Kan je er nog niet in? Ik heb net 2 mensen toegevoegd.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:57 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wat leuk.... aangemeld!
Maar wie gaat mij accepteren?
Neuh, mijn request staat nog steeds open.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je er nog niet in? Ik heb net 2 mensen toegevoegd.
Ik zal nog eens kijken, gaat supertraag via mobiel
Nu welquote:Op zondag 23 juni 2013 17:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Neuh, mijn request staat nog steeds open.
Ja, maar vooral gisternacht had ik echt het gevoel dat 'ie erg groot was, vannacht niet echt (of was ik er al aan gewend geraakt?).quote:Op zondag 23 juni 2013 10:51 schreef pietkanarie het volgende:
Iemand de supermaan nog gezien?
http://www.welingelichtek(...)upermaan-er-uit.html
"Zomers" in Nederlandquote:Op zondag 23 juni 2013 14:27 schreef knep het volgende:
De opwarming is ook uit de pluim verdwenen, de hele week koel en wisselvallig bagger weer.
Waarom niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
"Zomers" in Nederland
Het klimaat in Nederland![]()
Gvd ik wil gewoon weg hier. Lekker emigreren naar een land dichterbij de evenaar
In zekere zin, ja. Ik denk dat de wind- en kitesurfers hier anders over denken. Ze gingen knap hard bij Kornwerderzand. Tevens redelijk interessante wolkenpartijen, alhoewel niet al te spectaculair.quote:
soms gingen ze te hard!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:33 schreef Yvesss het volgende:
[..]
In zekere zin, ja. Ik denk dat de wind- en kitesurfers hier anders over denken. Ze gingen knap hard bij Kornwerderzand. Tevens redelijk interessante wolkenpartijen, alhoewel niet al te spectaculair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |