Precies op dat punt (bij het restaurant) ben ik gisteren nog wezen kijken naar enkele kitesurfers.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:32 schreef aloa het volgende:
Kitesurfer is in Bruinisse tegen de dijk geklapt. Zijn toch altijd mensen die de harde wind weer onderschatten...Man is zwaargewond.
Bij de afsluitdijk ook een incident met een surfer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:26 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Precies op dat punt (bij het restaurant) ben ik gisteren nog wezen kijken naar enkele kitesurfers.
Toen kwamen ze al redelijk hoog, nu staat er nog meer wind.
Trouwens, dan heeft die wel een eind gevlogen zeg.
Afstand van restaurant/water is minstens 100m.
Ik zeg altijd maar zo: wanneer de wolken komen zal de regen gaan stromen. En dat is nu ook het geval.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:05 schreef Djeez het volgende:
En weer een verregend weekend![]()
Ik zeg altijd maar zo: Als de dagen gaan korten, zal de regen op ons neerstorten. En dat is nu ook weer het geval
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: wanneer de wolken komen zal de regen gaan stromen. En dat is nu ook het geval.
Ja en als de dagen lengen zullen wolken neerslag brengen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:05 schreef Djeez het volgende:
En weer een verregend weekend![]()
Ik zeg altijd maar zo: Als de dagen gaan korten, zal de regen op ons neerstorten. En dat is nu ook weer het geval
Dat belooft wat vannacht als de buien aanhouden. Uitgerekend tijdens een nachtoptocht.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)b74944b5253e5a&msa=0
Bij die roze zeester
In Rotterdam ook zo eentjequote:
Kleine kansquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:59 schreef Coelho het volgende:
Nog kans op opklaringen zodat we de supermaan kunnen zien?
No, vanavond even nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:04 schreef kepler het volgende:
[..]
In Rotterdam ook zo eentjePfff lange tijd geleden dat ik zoveel regen heb gezien, flinke wind ook
kort, maar heftige buiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:57 schreef DeLuna het volgende:
Anders kwam er even een bak water naar beneden net
Mijn "zwager" zit net op de fiets en die moet nog 20km.quote:
Hier nu ook, heb er heel even van kunnen genieten. Dus als er een opening is gelijk je kans pakkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |