Precies op dat punt (bij het restaurant) ben ik gisteren nog wezen kijken naar enkele kitesurfers.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:32 schreef aloa het volgende:
Kitesurfer is in Bruinisse tegen de dijk geklapt. Zijn toch altijd mensen die de harde wind weer onderschatten...Man is zwaargewond.
Bij de afsluitdijk ook een incident met een surfer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:26 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Precies op dat punt (bij het restaurant) ben ik gisteren nog wezen kijken naar enkele kitesurfers.
Toen kwamen ze al redelijk hoog, nu staat er nog meer wind.
Trouwens, dan heeft die wel een eind gevlogen zeg.
Afstand van restaurant/water is minstens 100m.
Ik zeg altijd maar zo: wanneer de wolken komen zal de regen gaan stromen. En dat is nu ook het geval.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:05 schreef Djeez het volgende:
En weer een verregend weekend![]()
Ik zeg altijd maar zo: Als de dagen gaan korten, zal de regen op ons neerstorten. En dat is nu ook weer het geval
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: wanneer de wolken komen zal de regen gaan stromen. En dat is nu ook het geval.
Ja en als de dagen lengen zullen wolken neerslag brengen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:05 schreef Djeez het volgende:
En weer een verregend weekend![]()
Ik zeg altijd maar zo: Als de dagen gaan korten, zal de regen op ons neerstorten. En dat is nu ook weer het geval
Dat belooft wat vannacht als de buien aanhouden. Uitgerekend tijdens een nachtoptocht.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)b74944b5253e5a&msa=0
Bij die roze zeester
In Rotterdam ook zo eentjequote:
Kleine kansquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:59 schreef Coelho het volgende:
Nog kans op opklaringen zodat we de supermaan kunnen zien?
No, vanavond even nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:04 schreef kepler het volgende:
[..]
In Rotterdam ook zo eentjePfff lange tijd geleden dat ik zoveel regen heb gezien, flinke wind ook
kort, maar heftige buiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:57 schreef DeLuna het volgende:
Anders kwam er even een bak water naar beneden net
Mijn "zwager" zit net op de fiets en die moet nog 20km.quote:
Hier nu ook, heb er heel even van kunnen genieten. Dus als er een opening is gelijk je kans pakkenquote:
Ik vrees ervoorquote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier nu ook, heb er heel even van kunnen genieten. Dus als er een opening is gelijk je kans pakken
Vermoede laatst al dat we niet zover uit elkaar woondequote:Op zondag 23 juni 2013 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat was een beste! Inclusief flinke wind
Uh oh, nog meer regen zeker?quote:
Noord-Overijssel, tegen de grens met Drenthequote:Op zondag 23 juni 2013 01:00 schreef practics het volgende:
[..]
Vermoede laatst al dat we niet zover uit elkaar woonde![]()
Al is Goor ook niet zover weg, onze foto graaf met zijn kek gear.
Dedemsvaart Slagharen Balkbrug. Als ik kijk naar de buienquote:Op zondag 23 juni 2013 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Uh oh, nog meer regen zeker?
[..]
Noord-Overijssel, tegen de grens met Drenthe
Ergens in dat hoekje ja, mijn exacte woonplaats hou ik liever voor me ivm mijn werkquote:Op zondag 23 juni 2013 01:26 schreef practics het volgende:
[..]
Dedemsvaart Slagharen Balkbrug. Als ik kijk naar de buien![]()
Sorry hou van gokkenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ergens in dat hoekje ja, mijn exacte woonplaats hou ik liever voor me ivm mijn werk
Nou ja, je bent er redelijk goed in. Daar kan je geld mee verdienenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:32 schreef practics het volgende:
[..]
Sorry hou van gokken![]()
(zolang het niet met geld is)
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, je bent er redelijk goed in. Daar kan je geld mee verdienen
It is what it is. Draai het gewoon om en geniet van die paar mooie dagen die er zijn. Gefrustreerd raken om de hoeveelheid natte dagen word je alleen maar depri van.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:14 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat we dit jaar, net als de voorgaande 2 jaren, wéér een waardeloze lente én zomer krijgen.
Met of aan het begin van de lente, of aan het einde van de zomer een of twee goede weken, en daar tussen in voornamelijk grijs, fris en nat weer met zo nu en dan wat goede dagen er tussen en met een beetje mazzel zelfs een week zoals de 2e week van juni.
Je doet je username eer aanquote:Op zondag 23 juni 2013 09:14 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat we dit jaar, net als de voorgaande 2 jaren, wéér een waardeloze lente én zomer krijgen.
Met of aan het begin van de lente, of aan het einde van de zomer een of twee goede weken, en daar tussen in voornamelijk grijs, fris en nat weer met zo nu en dan wat goede dagen er tussen en met een beetje mazzel zelfs een week zoals de 2e week van juni.
quote:Op zondag 23 juni 2013 09:14 schreef StateOfMind het volgende:
Zucht...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt dat iedereen telkens vergeet wat een heerlijke weken we nog hebben gehad eind-Juli tot begin September.
Ik herinner me nog goed hoe ik een week lang elke dag naar het zwembad ging en de week dat ik op een vakantiepark was.
Daarna was het enkel de week na de 37graden even wat koeler, maar zeker niet onder de 20.
Misschien dat 1,5 week buitenland terwijl het hier verschrikkelijk was ook heeft meegeholpen aan mij herinnering, maar het was bij lange na niet zo slecht als we nu al sinds Maart hebben.
quote:Op zondag 23 juni 2013 10:51 schreef pietkanarie het volgende:
Iemand de supermaan nog gezien?
http://www.welingelichtek(...)upermaan-er-uit.html
Nah..quote:Op zondag 23 juni 2013 11:55 schreef Fred0w het volgende:
Weer om met warme chocolademelk en een dikke trui bij de kachel te zitten.
Neequote:Op zondag 23 juni 2013 12:35 schreef 8Mile het volgende:
Ik vind het we lekker zo eigenlijk. Lekkere koele wind door het huis met af en toe wat regen. Prima!
Ja geen benauwd weer maar hier wordt je gewoon depri van. Ik zou vanochtend gaan fietsen maar regen en harde wind (alsof het november is). Vanmiddag had ik sleutelen aan fiets in de planning staan maar geen fut.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:35 schreef 8Mile het volgende:
Ik vind het we lekker zo eigenlijk. Lekkere koele wind door het huis met af en toe wat regen. Prima!
Juist wel 23 juni-weer. Mn ma is jarig vandaag en die heeft werkelijk waar al-tijd regen of koud of veel wind of...quote:Op zondag 23 juni 2013 13:12 schreef Pino112 het volgende:
Man man man, wįt een regen. Dit is geen 23 juni-weer
Jou nou, geweldig. Ik zag eruit als je avatarquote:Op zondag 23 juni 2013 14:40 schreef minthy het volgende:
De buienalarm-app had het weer eens bij het rechte eind, wat een hoosbui
Tot zover 3 dagen zomer, we proberen het over een maand weer.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:27 schreef knep het volgende:
De opwarming is ook uit de pluim verdwenen, de hele week koel en wisselvallig bagger weer.
Ik gelukkig niet als die van jouquote:Op zondag 23 juni 2013 14:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jou nou, geweldig. Ik zag eruit als je avatar
Neequote:
Klopt, ik ben wanstaltig lelijkquote:Op zondag 23 juni 2013 15:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Totdat je het als spiegel gebruikt. Dan schrik je net als Nattekats avatar
pics?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee
[..]
Klopt, ik ben wanstaltig lelijk![]()
Gelukkig is m'n omgeving er inmiddels aan gewend en flikkeren de merels niet meer dood uit de boom als ik langsloop![]()
/offtopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:58 schreef practics het volgende:
[..]
pics?Nope!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Djeez, met je frontpage nieuwsberichten.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:21 schreef Djeez het volgende:
Komend weekend TT, bijna altijd kutweer tegenwoordig dan. In mijn jeugd was het juist altijd goed weer met TT
Wat leuk.... aangemeld!quote:Op zondag 23 juni 2013 16:14 schreef minthy het volgende:
https://m.facebook.com/ho(...)user=100001288562646
De besloten Facebookgroep die gekoppeld is aan dit topic. Daar is een SC-draadje, meld je aan voor oeverloos gezwam
Kan je er nog niet in? Ik heb net 2 mensen toegevoegd.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:57 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wat leuk.... aangemeld!
Maar wie gaat mij accepteren?
Neuh, mijn request staat nog steeds open.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je er nog niet in? Ik heb net 2 mensen toegevoegd.
Ik zal nog eens kijken, gaat supertraag via mobiel
Nu welquote:Op zondag 23 juni 2013 17:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Neuh, mijn request staat nog steeds open.
Ja, maar vooral gisternacht had ik echt het gevoel dat 'ie erg groot was, vannacht niet echt (of was ik er al aan gewend geraakt?).quote:Op zondag 23 juni 2013 10:51 schreef pietkanarie het volgende:
Iemand de supermaan nog gezien?
http://www.welingelichtek(...)upermaan-er-uit.html
"Zomers" in Nederlandquote:Op zondag 23 juni 2013 14:27 schreef knep het volgende:
De opwarming is ook uit de pluim verdwenen, de hele week koel en wisselvallig bagger weer.
Waarom niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
"Zomers" in Nederland
Het klimaat in Nederland![]()
Gvd ik wil gewoon weg hier. Lekker emigreren naar een land dichterbij de evenaar
In zekere zin, ja. Ik denk dat de wind- en kitesurfers hier anders over denken. Ze gingen knap hard bij Kornwerderzand. Tevens redelijk interessante wolkenpartijen, alhoewel niet al te spectaculair.quote:
soms gingen ze te hard!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:33 schreef Yvesss het volgende:
[..]
In zekere zin, ja. Ik denk dat de wind- en kitesurfers hier anders over denken. Ze gingen knap hard bij Kornwerderzand. Tevens redelijk interessante wolkenpartijen, alhoewel niet al te spectaculair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |