Knicks ja?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt ook aan de stad , bij Miami enz wel. Bij de teams uit NY en Boston is dat vaak wel anders.
Nee zit niet in mij. Ik ga het ook niet uit de weg, maar tot ruzie komt het zelden tot nooit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar je kunt toch wel van die kleine tering turkjes in elkaar meppen toch?
Dat shirt rechts heb ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet niet zoveel van NFL af maar ik neem aan dat dit 3 verschillende teams zijn?
[ afbeelding ]
dat sowieso maar NHL is ook beetje louche sport van de 4 en is beetje voor de plebs enzo wordt t door veel amerikanen gezienquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat shirt rechts heb ik, van dat team dan.
NHL heeft wel beste support in de USA.
La dodgers, PSG/City van de MLB.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
moet je die MLB attendance van miami zien
Als je er van houdt geniet je wel van de adrenaline rush in ieder geval. Iets wat 'stoere' mogelijk criminele dingen ook geeft.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
veel mensen hebben vooroordeel dat het allemaal criminelen zijn die van vechten houden enzo
was wel intelligente gozer kon wel veel met hem vinden behalve z'n moslimhaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |