bij een double chance krijg je bij X1 geld als het danwel gelijk wordt danwel winst thuisploegquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik nog een beginnersvraag stellen?
Wat zijn sidebets en wat is 'double chance'?
Sidebets is een breed begrip. Meestal gaat het dan over een bijzondere weddenschappen.quote:
Ook een aantal reserves.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaan ze met het A-team spelen? Lijkt me vrij riskant eigenlijk.
Al spelen ze met het under 17 zie ik spain -8 nog wel slagenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaan ze met het A-team spelen? Lijkt me vrij riskant eigenlijk.
Dus alleen Ramos eigenlijk?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef -J-D- het volgende:
Reina, Azpilicueta, Albiol, Ramos, Monreal, Javi Martínez, Mata, Silva, Cazorla, Villa, Torres
Zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Spanje heeft best een aardig B-team eigenlijk.
Gewoon BBC kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje B - Tahiti wordt je aangeboden door Nederland 3
Leek in het Engels, en BBC3 kan ik niet ontvangen hierquote:
Ook een leek in het Nederlands zie ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Leek in het Engels, en BBC3 kan ik niet ontvangen hier
Sporza zend het niet uit door bezuinigingen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een leek in het Nederlands zie ik.
Kloptquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Voila amai dat vind ik nou strafquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Leek in het Engels, en BBC3 kan ik niet ontvangen hier
Sporza zend het niet uit door bezuinigingen
En welke fouten heb ik dan precies gemaakt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Drink NOU eens een BAKKIE koffie en doe NOU eens je KLOMPEN aan!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voila amai dat vind ik nou straf
had ik net zenne goesting te kijken
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voila amai dat vind ik nou straf
had ik net zenne goesting te kijken
voor welke ploeg ben jijquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En welke fouten heb ik dan precies gemaakt?
*zendtquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zendtquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je begrijpt het toch? Wat is het probleem?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je begrijpt het toch? Wat is het probleem?
Yellow card over 0,5 @4,4 in het eerste kwartier small stakesquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedankt voor de hulp in elk geval, eens kijken of ik nog wat op uruguay nigeria doe
Je taal, dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alz dad een kritiriem waz xDDDquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tamelijk asociaal van de heer Grueter dat hij zijn betoog niet in het portugees wil herhalen. Enkel een taalbarrière houdt de huidige rellen nog in stand.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
De betogingen zijn ondanks Grueter zijn ware en harde woorden nog steeds aan de gang. Blijkbaar zijn het een stel smakeloze barbaren in Brazilie
we hadden nog een lul nodig!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga klagen bij FA, jullie pesten mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |