LEKKER WEEKEND IN DE BOEKEN LEKKER STUDEREN OEH YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FEESJUUHHquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
godver, bijna weekend. gaat iemand nog wat beleven?
hard goanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
LEKKER WEEKEND IN DE BOEKEN LEKKER STUDEREN OEH YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FEESJUUHH![]()
quote:
quote:
Ahw schatjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
LEKKER WEEKEND IN DE BOEKEN LEKKER STUDEREN OEH YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FEESJUUHH![]()
Beetje werken, beetje stelen en zuipen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
godver, bijna weekend. gaat iemand nog wat beleven?
Echte jongen van de straatquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje werken, beetje stelen en zuipen natuurlijk.
Pics or it not happenedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef Monopoly het volgende:
Vandaag trouwens weer een neger met down gespot in de trein.
Was nummer 4. Ik hou die stand keurig bij, het is vrij uniek om ze in het wild te spotten.
Nog 3 tot ban?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:35 schreef Ugjerke het volgende:
Teringpoepje, ik heb er ergens weer een note bijgekregen. Tussenstand: 27.
ik zie er wel vaker één.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef Monopoly het volgende:
Was nummer 4. Ik hou die stand keurig bij, het is vrij uniek om ze in het wild te spotten.
@hanenliefhebberquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef Monopoly het volgende:
bad boyquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:35 schreef Ugjerke het volgende:
Teringpoepje, ik heb er ergens weer een note bijgekregen. Tussenstand: 27.
Ik heb nog wel een smartphone voor je liggen trouwens.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik heb nog een ouderwets kut telefoonLukt niet
Is 30 notes een ban?quote:
you like?quote:
Serieus? Dat klinkt verleidelijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een smartphone voor je liggen trouwens.
Meen ik ergens gelezen/gehoord te hebben.. But not surequote:
Ik heb al wel genoeg bans gehad, in het verleden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Meen ik ergens gelezen/gehoord te hebben.. But not sure
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik heb nog een ouderwets kut telefoonLukt niet
Si, moet wel even kijken of hij het nog schappelijk doet. Bij welke provider zit je? Dan weet ik of ik hem SIMlock vrij moet makenquote:
Ja, gaat inderdaad gewoon op aantal.quote:
Wat vreet je dan toch telkens uitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb al wel genoeg bans gehad, in het verleden.
Albert Heijn mobielquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, moet wel even kijken of hij het nog schappelijk doet. Bij welke provider zit je? Dan weet ik of ik hem SIMlock vrij moet maken
[..]
Ja, gaat inderdaad gewoon op aantal.
Krijg je er telkens 1.. Of zijn er ook dingen zoooo erg dat je er meer geeft in 1x?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, moet wel even kijken of hij het nog schappelijk doet. Bij welke provider zit je? Dan weet ik of ik hem SIMlock vrij moet maken
[..]
Succes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
heb er 66 hihi. Je bent niet bad genoeg voor me :$
off to work
quote:
Ik geef er altijd 2x de helft van 450, dat is echt fantastisch!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Krijg je er telkens 1.. Of zijn er ook dingen zoooo erg dat je er meer geeft in 1x?
Neger, je trollt me.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
twitter:Hanenliefhebber twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:40:12Vanavond fikkie stoken in de tuin en kraaien tot de zon weer op komt!Wellicht nog een lekker kippetje versieren#kippetjeshosselen reageer retweet
Irritantje gifjes posten.quote:
Haha, komt vast omdat mono een robert downey jr. Neger had gespot.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat er buenos retardes stond.
twitter:Hanenliefhebber twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:41:36Kennen jullie @OmeHork al? Die man kan honden aaien zonder zijn handen te gebruiken. #Cannabis #gekkewereld #bierscheetjes reageer retweet
Waarom plaats jij hier mijn tweets.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:42 schreef Monopoly het volgende:
twitter:Hanenliefhebber twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:41:36Kennen jullie @OmeHork al? Die man kan honden aaien zonder zijn handen te gebruiken. #Cannabis #gekkewereld #bierscheetjes reageer retweet
watquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
Is het kusjekroel handjes boven elkaars hoofd houden gevoel hier niet zo sterk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |