Elshoff was bij Brazilie - Mexico ook al boos op de betogers. Door die belhamels zat het stadion nu niet volquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad alsof dat ene fuck boeit voor die betogers
ik wilde alleen MAAR zeggen dat je bent afgevallenquote:
Feyenoord-Ajax danquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan zie je niet echt dat het nacht is
De politie schreeuwt nu naar de relschoppers hoe doelpuntrijk deze wedstrijd wel niet geworden is. De menigte is toen met de staart tussen de benen afgedruipt. Een doelpuntrijke wedstrijd is toch ook wat waardquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een extreme debielen heeft de NOS toch in dienst
Ik vraag mij af of ze nu niet juist de boel afbreken. Teleurgesteld dat ze een goede wedstrijd hebben gemist.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De politie schreeuwt nu naar de relschoppers hoe doelpuntrijk deze wedstrijd wel niet geworden is. De menigte is toen met de staart tussen de benen afgedruipt. Een doelpuntrijke wedstrijd is toch ook wat waard
Echt wereldvreemd dat soort luiquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elshoff was bij Brazilie - Mexico ook al boos op de betogers. Door die belhamels zat het stadion nu niet vol
Toen heb ik de slotfase gemistquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:50 schreef DaveDave09 het volgende:
chelsea liverpool 4-4 is nog steeds mijn favoriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |