props voor hem jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:46 schreef Jotcha het volgende:
En tja, in dat geval was ik ook geen mod geworden. Des te meer respect voor nijn
wel lache musical hoor. ben er ook heen geweest.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef Jotcha het volgende:
Ik ga morgen naar dirty dancing_! Wel niet geheel vrijwillig, maar goed
Maar lopen wel enorm veel tsjikkies bij musicalsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef s0k het volgende:
[..]
wel lache musical hoor. ben er ook heen geweest.
Nouja, lachen... eerste helft viel ik 2x in slaap. 2de helft was beter
en veel omas en opas en broers en zussen en moeders en vaders en zwervers en junkies en marokkanen en chinezen en mensen die alcoholist zijn zo leuk is het dus nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar lopen wel enorm veel tsjikkies bij musicals
Chickies met hersenen en smaak.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar lopen wel enorm veel tsjikkies bij musicals
Sletjes gaan niet naar musicalsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Het is als het ware een sloeriefilter.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:54 schreef s0k het volgende:
krentebol houd eens op met mn posts te wijzigen. Doen ik toch ook niet bij jou.
ook halloquote:
Remlove, denk je nog wel eens aan mij? Of is dat voorbij?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:54 schreef remlof het volgende:
tvp
Jullie hadden ooit iets?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Remlove, denk je nog wel eens aan mij? Of is dat voorbij?
die naam krijg je waarschijnlijk als je je naam in de lovecalculator van jamba gooitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef s0k het volgende:
remlof, waar staat dat eigenlijk voor? is dat een soort twents voor remspoor?
ik heb er twee gekregen baas boven baasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef Jotcha het volgende:
Serieus, ik krijg nu een note voor jan-lul?
Om daar achter te komen moet je betalen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef Jotcha het volgende:
dan krijg ik er zeker ook zo 2quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef Jotcha het volgende:
die is mooi.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef Jotcha het volgende:
Ik ga morgen naar dirty dancing_! Wel niet geheel vrijwillig, maar goed
Wat schattig. Jeugdliefdes.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah, ik was vroeger een beetje op Remlove.
Die eerste note was terecht, maar dit slaat nergens opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Om daar achter te komen moet je betalen.![]()
notes zijn stoer man net als bekeuringen en gevangenisstraf eigenlijk nog stoerder dan mensen vermoordenquote:
fa2quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:01 schreef Remsjo het volgende:
Mensen ik ga werken.
en wel allemaal houdoe zeggen tegen mij want dat is vet spang en tantoe lauw for de records
verkapt relmofquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef s0k het volgende:
remlof, waar staat dat eigenlijk voor? is dat een soort twents voor remspoor?
Mods + verveling = notequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die eerste note was terecht, maar dit slaat nergens op
oant moanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:01 schreef Remsjo het volgende:
Mensen ik ga werken.
en wel allemaal houdoe zeggen tegen mij want dat is vet spang en tantoe lauw for de records
de beul van fokquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
verkapt relmof
[..]
Mods + verveling = note
noord-korea is er niks bijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef Onorgineel het volgende:
ik heb volgens mij nog nooit notes gehad
En waarom nou weer die geeditte TT, alsof iemand wakker ligt van kenser
Ik zie wel vaker censuur op fok, het gaat helemaal de foute kant op hier
Klik op abonnementen bovenaan en notes opvragen. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef Onorgineel het volgende:
ik heb volgens mij nog nooit notes gehad
En waarom nou weer die geeditte TT, alsof iemand wakker ligt van kenser
Ik zie wel vaker censuur op fok, het gaat helemaal de foute kant op hier
Ik help je wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga mijn makreel schoonmaken
Geen idee hoe
Word jij serieus nooit moe van jezelfquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef RoBro het volgende:
tantoe hard drink spacende blikken heineken die onderkant van die blikken is gewoon verroest maar die drankies smaken nog goed ekte zijn dat
3 stuks.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klik op abonnementen bovenaan en notes opvragen. Ben benieuwd.
Bijna... echt ... bijjjjjjjna.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Word jij serieus nooit moe van jezelf?
Gisteren was ik dus aan het werk, liepen dr 2 mensen in de winkel die sprekend op jou en snulk leken. Ik denk wtf dat kan niet.... Dus ik kijk nog een keer goed, en toen zag ik dat het 2 clowns waren, want het circus is hier in de stad
clowns zijn tantoe leip en ik ben al een keer in het circus gevraagd maar toen waren de lollies op dus toen zei ik nee ik ga wel paardrijdenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Gisteren was ik dus aan het werk, liepen dr 2 mensen in de winkel die sprekend op jou en snulk leken. Ik denk wtf dat kan niet.... Dus ik kijk nog een keer goed, en toen zag ik dat het 2 clowns waren, want het circus is hier in de stad
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
clowns zijn tantoe leip en ik ben al een keer in het circus gevraagd maar toen waren de lollies op dus toen zei ik nee ik ga wel paardrijden
Hoi nijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
je zou maar zomaar familie van mij kunnen zijn mijn biologische vader was namelijk vroeger zeeman en bevaarde alle zeeen zoals de zwarte zee maar de mooiste verhalen maakte hij mee in de rode zee maar toen werd ik daar geboren vond ik het minder maar hij zegt altijd robin je bent een beste jongen maak het er beste vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:13 schreef ImTheBase het volgende:
robro, je zou bijna een kloon van mij kunenn zijn
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
clowns zijn tantoe leip en ik ben al een keer in het circus gevraagd maar toen waren de lollies op dus toen zei ik nee ik ga wel paardrijden
Dan moet je opnieuw betalen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:20 schreef Onorgineel het volgende:
Ben eigenlijk best benieuwd naar m'n notes
Als je dat geld dokt, zie je dan ook direct de notes die nog komen? Of moet je dan opnieuw betalen
4,50
Ik ga geen 4,50 betalen voor een terechte note waarvan ik weer wat erin staat, en een onterechte kutnotequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:20 schreef Onorgineel het volgende:
Als je dat geld dokt, zie je dan ook direct de notes die nog komen? Of moet je dan opnieuw betalen
4,50
INTERPUNCTIE.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:20 schreef RoBro het volgende:
weten jullie trouwens nog die tijd toen telsell hip was en chiel montagne een cd verkocht met de naam mooi was die tijd en dat je dan die pokoe van marianne weber hoorde met die stoomfluit en dat chiel montagne altijd zei van vette nummertjes van andre hazes en fransie bauer en dat die cd drie keer zo duur was in de winkel omdat deze cd was ingestraald door een vrouw genaamd jomanga met een blauwe jurk maar niet die jomanda die jullie denken want zij is eng en dat toen mijn vader die cd kocht ik echt dacht van wtf dit kan niet hij doet het zelfs op een pick up en ook in de casetterecorder dus toen was ik wel blij want ik kon hem toen ook op me eigen kamer afspelen en toen ik hem zo luisterde met mijn teddybeer in de hand dacht ik gvd dit is nog beter beter dan met je vuist spelen einde verhaal top 40 werk
schrijf een boekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:25 schreef RoBro het volgende:
ik kwam trouwens ooit iemand tegen bij een dikke party die helemaal naar de klote was ze kon niet eens meer een zwage shaggie draaien dus ik vroeg of ze een sigaret wou dus zij zegt ja wat denk je ik had helemaal geen sigaretten bij me einde verhaal anoniem
ik heb ooit een boek geschreven en het werd een kaskraker maar dat terzijde het boek ging heette egels en giraffen en ik probeerde te beschrijven hoe je het beste chinezen kan pesten want ze maken altijd vieze sate uit de magnetron maar de beste tip die ik gaf was dit blaas een ballon op en koop drie boeken sudoku en eet gewoon niet bij de chinees maar bij de turk einde verhaalquote:
Dan moet je weer betalenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:20 schreef Onorgineel het volgende:
4,50
Soms Jojo, als ik heel erg nodig moet poepenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Remlove, denk je nog wel eens aan mij? Of is dat voorbij?
Wat komen wij doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Soms Jojo, als ik heel erg nodig moet poepen
over poepen gesproken ik ga nu etenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik eis een verklaringquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |