Ik vond hem apart.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel intelligente gozer kon wel veel met hem vinden behalve z'n moslimhaat
Zullen we samen een atelier opzetten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga tv kijken, mede kunstenaar.
Dat heb ik met elke religieus persoon.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef Smoofie het volgende:
Maar ik haat moslims niet, ik heb medelijden.
ik heb geen haatquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef Smoofie het volgende:
De Islam is ook.
Al het geloof isquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef Smoofie het volgende:
De Islam is ook.
Masturbatieatelier.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen we samen een atelier opzetten?
Lijkt me niet handig, zo'n kerel die de hele tijd staat te schreeuwen en je staat aan te moedigen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
is slapen met een fan aan nou slecht of niet?
Je haat iets waarvan je niks van weet, of ben je een media schaapje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef Smoofie het volgende:
De Islam is ook.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig, zo'n kerel die de hele tijd staat te schreeuwen en je staat aan te moedigen.
verkoudheid denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
is slapen met een fan aan nou slecht of niet?
Zo ben ik niet, ik hem me er aardig in verdiept, ben geen onwetend PVV stemmertjequote:Op donderdag 20 juni 2013 01:15 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Je haat iets waarvan je niks van weet, of ben je een media schaapje?
wel een PVV stemmertje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik hem me er aardig in verdiept, ben geen onwetend PVV stemmertje
Zoiets heet een groupie. Zolang je het maar veilig doet Insoquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig, zo'n kerel die de hele tijd staat te schreeuwen en je staat aan te moedigen.
Als het geld oplevert doe ik mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |