Via Anti Islam sites??quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik hem me er aardig in verdiept, ben geen onwetend PVV stemmertje
hey hmfquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:22 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Via Anti Islam sites??
pvver wordt de mond gesnoerd:)
Neequote:Op donderdag 20 juni 2013 01:22 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Via Anti Islam sites??
niks rechtsboveninquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:36 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.twitch.tv/athenelive
![]()
![]()
wtf die gozer rechtsbovenin
Dat laatstequote:Op donderdag 20 juni 2013 01:22 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Via Anti Islam sites??
Nooit gezien die seriequote:Op donderdag 20 juni 2013 03:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat![]()
![]()
![]()
![]()
Komen wel een paar buien aan geloof ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen druppel gevallen trouwens hier. Telegraaf zat wel spot on met z'n megastorm des doods.
no man is gwn lekkere weer nuquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komen wel een paar buien aan geloof ik
Zou je je zelf niet eerst even voorstellen. Newb.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:10 schreef Jimbo het volgende:
mogguh.
zijn er mensen die hier reddit gebruiken?
Reddit is toch gewoon een websitequote:Op donderdag 20 juni 2013 09:10 schreef Jimbo het volgende:
mogguh.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou je je zelf niet eerst even voorstellen. Newb.
ja klopt, maar ik snap geen kut van de manier van werken daarquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Reddit is toch gewoon een website
Jaaaquote:Armin van Buuren overweegt songfestival
DJ Armin van Buuren overweegt in de voetsporen van Anouk te treden. Hij heeft wel oren naar deelname aan het Eurovisie Songfestival en zet de deur naar eigen zeggen op een kier.
Foto: ANP Het idee komt van Cornald Maas. ''Ik stelde een paar weken geleden voor om Armin de muzikale leiding te geven over de Nederlandse inzending van 2014'', zegt Cornald op de website van De Telegraaf.
Van Buuren zou Maas hebben toegezegd serieus na te zullen denken over de suggestie.
Ibiza
Zelf reageerde de dj in de Coen & Sander Show. ''Ik zat toevallig laatst in hetzelfde vliegtuig als Cornald Maas naar Ibiza en hij sprak me aan. Het eerste dat hij zei was: Maar dan wil je zeker niet aan een wedstrijd meedoen? Nee hè hè, daar zit ik niet op te wachten."
"Het ligt er een beetje aan of ik op dat moment een plaat heb met een goede zanger of zangeres erbij, want ik kan zelf natuurlijk niet zingen. Ik kan best dingen schrijven maar het is niet heel prettig voor je radio als je mij hoort zingen. Maar als ik iets heb, waarom ook niet? Het wordt dan wel een danceplaat. Als er een goede plaat is en ik krijg carte blanche, wie weet.''
Doe eens normaal manquote:
Ik snap er ook niks van. Is voor hipsters en emo's geloof ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik snap geen kut van de manier van werken daar
helaasquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Is voor hipsters en emo's geloof ik.
Sporadisch.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:10 schreef Jimbo het volgende:
mogguh.
vertel, hoe werkt hetquote:
Bende gij homo of zo jonguh?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:10 schreef Jimbo het volgende:
mogguh.
Ik ga er in ieder geval een kopen. Dit wordt een zeldzame machine à la NeoGeo en Dreamcast. 1 ga ik gebruiken en 1 laat ik in mint condition op zolder staan. #visionairquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |