Omdat je een FOK!ker bentquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zit nu in het 3e jaar? Ik zit in het 2e. De enige 2 vakken die ik niet in één keer heb gehaald van het 1e jaarHet zal wel goedkomen. De één is open boek en de ander meerkeuze.
Mijn oma was kort voor de tentamens overleden en toen vond ik alles even kut op dat momentquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Hoe komt het dat je het vorig jaar niet hebt gehaald? Was het te moeilijk of heb je er gewoon te weinig voor gedaan?
Heeft zij ook hooikoorts?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef vandermar het volgende:
Lol. Mijn zusje had autorijles en stapt uit maar vergeet hem op de handrem te zetten. Auto rolt zo de straat op![]()
Tuurlijk heeft dat dan invloed op je prestaties (concentratie etc.)quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn oma was kort voor de tentamens overleden en toen vond ik alles even kut op dat moment![]()
Daar wil ik het echter niet op afschuiven. Ik had het gewoon moeten halen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef vandermar het volgende:
Lol. Mijn zusje had autorijles en stapt uit maar vergeet hem op de handrem te zetten. Auto rolt zo de straat op![]()
Nee, helaas niet. Het is dan ook niet erfelijk of anderszins overdraagbaar.quote:
Waarom helaas niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Het is dan ook niet erfelijk of anderszins overdraagbaar.
Ik doe de deuren van onze 2e auto bijna nooit op slot omdat die niet met een knopje gaatquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is ze verder wel helemaal in orde.
Wist zij eens met wat voor last ik door het leven gaquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wist zij eens met wat voor last ik door het leven ga
Man in black manquote:
Jouw updates over je zusje in deze SC blijven wel om foto's vragen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef vandermar het volgende:
Ah zoquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een relatief nieuwe zodat ik 'm Full HD kan bekijken.
Die stond voor de autoquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw updates over je zusje in deze SC blijven wel om foto's vragen.
Waar was de rijleraar dan overigens? Ron zou dit nooit overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |