SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd welke motor die Honda heeft.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
De Japanners zijn onvermoeibaar. Oh en Honda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
1.6 DHOC VTECquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke motor die Honda heeft.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke motor die Honda heeft.
Oh sorry. Wat was de sociaal wenselijke reactie?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je verpest opnieuw Grueter zijn orgasme met deze grap
WHOOONDAAAAquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh sorry. Wat was de sociaal wenselijke reactie?
Wie heeft die originele paint gemaakt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WHOOONDAAAAquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omdat je drugs gebruikt hebt vroegerquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
waarom lach ik om die shit
Ja hequote:Op donderdag 20 juni 2013 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gek dat ik die voor de hand liggende grap gemist heb.
Werkte direct "Voorzet net iets te hard. Draait wel schitterend af" terwijl de voorzet nog net het stadion niet uitvloog.quote:
Tegen Nederland op vorige WK waren ze niksquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:42 schreef Kopsterk het volgende:
Japan is in ieder geval een WK-waardige ploeg.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:42 schreef Kopsterk het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:42 schreef Kopsterk het volgende:
Dat is 0.25quote:
Nederland was ook niks . Maarja kut temperaturenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Nederland op vorige WK waren ze niks
Als je 4 door 10 deeltquote:
Iedereen maakt foutenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:44 schreef Kopsterk het volgende:
Dat Marchisio niet in de basis stond.
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je die vlag niet eventjes in je anus stoppen?
idd, maar respect voor prandelli dat die vroeg durft te wisselenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:44 schreef Kopsterk het volgende:
Dat Marchisio niet in de basis stond.
De Eredivisie moeten ze voortaan ook maar 's nachts laten spelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:45 schreef Grifte het volgende:
Hahahahahhahaha wat de neuk is dit voor wedstrijd
Volgens mij is 21 5quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Krijg je 0.4. Heel goed. Met je 0.25.
quote:
Go Ahead tegen Zwolle om 12 uur s,nachts zou overheerlijk zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Eredivisie moeten ze voortaan ook maar 's nachts laten spelen.
Dit geen prima pot vindenquote:
Ajax-Feyenoord in de nachtquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Go Ahead tegen Zwolle om 12 uur s,nachts zou overheerlijk zijn
Wat een extreme debielen heeft de NOS toch in dienstquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
De rellen zullen wel stoppen nu Italië - Japan 4-3 is geworden ja.
Inderdaad alsof dat ene fuck boeit voor die betogersquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
De rellen zullen wel stoppen nu Italië - Japan 4-3 is geworden ja.
Gefeliquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Heb cash in van 387 gedaan, geen zin om 387 te risken voor 63![]()
Of had ik dit moeten vertellen nadat japan 4-4 scoort
*Bedoeldquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voetbal zoals het bedoelt isPuur vermaak
Elshoff was bij Brazilie - Mexico ook al boos op de betogers. Door die belhamels zat het stadion nu niet volquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad alsof dat ene fuck boeit voor die betogers
ik wilde alleen MAAR zeggen dat je bent afgevallenquote:
Feyenoord-Ajax danquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan zie je niet echt dat het nacht is
De politie schreeuwt nu naar de relschoppers hoe doelpuntrijk deze wedstrijd wel niet geworden is. De menigte is toen met de staart tussen de benen afgedruipt. Een doelpuntrijke wedstrijd is toch ook wat waardquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een extreme debielen heeft de NOS toch in dienst
Ik vraag mij af of ze nu niet juist de boel afbreken. Teleurgesteld dat ze een goede wedstrijd hebben gemist.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De politie schreeuwt nu naar de relschoppers hoe doelpuntrijk deze wedstrijd wel niet geworden is. De menigte is toen met de staart tussen de benen afgedruipt. Een doelpuntrijke wedstrijd is toch ook wat waard
Echt wereldvreemd dat soort luiquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elshoff was bij Brazilie - Mexico ook al boos op de betogers. Door die belhamels zat het stadion nu niet vol
Toen heb ik de slotfase gemistquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:50 schreef DaveDave09 het volgende:
chelsea liverpool 4-4 is nog steeds mijn favoriet
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:50 schreef DaveDave09 het volgende:
Doe ik cash in krijgt japan geen enkele kans meer
Yep, en nog combo lopen nu al met 2 laatste 5min goalsquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:51 schreef vandermar het volgende:
[..]je hebt tenminste een mooie winst
Ik heb bijna 40 units winst door deze wedstrijd
Homoquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen moet dat voor zichzelf weten. Ik vind het alleen smerig
Sowieso alcohol.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen moet dat voor zichzelf weten. Ik vind het alleen smerig
Gaan we leuk zitten doen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:53 schreef Kopsterk het volgende:
Het jasje van Toine lijkt op het befaamde 'Nee jouw jasje is leuk'-jasje van Wilfred.
Ik denk dat het 8-0 wordtquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mooiste wedstrijd van het tornooi tot nu toe.
Tevens al 2 wedstrijden met 7 goals![]()
Maar morgen zal helaas de meeste goals vallen...
Ja want drugs is zoveel beter, cooler ,stoerder enzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die alcohol nodig hebben om vrolijk of gezellig te doen
Met alcohol wordt het nóg gezelliger.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Alcohol is de ergste drugs van allemaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja want drugs is zoveel beter, cooler ,stoerder enzo
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit spel je verkeerd. Het is jou'nquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:53 schreef Kopsterk het volgende:
Het jasje van Toine lijkt op het befaamde 'Nee jouw jasje is leuk'-jasje van Wilfred.
Wordt het nog leger en triesterquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met alcohol wordt het nóg gezelliger.
Ik doe niet mee aan dat kinderachtige spelletje van jou.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit spel je verkeerd. Het is jou'n
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan dat kinderachtige spelletje van jou.Gelhoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach krijg je wel leuke halve finalesquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:05 schreef Equites het volgende:
Wat een weergaloze wedstrijd van Japan en toch gaan die kut Italianen er met de winst vandoor. Zit echt te balen hier.
De Jappen speelde heel leuk voetbal ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach krijg je wel leuke halve finales
Ja dat zeker. Heb ook genoten van Honda en Kagawa weer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:10 schreef Equites het volgende:
[..]
De Jappen speelde heel leuk voetbal ja.
Yepquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach krijg je wel leuke halve finales
Ik zie Tahiti nog wel stuntenquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:16 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Yep
Spanje-Italie
Brazilie-Uruguay
Ja zat er al een beetje aan te komen natuurlijk. Fantastische affiches allebei. De ene een replay van de EK-finale, de andere een nogal harde burenrivaliteit (en replay WK-"finale" 1950. Okee het was niet echt een finale destijds maar het was een enorme upset voor BRA natuurlijk.)quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:16 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Yep
Spanje-Italie
Brazilie-Uruguay
Ja ik ook. Dat ze tegen Spanje onder de 20 tegengoals blijven. Dat zou best een stunt zijn.quote:
Misschien vallen de Spanjaarden gewoon in slaap ... Wie weet ...quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dat ze tegen Spanje onder de 20 tegengoals blijven. Dat zou best een stunt zijn.
Denk dat het nog best weleens mee kan gaan vallen qua uitslag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dat ze tegen Spanje onder de 20 tegengoals blijven. Dat zou best een stunt zijn.
Nja, vorige keer tegen Nieuw-Zeeland stonden ze na een kwartier op 5-0 of zo? Verder als een nachtkaars uit gegaan die pot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Denk dat het nog best weleens mee kan gaan vallen qua uitslag.
Spanje zal heus wel ruim winnen. Maar ik hoor iedereen over monsterscores. Sommigen zelfs over dubbele cijfers. Denk dat het wel mee gaat vallen. hooguit 5-0, 6-0 ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, vorige keer tegen Nieuw-Zeeland stonden ze na een kwartier op 5-0 of zo? Verder als een nachtkaars uit gegaan die pot.
Ik support ook Tahiti, maar zoals je hebt kunnen zien in de wedstrijd Nigeria - Tahiti kan het aan het eind snel gaan als hun gebrekkige conditie hen opspeelt. Nigeria had nog best veel 1 op 1 kansen (om zeep geholpen door Musa). Ik hoop op iets van 6-1 ofzo, maar ik denk dat het 10-0 wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Spanje zal heus wel ruim winnen. Maar ik hoor iedereen over monsterscores. Sommigen zelfs over dubbele cijfers. Denk dat het wel mee gaat vallen. hooguit 5-0, 6-0 ofzo.
We zullen zien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik support ook Tahiti, maar zoals je hebt kunnen zien in de wedstrijd Nigeria - Tahiti kan het aan het eind snel gaan als hun gebrekkige conditie hen opspeelt. Nigeria had nog best veel 1 op 1 kansen (om zeep geholpen door Musa). Ik hoop op iets van 6-1 ofzo, maar ik denk dat het 10-0 wordt.
10-0 ik krijg opeens een raar gevoelquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik support ook Tahiti, maar zoals je hebt kunnen zien in de wedstrijd Nigeria - Tahiti kan het aan het eind snel gaan als hun gebrekkige conditie hen opspeelt. Nigeria had nog best veel 1 op 1 kansen (om zeep geholpen door Musa). Ik hoop op iets van 6-1 ofzo, maar ik denk dat het 10-0 wordt.
Sowieso.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als een spelertje van Tahiti in de 30e minuut zijn 2e geel pakt wordt het een compleet andere wedstrijd natuurlijk.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:37 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk heeft Japan Italie helemaal van de mat gespeeld, maarja Italianen he...
Wat een wereldwedstrijd was dat![]()
![]()
Dood-en doodzonde dat Japan er nu uit ligt, ze hadden meer verdiend.
Het zou me niet echt verbazen als dit Japan op het volgend WK bij de beste 4 eindigt
Beste 4 is overdreven. De verdediging is daar te zwak voor. Maar kwartfinale zouden ze best kunnen halen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:37 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk heeft Japan Italie helemaal van de mat gespeeld, maarja Italianen he...
Wat een wereldwedstrijd was dat![]()
![]()
Dood-en doodzonde dat Japan er nu uit ligt, ze hadden meer verdiend.
Het zou me niet echt verbazen als dit Japan op het volgend WK bij de beste 4 eindigt
Moeten ze wel heel veel geluk hebben, uiteindelijk hebben ze 0 punten uit 2 wedstrijden gehaaldquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Beste 4 is overdreven. De verdediging is daar te zwak voor. Maar kwartfinale zouden ze best kunnen halen.
En dan moeten Honda en Kagawa ook nog een goede dag hebben want daar zijn ze toch wel heel erg afhankelijk vanquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten ze wel heel veel geluk hebben, uiteindelijk hebben ze 0 punten uit 2 wedstrijden gehaald
Inderdaad, was leuk gisteren maar Italië was gewoon niet scherp en hebben in iets mindere mate hetzelfde probleem als Juventus, als Pirlo niet in de wedstrijd zit is het meteen een stuk minder al kan baas De Rossiquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan moeten Honda en Kagawa ook nog een goede dag hebben want daar zijn ze toch wel heel erg afhankelijk van
Dus als ze de kwartfinale halen kunnen ze niet die ene wedstrijd ook nog winnen ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Beste 4 is overdreven. De verdediging is daar te zwak voor. Maar kwartfinale zouden ze best kunnen halen.
Ook dat halen ze niet, belachelijke conclusies op basis van 1 aardige wedstrijd die ze niet eens wonnenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Dus als ze de kwartfinale halen kunnen ze niet die ene wedstrijd ook nog winnen ?
bella Italia niet onderschattenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:30 schreef DonRaja het volgende:
Alles loopt voor Fifa nog volgens plan om de droomfinale Brazilië - Spanje te krijgen.
Krijgen we het Cor Pot effectquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh en Spanje speelt met 11 andere spelers tegen Tahiti dan tegen Uruguay
Wellicht staat reina in het doel vanavond
Cor pot?quote:
beperkte voetbal kennisquote:
Ik ook en tevens ook de eerste wedstrijd die ik van begin tot eind heb gevolgd. Zelfs mijn vriendin keek mee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb genoten van Italie - Japan. Heerlijk!
Dat is Argentinië uiteraard, ze zijn gewoon voor de underdog wat meestal zo is bij neutraal publiekquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ook en tevens ook de eerste wedstrijd die ik van begin tot eind heb gevolgd. Zelfs mijn vriendin keek mee.
Het leukste vond ik wel dat de Italianen veelvuldig werden weggehoond door het publiek, iets dat veelzeggend is. Of was het omdat het Italianen waren en die bij uitstek de "vijanden" van de Brazillianen op voetbalgebied zijn? (beetje wat wij ooit met Duitsers hadden)
Heb jij die pot gezien? Als ze zo spelen heeft elke ploeg 't moeilijk man. Maar vrees dat 't gewoon een wedstrijd was waar iedereen toevallig tegelijkertijd in bloedvorm verkeerde.quote:
Ik heb het gezien ja, was echt een hele leuke wedstrijdquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij die pot gezien? Als ze zo spelen heeft elke ploeg 't moeilijk man. Maar vrees dat 't gewoon een wedstrijd was waar iedereen toevallig tegelijkertijd in bloedvorm verkeerde.
Als het goed is komen ze op het wk niet in 1 poule met sterke landen zoals brazilie en Italie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten ze wel heel veel geluk hebben, uiteindelijk hebben ze 0 punten uit 2 wedstrijden gehaald
Italie niet scherp? Het was japan die goed wist hoe je italie moest bestrijden. Vol druk op Pirlo en je hebt 50% van italie geneutraliseerd. Bij vlagen tikte japan de italianen scheel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, was leuk gisteren maar Italië was gewoon niet scherp en hebben in iets mindere mate hetzelfde probleem als Juventus, als Pirlo niet in de wedstrijd zit is het meteen een stuk minder al kan baas De Rossidat bij de Azzurri nog een beetje compenseren
Niet als je dan tegen landen als Argentinie, Brazilie of Duitsland moet. Dan moet japan wel een hele goeie dag hebben en die andere een slechte.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Dus als ze de kwartfinale halen kunnen ze niet die ene wedstrijd ook nog winnen ?
We zullen zien. Dat jij ze niet eerder hebt zien spelen is niet mijn probleem, ze spelen genoeg leuke/goede wedstrijden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat halen ze niet, belachelijke conclusies op basis van 1 aardige wedstrijd die ze niet eens wonnen
Ik heb ze ook tegen Brazilië gezien, was een makkie toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Niet als je dan tegen landen als Argentinie, Brazilie of Duitsland moet. Dan moet japan wel een hele goeie dag hebben en die andere een slechte.
[..]
We zullen zien. Dat jij ze niet eerder hebt zien spelen is niet mijn probleem, ze spelen genoeg leuke/goede wedstrijden.
Ja inderdaad spannend of ze de 15 halen of nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef julian6 het volgende:
Hopelijk vanavond weer zo'n spannende pot als gister
Dit ja. Wij bakten er gvd niks van en nog wonnen we. Simpel gelul weer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:41 schreef inZanity het volgende:
Mensen die Japan ophemelen na een aardig potje tegen een zeer matig Italië die hopeloos uit vorm is terwijl ze niet die wedstrijd niet eens hebben gewonnen.
Liggen er gewoon in de eerste ronde uit straks op het WK.
Ligt eraan in welke pot ze komen bij de wk lotingquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit ja. Wij bakten er gvd niks van en nog wonnen we. Simpel gelul weer.
Ik ook. Maar misschien moet je even openbaren hoe vaak je de toto in je leven gewonnen hebt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:15 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens wat centen stort op Unibet
Net zo vaak als jijquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Maar misschien moet je even openbaren hoe vaak je de toto in je leven gewonnen hebt?
Torrent.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
Is die wedstrijd nog ergens terug te kijken? (Italie - Japan) Wil 'm graag de volle 90 minuten nog een keer zien.
Geen idee. In UVT / Wedden op Sport #1353 - GELD zitten mensen die op 20 sites een account hebben om zo altijd de hoogste odd op hun bet te pakken maar ik vind Unibet uitstekend voor de recreatieve better.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is unibet eigenlijk wel een goede site? Ze hebben mijn 20 euro wel meteen verdubbeld, dat was sympathiek van ze!
Unibet zit altijd redelijk laag qua odds vind ik. Maar qua uitbetalen zijn ze wel het snelst.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is unibet eigenlijk wel een goede site? Ze hebben mijn 20 euro wel meteen verdubbeld, dat was sympathiek van ze!
Wat houd dat in van 'over 7,5 goals'. Hoe kan er nou een half doelpunt bestaan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee. In UVT / Wedden op Sport #1353 - GELD zitten mensen die op 20 sites een account hebben om zo altijd de hoogste odd op hun bet te pakken maar ik vind Unibet uitstekend voor de recreatieve better.
Ik heb ook een account op Bwin maar die site is zwaar irritant, lelijk en onduidelijk.
kutsite heb ik ban opquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja ik weet ook niet waar dat op slaat, maar je moet maar denken: minstens 8 goals.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat houd dat in van 'over 7,5 goals'. Hoe kan er nou een half doelpunt bestaan?
Ach, eerst maar een beetje kijken of ik er wat winst mee kan maken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Unibet zit altijd redelijk laag qua odds vind ik. Maar qua uitbetalen zijn ze wel het snelst.
Ik heb gisteren gezegd dat het 10-0 zal worden, dus maar een betje geplaatst op 'over 9,5 goals'quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waar dat op slaat, maar je moet maar denken: minstens 8 goals.
Bij 7 goals over minder verlies je. Bij 8 goals of meer win je.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat houd dat in van 'over 7,5 goals'. Hoe kan er nou een half doelpunt bestaan?
dat slaat op dat als het over 7 is dat je bij 7 je geld terug krijgt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waar dat op slaat, maar je moet maar denken: minstens 8 goals.
.... succesquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezegd dat het 10-0 zal worden, dus maar een betje geplaatst op 'over 9,5 goals'
Dan komt over 7 toch op hetzelfde neer? Als het 7 is is het niet over 7 en dus verlies je.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat slaat op dat als het over 7 is dat je bij 7 je geld terug krijgt.
Bij over 7,5 verlies je bij 7 en win je bij 8
bij over 7 bets krijg je een push (inzet terug) als het 7 isquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:48 schreef Paxcon het volgende:
Dan komt over 7 toch op hetzelfde neer? Als het 7 is is het niet over 7 en dus verlies je.
7 goals bij een over 7-weddenschap is geld terug.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan komt over 7 toch op hetzelfde neer? Als het 7 is is het niet over 7 en dus verlies je.
Mag ik nog een beginnersvraag stellen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
7 goals bij een over 7-weddenschap is geld terug.
7 goals bij over 7.5-weddenschap is verlies.
double chance zet je bijvoorbeeld in op 1 or X.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik nog een beginnersvraag stellen?
Wat zijn sidebets en wat is 'double chance'?
bij een double chance krijg je bij X1 geld als het danwel gelijk wordt danwel winst thuisploegquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik nog een beginnersvraag stellen?
Wat zijn sidebets en wat is 'double chance'?
Sidebets is een breed begrip. Meestal gaat het dan over een bijzondere weddenschappen.quote:
Ook een aantal reserves.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaan ze met het A-team spelen? Lijkt me vrij riskant eigenlijk.
Al spelen ze met het under 17 zie ik spain -8 nog wel slagenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaan ze met het A-team spelen? Lijkt me vrij riskant eigenlijk.
Dus alleen Ramos eigenlijk?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef -J-D- het volgende:
Reina, Azpilicueta, Albiol, Ramos, Monreal, Javi Martínez, Mata, Silva, Cazorla, Villa, Torres
Zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Spanje heeft best een aardig B-team eigenlijk.
Gewoon BBC kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje B - Tahiti wordt je aangeboden door Nederland 3
Leek in het Engels, en BBC3 kan ik niet ontvangen hierquote:
Ook een leek in het Nederlands zie ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Leek in het Engels, en BBC3 kan ik niet ontvangen hier
Sporza zend het niet uit door bezuinigingen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een leek in het Nederlands zie ik.
Kloptquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Voila amai dat vind ik nou strafquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Leek in het Engels, en BBC3 kan ik niet ontvangen hier
Sporza zend het niet uit door bezuinigingen
En welke fouten heb ik dan precies gemaakt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Drink NOU eens een BAKKIE koffie en doe NOU eens je KLOMPEN aan!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voila amai dat vind ik nou straf
had ik net zenne goesting te kijken
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voila amai dat vind ik nou straf
had ik net zenne goesting te kijken
voor welke ploeg ben jijquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En welke fouten heb ik dan precies gemaakt?
*zendtquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zendtquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je begrijpt het toch? Wat is het probleem?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je begrijpt het toch? Wat is het probleem?
Yellow card over 0,5 @4,4 in het eerste kwartier small stakesquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedankt voor de hulp in elk geval, eens kijken of ik nog wat op uruguay nigeria doe
Je taal, dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alz dad een kritiriem waz xDDDquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tamelijk asociaal van de heer Grueter dat hij zijn betoog niet in het portugees wil herhalen. Enkel een taalbarrière houdt de huidige rellen nog in stand.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
De betogingen zijn ondanks Grueter zijn ware en harde woorden nog steeds aan de gang. Blijkbaar zijn het een stel smakeloze barbaren in Brazilie
we hadden nog een lul nodig!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga klagen bij FA, jullie pesten mij
Amai wa een goei xDquote:
Dat is wel de instelling die je van een achterlijke Belg mag verwachten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
geld terug als de bet verliezend is, hoe kan dat nou weer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Yellow card over 0,5 @4,4 in het eerste kwartier small stakes
Suarez first goal scorer @5 geld terug als de bet verliezend is en beide teams scoren in de eerste helft.
Die wil je wel in je kontje hequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
we hadden nog een lul nodig!
Specials van bwinquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
geld terug als de bet verliezend is, hoe kan dat nou weer?
Goeie!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die wil je wel in je kontje he
Als beide ploegen in de eerste helft, krijg je je geld terug als first scorer fout hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
geld terug als de bet verliezend is, hoe kan dat nou weer?
Ja, niemand heeft er last van dat mijn seksslavin in de kelder zitquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel de instelling die je van een achterlijke Belg mag verwachten.
'Ik had ze toch in de kelder, niemand heeft er last van'
meneer de burgemeester dien jongen die doet zo van een beetje raar en zo he want hij wil een lul in zijnen hondjen enzo he.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu wel in je rol blijven. Het had moeten zijn;quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk, Ik kan er niet aan doen dat je vroeger misbruikt werd door een Belg. Maar zou je alstublieft eens stoppen met je nep-Belgisch. Ik schrijf nu ook mooi Nederlands. (Jammer voor hier en daar een spelfout)quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
meneer de burgemeester dien jongen die doet zo van een beetje raar en zo he want hij wil een lul in zijnen hondjen enzo he.
Gertje waf waf was dat voor ne flauwekulleke ne?
Laten we het over het prachtige Tahiti hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:13 schreef Kopsterk het volgende:
Damn. Die belg deelt keiharde dissen uit. Ik voel me niet veilig hier.
Is het klaar nu? Volgende keer wat minder aangebrand reageren op een lolletje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk, Ik kan er niet aan doen dat je vroeger misbruikt werd door een Belg. Maar zou je alstublieft eens stoppen met je nep-Belgisch. Ik schrijf nu ook mooi Nederlands. (Jammer voor hier en daar een spelfout)
amai kijk eens daar hee Gertje tis den Marlèneke aan de poortquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk, Ik kan er niet aan doen dat je vroeger misbruikt werd door een Belg. Maar zou je alstublieft eens stoppen met je nep-Belgisch. Ik schrijf nu ook mooi Nederlands. (Jammer voor hier en daar een spelfout)
Maar allez, kunde gij niets ander verzinnen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
amai kijk eens daar hee Gertje tis den Marlèneke aan de poort
die heeft ne plezante poep allez jonguh
Wist jij dat de hoofdstad van Tahiti 'Papeete' is?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laten we het over het prachtige Tahiti hebben.
Wist je dat er alleen wordt bewoond aan de kustlijn? in het centrum is het allemaal bebost gebied.
Ten eerste tis Alberto en ten tweede das een straffe mening die gij er op na houdtquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:13 schreef Kopsterk het volgende:
Damn. Die belg deelt keiharde dissen uit. Ik voel me niet veilig hier.
maar allezquote:
Ik zie nu pas je ouwe UI weer, heeft Tony wel verdiendquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:16 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me altijd af wat al die Belgen doen op een Nederlands forum.
Waarschijnlijk is er daar gewoon geen knowhow hoe je een fatsoenlijke website in elkaar kan bouwen.
Ze hebben toch dat 9lives? Daar zitten allemaal van die calimero-belgen af te geven op Nederland en het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:16 schreef Caland het volgende:
Waarschijnlijk is er daar gewoon geen knowhow hoe je een fatsoenlijke website in elkaar kan bouwen.
mijn miranda zegt dat ook altijdquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ten eerste tis Alberto en ten tweede das een straffe mening die gij er op na houdt
ik ben een klein geel visje in een zee van blauwquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar allez, kunde gij niets ander verzinnen?
Ik vroeg dat eens aan 1 van de admins en het antwoord was:quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:16 schreef Caland het volgende:
hand in hand, oog in oog alle kleuren van de regenboogquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik ben een klein geel visje in een zee van blauw
Wist je dat Tahiti deel uitmaakt van Frans-Polynesië maar het voetbalelftal wel enkel hun naam draagt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar allez, kunde gij niets ander verzinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |