Knicks ja?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt ook aan de stad , bij Miami enz wel. Bij de teams uit NY en Boston is dat vaak wel anders.
Nee zit niet in mij. Ik ga het ook niet uit de weg, maar tot ruzie komt het zelden tot nooit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar je kunt toch wel van die kleine tering turkjes in elkaar meppen toch?
Dat shirt rechts heb ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet niet zoveel van NFL af maar ik neem aan dat dit 3 verschillende teams zijn?
[ afbeelding ]
dat sowieso maar NHL is ook beetje louche sport van de 4 en is beetje voor de plebs enzo wordt t door veel amerikanen gezienquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat shirt rechts heb ik, van dat team dan.
NHL heeft wel beste support in de USA.
La dodgers, PSG/City van de MLB.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
moet je die MLB attendance van miami zien
Als je er van houdt geniet je wel van de adrenaline rush in ieder geval. Iets wat 'stoere' mogelijk criminele dingen ook geeft.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
veel mensen hebben vooroordeel dat het allemaal criminelen zijn die van vechten houden enzo
was wel intelligente gozer kon wel veel met hem vinden behalve z'n moslimhaatquote:
Ik vond hem apart.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel intelligente gozer kon wel veel met hem vinden behalve z'n moslimhaat
Zullen we samen een atelier opzetten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga tv kijken, mede kunstenaar.
Dat heb ik met elke religieus persoon.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef Smoofie het volgende:
Maar ik haat moslims niet, ik heb medelijden.
ik heb geen haatquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef Smoofie het volgende:
De Islam is ook.
Al het geloof isquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef Smoofie het volgende:
De Islam is ook.
Masturbatieatelier.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen we samen een atelier opzetten?
Lijkt me niet handig, zo'n kerel die de hele tijd staat te schreeuwen en je staat aan te moedigen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
is slapen met een fan aan nou slecht of niet?
Je haat iets waarvan je niks van weet, of ben je een media schaapje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef Smoofie het volgende:
De Islam is ook.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig, zo'n kerel die de hele tijd staat te schreeuwen en je staat aan te moedigen.
verkoudheid denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
is slapen met een fan aan nou slecht of niet?
Zo ben ik niet, ik hem me er aardig in verdiept, ben geen onwetend PVV stemmertjequote:Op donderdag 20 juni 2013 01:15 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Je haat iets waarvan je niks van weet, of ben je een media schaapje?
wel een PVV stemmertje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik hem me er aardig in verdiept, ben geen onwetend PVV stemmertje
Zoiets heet een groupie. Zolang je het maar veilig doet Insoquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig, zo'n kerel die de hele tijd staat te schreeuwen en je staat aan te moedigen.
Als het geld oplevert doe ik mee.quote:
Via Anti Islam sites??quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik hem me er aardig in verdiept, ben geen onwetend PVV stemmertje
hey hmfquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:22 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Via Anti Islam sites??
pvver wordt de mond gesnoerd:)
Neequote:Op donderdag 20 juni 2013 01:22 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Via Anti Islam sites??
niks rechtsboveninquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:36 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.twitch.tv/athenelive
![]()
![]()
wtf die gozer rechtsbovenin
Dat laatstequote:Op donderdag 20 juni 2013 01:22 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Via Anti Islam sites??
Nooit gezien die seriequote:Op donderdag 20 juni 2013 03:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat![]()
![]()
![]()
![]()
Komen wel een paar buien aan geloof ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen druppel gevallen trouwens hier. Telegraaf zat wel spot on met z'n megastorm des doods.
no man is gwn lekkere weer nuquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komen wel een paar buien aan geloof ik
Zou je je zelf niet eerst even voorstellen. Newb.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:10 schreef Jimbo het volgende:
mogguh.
zijn er mensen die hier reddit gebruiken?
Reddit is toch gewoon een websitequote:Op donderdag 20 juni 2013 09:10 schreef Jimbo het volgende:
mogguh.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou je je zelf niet eerst even voorstellen. Newb.
ja klopt, maar ik snap geen kut van de manier van werken daarquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Reddit is toch gewoon een website
Jaaaquote:Armin van Buuren overweegt songfestival
DJ Armin van Buuren overweegt in de voetsporen van Anouk te treden. Hij heeft wel oren naar deelname aan het Eurovisie Songfestival en zet de deur naar eigen zeggen op een kier.
Foto: ANP Het idee komt van Cornald Maas. ''Ik stelde een paar weken geleden voor om Armin de muzikale leiding te geven over de Nederlandse inzending van 2014'', zegt Cornald op de website van De Telegraaf.
Van Buuren zou Maas hebben toegezegd serieus na te zullen denken over de suggestie.
Ibiza
Zelf reageerde de dj in de Coen & Sander Show. ''Ik zat toevallig laatst in hetzelfde vliegtuig als Cornald Maas naar Ibiza en hij sprak me aan. Het eerste dat hij zei was: Maar dan wil je zeker niet aan een wedstrijd meedoen? Nee hè hè, daar zit ik niet op te wachten."
"Het ligt er een beetje aan of ik op dat moment een plaat heb met een goede zanger of zangeres erbij, want ik kan zelf natuurlijk niet zingen. Ik kan best dingen schrijven maar het is niet heel prettig voor je radio als je mij hoort zingen. Maar als ik iets heb, waarom ook niet? Het wordt dan wel een danceplaat. Als er een goede plaat is en ik krijg carte blanche, wie weet.''
Doe eens normaal manquote:
Ik snap er ook niks van. Is voor hipsters en emo's geloof ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik snap geen kut van de manier van werken daar
helaasquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Is voor hipsters en emo's geloof ik.
Sporadisch.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:10 schreef Jimbo het volgende:
mogguh.
vertel, hoe werkt hetquote:
Bende gij homo of zo jonguh?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:10 schreef Jimbo het volgende:
mogguh.
Ik ga er in ieder geval een kopen. Dit wordt een zeldzame machine à la NeoGeo en Dreamcast. 1 ga ik gebruiken en 1 laat ik in mint condition op zolder staan. #visionairquote:
Je moet gewoon de NSFW nemen. Gonewild en dat soort dingen. Fuck dat nieuws.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vertel, hoe werkt het
er zijn zo gigantisch veel van die subsites dat ik geen idee heb welke een beetje goed is voor nieuws of iets
quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog een weekje volhouden en dan beter melden als je op vakantie gaat
In huize L_L wel.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga er in ieder geval een kopen. Dit wordt een zeldzame machine à la NeoGeo en Dreamcast. 1 ga ik gebruiken en 1 laat ik in mint condition op zolder staan. #visionair
WTF en cringe had ik al ontdektquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet gewoon de NSFW nemen. Gonewild en dat soort dingen. Fuck dat nieuws.
http://www.bild.de/news/i(...)n-30900456.bild.htmlquote:Zu heiß: Autobahn 93 geplatzt - ein Toter
nope.quote:
Wie is dat in je UI?quote:
fijn als je daar met 140 overheen gaatquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus
[ afbeelding ]
[..]
http://www.bild.de/news/i(...)n-30900456.bild.html
Geen idee, is die neger van de playstation reclame, die blij moet kijken maar meer kijkt of ie net in zn broek gescheten heeftquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie is dat in je UI?
Lijkt op die NZ'e rugbyer.
Motorrijderquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fijn als je daar met 140 overheen gaat
quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie is dat in je UI?
Lijkt op die NZ'e rugbyer.
Verpest hem nou niet. Die site kost me echt studiepuntenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet gewoon de NSFW nemen. Gonewild en dat soort dingen. Fuck dat nieuws.
hmf zou op zn motor er gewoon met een wheelie overheen gaan en na een dikke jump perfect landen onder het genot van een biertje in zijn hand tijdens het rijdenquote:
Feauteaumodel.quote:
maar ik geef je gelijk, de neger moet gaanquote:
Ik moet gewoon wennen aan UI Changes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar ik geef je gelijk, de neger moet gaan
Kut is dat ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet gewoon wennen aan UI Changes.
Nee, de boodschap was duidelijk. Weg met de negerquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet gewoon wennen aan UI Changes.
quote:
quote:Brandweer vindt drie lichamen in woning Cuijk
Brandweerlieden hebben drie lichamen aangetroffen tijdens het blussen van een woningbrand in Cuijk (Noord-Brabant). Dat meldde de politie donderdagochtend vroeg.
Foto: ANP De brandweer rukte in omstreeks 2.30 uur uit voor een brand in het huis aan het Hermelijnkwartier.
''Toen de brandweer aan het blussen was, hebben ze drie dodelijke slachtoffers aangetroffen'', stelde een politiewoordvoerster.
Het is nog onduidelijk of de slachtoffers de bewoners van het pand zijn. Ook de doodsoorzaak is nog onbekend. ''We houden nog rekening met alles'', stelde de zegsvrouw.
Vader
Buurtbewoners en bekenden zeggen dat in het huis een moeder en haar twee tienerdochters wonen. Een vriendin van de oudste 16-jarige dochter zegt dat de moeder ongeveer een jaar geleden is gescheiden van haar man. Hij woont in het naastgelegen dorpje Beers.
De dochters hadden volgens haar een normaal contact met hun vader. Problemen binnen het gezin waren haar niet bekend.
De politie wil niet zeggen of er in Beers onderzoek wordt verricht. ''We doen elders onderzoek'', zei een woordvoerster desgevraagd.
Het rijtjeshuis is afgezet met zwarte schermen. De basisschool die tegenover ligt blijft donderdag dicht op last van de gemeente. De directeur meldt dat in het uitgebrande huis geen van de kinderen van zijn school wonen.
Telefoonmast
Op een paar honderd meter langs het spoor in Cuijk heeft een man zich op grote hoogte verschanst in een telefoonmast op een bedrijfsterrein. Hij zit rustig. De politie sluit een verband met de brand niet uit. De man zit er sinds ongeveer 07.00 uur.
De eigenaar van het bedrijf zegt dat het terrein altijd afgesloten is en alleen via de spoorzijde toegankelijk is. Een onderhandelaar van de politie staat op een hoogwerker en praat met de man.
Knut. Alsjeblieft...quote:
Zwarte markt daar hè.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk.
Godverdomme Knut je fuckt met m'n hoofd doe rustigquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze foto is wat charmanter he?
In Cuuk zit er ook 1.quote:
Doe gewoon die ijsbeer terug.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze foto is wat charmanter he?
quote:
Kan ik niet om lachen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)ng-eigenlijk-precies
Doorscrollen naar Nils![]()
ik vind het een baasquote:
En terecht.quote:
Hoe oud is je auto? Er zijn wel verschillende soorten stekkers maar als het geen echt oud lijk is kun je er vanuit gaan dat ie wel gaat passenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Goedemorgen,
Werkt dit in alle auto's? Of moet ik ook nog op ergens op letten?
'98 uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe oud is je auto? Er zijn wel verschillende soorten stekkers maar als het geen echt oud lijk is kun je er vanuit gaan dat ie wel gaat passen
Ik geef je 90% kans dat ie past. Anders kost zo'n verloopstekkertje ook geen drol. Wat voor radio zit er nu in?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Thanks, ik koop het gewoon en zie het wel. 33 euro is niks.
Nu zit er zo'n standaard ding in, die er vanaf het begin al in zat (cassettebandquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik geef je 90% kans dat ie past. Anders kost zo'n verloopstekkertje ook geen drol. Wat voor radio zit er nu in?
veel mensen met andere avasquote:
Nee dankje. 't is voor m'n tweede autotje die bijna niet wordt gebruikt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:46 schreef Jimbo het volgende:
ik heb nog 2 12'' subwoofers en een amp te koop, 50eur mag je het hele pakket overnemen.
Enige dat je zelf zal moeten doen is de stroomkabel van de accu naar de versterker halen, ik heb geen zin om die eruit te trekken
wat wil je er wel voor geven ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee dankje. 't is voor m'n tweede autotje die bijna niet wordt gebruikt.
afga..goed manquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh zo. ik heb hem nog nooit veranderd.
Nee dat is iets om het signaal vanuit je speakers om te zetten in een signaal voor naar je versterker, dus alleen voor als je als sjonnie je hele auto vol wilt pompen met zooi. Normale speakers hebben geen versterkers en shit nodigquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu zit er zo'n standaard ding in, die er vanaf het begin al in zat (cassetteband)
Bijpassende accessoires, ik neem aan dat dit geen verplichting is? Met Verloopstekkertje bedoel je waarschijnlijk de LT 3F wat je op dit plaatje ziet?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Helemaal niks. Komt op zolder te staan waarschijnlijk.
quote:
Aha, oke. Ik koop hem en gok het op 90% kans dat het pastquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dat is iets om het signaal vanuit je speakers om te zetten in een signaal voor naar je versterker, dus alleen voor als je als sjonnie je hele auto vol wilt pompen met zooi. Normale speakers hebben geen versterkers en shit nodig
goede servicequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:53 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een hele nieuwe mobiel gekregen ipv een reparatie.
einde bericht
Welk merk?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mag ook wel, ik lease dat kut ding.
goed verhaalquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sony heeft een elektrische moter geen bijtelling dus
Godverquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef onlogisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)37.1384412729&type=1
Ronny Derks vindt dit leuk
Ok Hans, en gefeliciteerd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo essay'tje is af, nu douchen en een paar uurtjes slapen
slaap ze ouwe pikquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo essay'tje is af, nu douchen en een paar uurtjes slapen
watskebeurt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Waarom direct op facebook gaan 'rouwen'? Aandachtstrekker...quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:15 schreef Jimbo het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)nd-woning-cuijk.html
ah dit dus
Dat je zoiets überhaupt op facebook zet is nog een veel grotere faal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef onlogisch het volgende:
gelukkig hebben we de fotos nogquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom direct op facebook gaan 'rouwen'? Aandachtstrekker...
Uhm, wtf?quote:
quote:Op een paar honderd meter langs het spoor in Cuijk heeft een man zich op grote hoogte verschanst in een telefoonmast op een bedrijfsterrein. Hij zit rustig. De politie sluit een verband met de brand niet uit. De man zit er sinds ongeveer 7.00 uur.
Zie je zo'n pipo al zitten? Beetje chillen in z'n mast, chimeids appen, goldenpower wegtikken.quote:
wat een baasquote:
Dat stukje staat er wel extreem willekeurig tussen jaquote:
Daar zeik je al twee dagen over, als je nou gewoon je bek houdt en die shit ff maakt zijn we er allemaal vanaf.quote:
Okéquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar zeik je al twee dagen over, als je nou gewoon je bek houdt en die shit ff maakt zijn we er allemaal vanaf.
Werkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Suck it up bitch, werken moeten we allemaal.
Nee om een aparte intake opdracht. Maar ik moest opeens werken met programma's die ik niet ken dus is lastig.quote:
Wanneer is de deadline, en hoelang weet je al?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee om een aparte intake opdracht. Maar ik moest opeens werken met programma's die ik niet ken dus is lastig.
Houd m nou niet van z'n werk afquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wanneer is de deadline, en hoelang weet je al?
Ik weet het sinds gisteren en morgen is de deadline.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wanneer is de deadline, en hoelang weet je al?
Succes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet het sinds gisteren en morgen is de deadline.
BAM BAM BAM! Ik had een 8.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:42 schreef vandermar het volgende:
Ik moet leren want volgende week tentamens
#ikbenookmaareenmens
Lekker demotiverend...quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Succes.
[..]
BAM BAM BAM! Ik had een 8.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker demotiverend...Ik had de helft geleerd wegens tijdgebrek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij was lekker op tijd begonnen, dus moet goedkomen.
Succes.
★★★
Is dit voor je propedeuse? Die van mij wel. Voor beide heb ik ook nog herkansingquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had de helft geleerd wegens tijdgebrek.Jij was lekker op tijd begonnen, dus moet goedkomen.
Succes.
Nee, ik heb m'n P al een tijdje binnen. M'n P heb ik in leerjaar twee gehaald, ik moest nog 1 vak.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is dit voor je propedeuse? Die van mij wel. Voor beide heb ik ook nog herkansingik haal ze liever gelijk want dan heb ik vrijdag vakantie
Maarja.
Staatsrecht en bestuursrecht
Ik zat nog in een projectgroepje en vorige week heb ik de helft verbeterd en de hele troep opgestuurd zodat ik er niets meer mee te maken hebquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet nog steeds boeken voor mijn tentamens regelen... Laat ik vandaag in de spirit van het topic dan maar eerst aan wat verslagen beginnen.
Je zit nu in het 3e jaar? Ik zit in het 2e. De enige 2 vakken die ik niet in één keer heb gehaald van het 1e jaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, ik heb m'n P al een tijdje binnen. M'n P heb ik in leerjaar twee gehaald, ik moest nog 1 vak.
Omdat je een FOK!ker bentquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zit nu in het 3e jaar? Ik zit in het 2e. De enige 2 vakken die ik niet in één keer heb gehaald van het 1e jaarHet zal wel goedkomen. De één is open boek en de ander meerkeuze.
Mijn oma was kort voor de tentamens overleden en toen vond ik alles even kut op dat momentquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Hoe komt het dat je het vorig jaar niet hebt gehaald? Was het te moeilijk of heb je er gewoon te weinig voor gedaan?
Heeft zij ook hooikoorts?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef vandermar het volgende:
Lol. Mijn zusje had autorijles en stapt uit maar vergeet hem op de handrem te zetten. Auto rolt zo de straat op![]()
Tuurlijk heeft dat dan invloed op je prestaties (concentratie etc.)quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn oma was kort voor de tentamens overleden en toen vond ik alles even kut op dat moment![]()
Daar wil ik het echter niet op afschuiven. Ik had het gewoon moeten halen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef vandermar het volgende:
Lol. Mijn zusje had autorijles en stapt uit maar vergeet hem op de handrem te zetten. Auto rolt zo de straat op![]()
Nee, helaas niet. Het is dan ook niet erfelijk of anderszins overdraagbaar.quote:
Waarom helaas niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Het is dan ook niet erfelijk of anderszins overdraagbaar.
Ik doe de deuren van onze 2e auto bijna nooit op slot omdat die niet met een knopje gaatquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is ze verder wel helemaal in orde.
Wist zij eens met wat voor last ik door het leven gaquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wist zij eens met wat voor last ik door het leven ga
Man in black manquote:
Jouw updates over je zusje in deze SC blijven wel om foto's vragen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef vandermar het volgende:
Ah zoquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een relatief nieuwe zodat ik 'm Full HD kan bekijken.
Die stond voor de autoquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw updates over je zusje in deze SC blijven wel om foto's vragen.
Waar was de rijleraar dan overigens? Ron zou dit nooit overkomen.
Vooruitquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus de auto rolde achteruit? Of heeft ze onbewust haar leraar doodgereden?
The last stand. Arnold Scharzenegger en een flinterdun verhaal. Heb ik je aandacht?quote:
Ik kom er nu aan. Regel jij de popcorn dan neem ik aardbeien ranja mee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
The last stand. Arnold Scharzenegger en een flinterdun verhaal. Heb ik je aandacht?
Kunnen we dat omwisselen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom er nu aan. Regel jij de popcorn dan neem ik aardbeien ranja mee.
Dat is ook een dikke film. Indonesiërs.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, ben The Raid aan 't downloaden Saind.
Is dat ook zo'n film met spleetogen? Want ik heb een Chinezen intolerantie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:06 schreef Saind het volgende:
OH OH OH OH OH KAPI
Moonrise Kingdom
Niet lezen waar hij over gaat, gewoon kijken
Andere keer dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flinke cast zeg
[..]
Hmm nee liever niet.
Die film is fucking fantasticoquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flinke cast zeg
[..]
Hmm nee liever niet.
Nee man moeilijk blankquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n film met spleetogen? Want ik heb een Chinezen intolerantie.
Is dat bij The Raid juist niet het geval?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon eens je bijdehante muil houden ja ok bedankt gr grquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat bij The Raid juist niet het geval?
Dat doen ze toch vantevorenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ok. Ik ga schoonmaken. En ik wil jullie nog even vertellen dat ik zojuist naar de kapper ben geweest, alwaar mijn haar heerlijk gefreshed is en ik na afloop nog een heerlijke wasbeurt + hoofdmassage heb gehad.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ok. Ik ga schoonmaken. En ik wil jullie nog even vertellen dat ik zojuist naar de kapper ben geweest, alwaar mijn haar heerlijk gefreshed is en ik na afloop nog een heerlijke wasbeurt + hoofdmassage heb gehad.#huisjepoetsen #lekkerfresh #mooiboii.
Ik had m'n haar al gewassen, dus doen ze het erna. Nu hoef ik niet speciaal onder de douche als ik van de kapper kom.quote:
nee het is een goede filmquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is echt troep dat spul.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een zak van die groen haribo kikkertjes naast m'n beeldscherm staan. Moet op vandaag.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, docu voor jou als man met degelijke muzieksmaak:
Searching for Sugar Man (2012) - IMDb
Snap je baas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Italie - Japan, wat een prachtwedstrijd zeg. Toch wel de mooiste wedstrijd van de afgelopen paar jaar.
Alleen de verkeerde winnaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Italie - Japan, wat een prachtwedstrijd zeg. Toch wel de mooiste wedstrijd van de afgelopen paar jaar.
Dikke pot ja. Dat die Honda hier bij VVV heeft gespeeld is toch wel apart te noemen. Wat een speler hè?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Honda is zo goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap je baas.Lag gisteravond in bed te kijken. Echt fenomenaal die pot. Ik gaf gewoon wijvengilletjes door al die combinaties. En die Honda speelde me een bazen tweede helft. Werkelijk elke fucking aanname of pass was goed, hoe hard ze 'm ook inspeelden. Echt bizar.
....en dan die kut counter....
Wat ijl jij nou weer? Wat ik zeg is gewoon berust op waarheid.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon eens je bijdehante muil houden ja ok bedankt gr gr
Ik heb die gast gister echt bizarre dingen zien doen. Die kan zo mee bij elke Europese topclub. Ik word echt geil als hij bij Man Utd. tekent.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dikke pot ja. Dat die Honda hier bij VVV heeft gespeeld is toch wel apart te noemen. Wat een speler hè?
Ik hou me aanbevolen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
ff kijken of ik die wedstrijd kan downloaden.
Rojadirectaquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is echt troep dat spul.Maar ik heb makkelijk praten, mocht nooit snoep vroeger dus ik koop het soiweso nooit.
En die mentaliteit van die gastjes. Echt bizar. Alles met 100% focus en inzet. Italianen werden er helemaal gek van.quote:
Ik heb hem net even gekeken. Gister was ik er niet helemaal bij. Uitzending gemist staat 'ie op.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
Daar is het dus fout gegaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is echt troep dat spul.Maar ik heb makkelijk praten, mocht nooit snoep vroeger dus ik koop het soiweso nooit.
Ik klom in de gordijnen als ik teveel suiker en kleurstof binnen kreeg. True story, nog bijna een bruiloft moeten aflassen omdat ik een gordijn van 6 meter over de kaarsen naar beneden had getrokken.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik klom in de gordijnen als ik teveel suiker en kleurstof binnen kreeg. True story, nog bijna een bruiloft moeten aflassen omdat ik een gordijn van 6 meter over de kaarsen naar beneden had getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |