Neequote:Op zondag 23 juni 2013 12:35 schreef 8Mile het volgende:
Ik vind het we lekker zo eigenlijk. Lekkere koele wind door het huis met af en toe wat regen. Prima!
Ja geen benauwd weer maar hier wordt je gewoon depri van. Ik zou vanochtend gaan fietsen maar regen en harde wind (alsof het november is). Vanmiddag had ik sleutelen aan fiets in de planning staan maar geen fut.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:35 schreef 8Mile het volgende:
Ik vind het we lekker zo eigenlijk. Lekkere koele wind door het huis met af en toe wat regen. Prima!
Juist wel 23 juni-weer. Mn ma is jarig vandaag en die heeft werkelijk waar al-tijd regen of koud of veel wind of...quote:Op zondag 23 juni 2013 13:12 schreef Pino112 het volgende:
Man man man, wát een regen. Dit is geen 23 juni-weer
Jou nou, geweldig. Ik zag eruit als je avatarquote:Op zondag 23 juni 2013 14:40 schreef minthy het volgende:
De buienalarm-app had het weer eens bij het rechte eind, wat een hoosbui
Tot zover 3 dagen zomer, we proberen het over een maand weer.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:27 schreef knep het volgende:
De opwarming is ook uit de pluim verdwenen, de hele week koel en wisselvallig bagger weer.
Ik gelukkig niet als die van jouquote:Op zondag 23 juni 2013 14:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jou nou, geweldig. Ik zag eruit als je avatar
Neequote:
Klopt, ik ben wanstaltig lelijkquote:Op zondag 23 juni 2013 15:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Totdat je het als spiegel gebruikt. Dan schrik je net als Nattekats avatar
pics?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee
[..]
Klopt, ik ben wanstaltig lelijk![]()
Gelukkig is m'n omgeving er inmiddels aan gewend en flikkeren de merels niet meer dood uit de boom als ik langsloop![]()
/offtopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:58 schreef practics het volgende:
[..]
pics?Nope!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Djeez, met je frontpage nieuwsberichten.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:21 schreef Djeez het volgende:
Komend weekend TT, bijna altijd kutweer tegenwoordig dan. In mijn jeugd was het juist altijd goed weer met TT
Wat leuk.... aangemeld!quote:Op zondag 23 juni 2013 16:14 schreef minthy het volgende:
https://m.facebook.com/ho(...)user=100001288562646
De besloten Facebookgroep die gekoppeld is aan dit topic. Daar is een SC-draadje, meld je aan voor oeverloos gezwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |