Moeten ze wel heel veel geluk hebben, uiteindelijk hebben ze 0 punten uit 2 wedstrijden gehaaldquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Beste 4 is overdreven. De verdediging is daar te zwak voor. Maar kwartfinale zouden ze best kunnen halen.
En dan moeten Honda en Kagawa ook nog een goede dag hebben want daar zijn ze toch wel heel erg afhankelijk vanquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten ze wel heel veel geluk hebben, uiteindelijk hebben ze 0 punten uit 2 wedstrijden gehaald
Inderdaad, was leuk gisteren maar Italië was gewoon niet scherp en hebben in iets mindere mate hetzelfde probleem als Juventus, als Pirlo niet in de wedstrijd zit is het meteen een stuk minder al kan baas De Rossiquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan moeten Honda en Kagawa ook nog een goede dag hebben want daar zijn ze toch wel heel erg afhankelijk van
Dus als ze de kwartfinale halen kunnen ze niet die ene wedstrijd ook nog winnen ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Beste 4 is overdreven. De verdediging is daar te zwak voor. Maar kwartfinale zouden ze best kunnen halen.
Ook dat halen ze niet, belachelijke conclusies op basis van 1 aardige wedstrijd die ze niet eens wonnenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Dus als ze de kwartfinale halen kunnen ze niet die ene wedstrijd ook nog winnen ?
bella Italia niet onderschattenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:30 schreef DonRaja het volgende:
Alles loopt voor Fifa nog volgens plan om de droomfinale Brazilië - Spanje te krijgen.
Krijgen we het Cor Pot effectquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh en Spanje speelt met 11 andere spelers tegen Tahiti dan tegen Uruguay
Wellicht staat reina in het doel vanavond
Cor pot?quote:
beperkte voetbal kennisquote:
Ik ook en tevens ook de eerste wedstrijd die ik van begin tot eind heb gevolgd. Zelfs mijn vriendin keek mee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb genoten van Italie - Japan. Heerlijk!
Dat is Argentinië uiteraard, ze zijn gewoon voor de underdog wat meestal zo is bij neutraal publiekquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ook en tevens ook de eerste wedstrijd die ik van begin tot eind heb gevolgd. Zelfs mijn vriendin keek mee.
Het leukste vond ik wel dat de Italianen veelvuldig werden weggehoond door het publiek, iets dat veelzeggend is. Of was het omdat het Italianen waren en die bij uitstek de "vijanden" van de Brazillianen op voetbalgebied zijn? (beetje wat wij ooit met Duitsers hadden)
Heb jij die pot gezien? Als ze zo spelen heeft elke ploeg 't moeilijk man. Maar vrees dat 't gewoon een wedstrijd was waar iedereen toevallig tegelijkertijd in bloedvorm verkeerde.quote:
Ik heb het gezien ja, was echt een hele leuke wedstrijdquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij die pot gezien? Als ze zo spelen heeft elke ploeg 't moeilijk man. Maar vrees dat 't gewoon een wedstrijd was waar iedereen toevallig tegelijkertijd in bloedvorm verkeerde.
Als het goed is komen ze op het wk niet in 1 poule met sterke landen zoals brazilie en Italie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten ze wel heel veel geluk hebben, uiteindelijk hebben ze 0 punten uit 2 wedstrijden gehaald
Italie niet scherp? Het was japan die goed wist hoe je italie moest bestrijden. Vol druk op Pirlo en je hebt 50% van italie geneutraliseerd. Bij vlagen tikte japan de italianen scheel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, was leuk gisteren maar Italië was gewoon niet scherp en hebben in iets mindere mate hetzelfde probleem als Juventus, als Pirlo niet in de wedstrijd zit is het meteen een stuk minder al kan baas De Rossidat bij de Azzurri nog een beetje compenseren
Niet als je dan tegen landen als Argentinie, Brazilie of Duitsland moet. Dan moet japan wel een hele goeie dag hebben en die andere een slechte.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Dus als ze de kwartfinale halen kunnen ze niet die ene wedstrijd ook nog winnen ?
We zullen zien. Dat jij ze niet eerder hebt zien spelen is niet mijn probleem, ze spelen genoeg leuke/goede wedstrijden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat halen ze niet, belachelijke conclusies op basis van 1 aardige wedstrijd die ze niet eens wonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |