazes en fransie bauer en dat die cd drie keer zo duur was in de winkel omdat deze cd was ingestraald door een vrouw genaamd jomanga met een blauwe jurk maar niet die jomanda die jullie denken want zij is eng en dat toen mijn vader die cd kocht ik echt dacht van wtf dit kan niet hij doet het zelfs op een pick up en ook in de casetterecorder dus toen was ik wel blij want ik kon hem toen ook op me eigen kamer afspelen en toen ik hem zo luisterde met mijn teddybeer in de hand dacht ik gvd dit is nog beter beter dan met je vuist spelen einde verhaal top 40 werk
schrijf een boekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:25 schreef RoBro het volgende:
ik kwam trouwens ooit iemand tegen bij een dikke party die helemaal naar de klote was ze kon niet eens meer een zwage shaggie draaien dus ik vroeg of ze een sigaret wou dus zij zegt ja wat denk je ik had helemaal geen sigaretten bij me einde verhaal anoniem
ik heb ooit een boek geschreven en het werd een kaskraker maar dat terzijde het boek ging heette egels en giraffen en ik probeerde te beschrijven hoe je het beste chinezen kan pesten want ze maken altijd vieze sate uit de magnetron maar de beste tip die ik gaf was dit blaas een ballon op en koop drie boeken sudoku en eet gewoon niet bij de chinees maar bij de turk einde verhaalquote:
Dan moet je weer betalenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:20 schreef Onorgineel het volgende:
4,50
Soms Jojo, als ik heel erg nodig moet poepenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Remlove, denk je nog wel eens aan mij? Of is dat voorbij?
Wat komen wij doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Soms Jojo, als ik heel erg nodig moet poepen
over poepen gesproken ik ga nu etenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik eis een verklaringquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |