Als het goed is komen ze op het wk niet in 1 poule met sterke landen zoals brazilie en Italie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten ze wel heel veel geluk hebben, uiteindelijk hebben ze 0 punten uit 2 wedstrijden gehaald
Italie niet scherp? Het was japan die goed wist hoe je italie moest bestrijden. Vol druk op Pirlo en je hebt 50% van italie geneutraliseerd. Bij vlagen tikte japan de italianen scheel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, was leuk gisteren maar Italië was gewoon niet scherp en hebben in iets mindere mate hetzelfde probleem als Juventus, als Pirlo niet in de wedstrijd zit is het meteen een stuk minder al kan baas De Rossidat bij de Azzurri nog een beetje compenseren
Niet als je dan tegen landen als Argentinie, Brazilie of Duitsland moet. Dan moet japan wel een hele goeie dag hebben en die andere een slechte.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Dus als ze de kwartfinale halen kunnen ze niet die ene wedstrijd ook nog winnen ?
We zullen zien. Dat jij ze niet eerder hebt zien spelen is niet mijn probleem, ze spelen genoeg leuke/goede wedstrijden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat halen ze niet, belachelijke conclusies op basis van 1 aardige wedstrijd die ze niet eens wonnen
Ik heb ze ook tegen Brazilië gezien, was een makkie toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Niet als je dan tegen landen als Argentinie, Brazilie of Duitsland moet. Dan moet japan wel een hele goeie dag hebben en die andere een slechte.
[..]
We zullen zien. Dat jij ze niet eerder hebt zien spelen is niet mijn probleem, ze spelen genoeg leuke/goede wedstrijden.
Ja inderdaad spannend of ze de 15 halen of nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef julian6 het volgende:
Hopelijk vanavond weer zo'n spannende pot als gister
Dit ja. Wij bakten er gvd niks van en nog wonnen we. Simpel gelul weer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:41 schreef inZanity het volgende:
Mensen die Japan ophemelen na een aardig potje tegen een zeer matig Italië die hopeloos uit vorm is terwijl ze niet die wedstrijd niet eens hebben gewonnen.
Liggen er gewoon in de eerste ronde uit straks op het WK.
Ligt eraan in welke pot ze komen bij de wk lotingquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit ja. Wij bakten er gvd niks van en nog wonnen we. Simpel gelul weer.
Ik ook. Maar misschien moet je even openbaren hoe vaak je de toto in je leven gewonnen hebt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:15 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens wat centen stort op Unibet
Net zo vaak als jijquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Maar misschien moet je even openbaren hoe vaak je de toto in je leven gewonnen hebt?
Torrent.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
Is die wedstrijd nog ergens terug te kijken? (Italie - Japan) Wil 'm graag de volle 90 minuten nog een keer zien.
Geen idee. In UVT / Wedden op Sport #1353 - GELD zitten mensen die op 20 sites een account hebben om zo altijd de hoogste odd op hun bet te pakken maar ik vind Unibet uitstekend voor de recreatieve better.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is unibet eigenlijk wel een goede site? Ze hebben mijn 20 euro wel meteen verdubbeld, dat was sympathiek van ze!
Unibet zit altijd redelijk laag qua odds vind ik. Maar qua uitbetalen zijn ze wel het snelst.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is unibet eigenlijk wel een goede site? Ze hebben mijn 20 euro wel meteen verdubbeld, dat was sympathiek van ze!
Wat houd dat in van 'over 7,5 goals'. Hoe kan er nou een half doelpunt bestaan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee. In UVT / Wedden op Sport #1353 - GELD zitten mensen die op 20 sites een account hebben om zo altijd de hoogste odd op hun bet te pakken maar ik vind Unibet uitstekend voor de recreatieve better.
Ik heb ook een account op Bwin maar die site is zwaar irritant, lelijk en onduidelijk.
kutsite heb ik ban opquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja ik weet ook niet waar dat op slaat, maar je moet maar denken: minstens 8 goals.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat houd dat in van 'over 7,5 goals'. Hoe kan er nou een half doelpunt bestaan?
Ach, eerst maar een beetje kijken of ik er wat winst mee kan maken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Unibet zit altijd redelijk laag qua odds vind ik. Maar qua uitbetalen zijn ze wel het snelst.
Ik heb gisteren gezegd dat het 10-0 zal worden, dus maar een betje geplaatst op 'over 9,5 goals'quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waar dat op slaat, maar je moet maar denken: minstens 8 goals.
Bij 7 goals over minder verlies je. Bij 8 goals of meer win je.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat houd dat in van 'over 7,5 goals'. Hoe kan er nou een half doelpunt bestaan?
dat slaat op dat als het over 7 is dat je bij 7 je geld terug krijgt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waar dat op slaat, maar je moet maar denken: minstens 8 goals.
.... succesquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezegd dat het 10-0 zal worden, dus maar een betje geplaatst op 'over 9,5 goals'
Dan komt over 7 toch op hetzelfde neer? Als het 7 is is het niet over 7 en dus verlies je.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat slaat op dat als het over 7 is dat je bij 7 je geld terug krijgt.
Bij over 7,5 verlies je bij 7 en win je bij 8
bij over 7 bets krijg je een push (inzet terug) als het 7 isquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:48 schreef Paxcon het volgende:
Dan komt over 7 toch op hetzelfde neer? Als het 7 is is het niet over 7 en dus verlies je.
7 goals bij een over 7-weddenschap is geld terug.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan komt over 7 toch op hetzelfde neer? Als het 7 is is het niet over 7 en dus verlies je.
Mag ik nog een beginnersvraag stellen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
7 goals bij een over 7-weddenschap is geld terug.
7 goals bij over 7.5-weddenschap is verlies.
double chance zet je bijvoorbeeld in op 1 or X.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik nog een beginnersvraag stellen?
Wat zijn sidebets en wat is 'double chance'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |