Jaquote:
Staat er zelfs nog bij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Krediax het volgende:
[..]
Veranderd ie dat automatisch? awesome ik heb er juist een 4 van gemaakt
Ja auto, maar maakt niet uit. een modje fixed het welquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Krediax het volgende:
[..]
Veranderd ie dat automatisch? awesome ik heb er juist een 4 van gemaakt
Mag je niet zeggen anders ben je een fanboy.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef Krediax het volgende:
[..]
Zo te zien niet gvd!
Ik heb zoveel liever DRM + family share dan dit
Dat moet ik nu zeker doen he? ff googlenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Mare PS4 plaatje in de op mag wel een update gebruiken
Ik heb ook een voorkeur voor de xbox ;P maar ik informeer mezelf wel goed vind ik zelf altijd ;Pquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen anders ben je een fanboy.
Was ook goed geweestquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Krediax het volgende:
[ afbeelding ]
deze vond ik ook wel mooi maar goed ik weet niet zoveel van playstation dus jouwe word het
Volgens mijn kun je direct streamen vanuit twitch met de xbox Onequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Haque het volgende:
Is er ook mediaspeler/streamer functie bij 1 vd 2?
denk niet dat ie het over dat heeftquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Volgens mijn kun je direct streamen vanuit twitch met de xbox One
Toch geen Sony laptop hequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Krediax het volgende:
Oke mensen laatset poging nu gaat het goed!
Latop viel ook nog even tussendoor uit
[ img ]? zonder spaties en sluiten met [/ img ]quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Krediax het volgende:
HP
maar uh hoe maak ik van
[ afbeelding ]
een img
[img] [/img]quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Krediax het volgende:
HP
maar uh hoe maak ik van
[ afbeelding ]
een img
Kijk eens of je deze kan vinden :quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Krediax het volgende:
HP
maar uh hoe maak ik van
[ afbeelding ]
een img
Geen idee twitch zegt me niks. Ik bedoel net als ps3mediacenter maar dan geintegreerd, een upnp streamer ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
denk niet dat ie het over dat heeft
Het is ook warmquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Krediax het volgende:
Ik heb het echt moeilijk mensen. Ooit gaat het lukken!
twitch is voor het streamen van gameplay, daarom dacht ik al dat je het niet daarover hadquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Haque het volgende:
[..]
Geen idee twitch zegt me niks. Ik bedoel net als ps3mediacenter maar dan geintegreerd, een upnp streamer ofzo
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:49 schreef Krediax het volgende:
Zo volgens mij klopt het zo![]()
img toevogen url weghalen afbeelding weghalen pff
Je weet nu hoe het moetquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef Krediax het volgende:
Nu is de vraag, waag ik me eraan om dat plaatje van de specs er ook in te zetten of laat ik het zo
We hebben een NU.nl lezer te pakkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Brum_brum het volgende:
Jippie Microsoft aan de damage controle.
http://www.nu.nl/tech/350(...)-hevige-kritiek.html
Na de originele xbox en een eerste generatie 360 gaat het deze keer alsnog een playstation worden. Ik hoef geen verplichte nsa spycam in mijn kamer waar je ook nog eens 100 euro extra voor moet betalen en de halo's na halo 3 zijn nooit meer zo tof geweest als de eerste 3 pareltjes.
http://tweakers.net/nieuw(...)rm-bij-xbox-one.htmlquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben een NU.nl lezer te pakken
Kinect kan uitgezet worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Brum_brum het volgende:
Na de originele xbox en een eerste generatie 360 gaat het deze keer alsnog een playstation worden. Ik hoef geen verplichte nsa spycam in mijn kamer waar je ook nog eens 100 euro extra voor moet betalen en de halo's na halo 3 zijn nooit meer zo tof geweest als de eerste 3 pareltjes.
Alsof de NSA jou in de gaten houdt, hoe belangrijk denk je dat je bent?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Brum_brum het volgende:
Sommige mensen moet je 3x hetzelfde vertellenquote:
Ik snap niet dat mensen zeiken over privacy terwijl ze constant online zijn op social media, forums e.d. Privacy heb je allang niet meer, of je moet in the middle of nowhere wonen. Mja, moet je net het geluk hebben dat een satelliet van NASA niet op je inzoomendquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige mensen moet je 3x hetzelfde vertellen
Nope,quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef Krediax het volgende:
Een nieuw puntje wat ik wil aansnijden waar ik net aan denk.
Kan je nu ook weer de xbox 360 spellen afspelen op de xbox one?
Ah waarom geven ze ons niet iets?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nope,
Q: Will Xbox One be backward compatible with my existing games?
A: Xbox One hardware is not compatible with Xbox 360 games. We designed Xbox One to play an entirely new generation of games—games that are architected to take full advantage of state-of-the-art processors and the infinite power of the cloud. We care very much about the investment you have made in Xbox 360 and will continue to support it with a pipeline of new games and new apps well into the future.
Het is een leuke functie maar hoe vaak maak je er gebruik van? Wat een veel beter functie zou zijn is dat al je spellen waar je gamerscore op hebt op de 360 gratis te downloaden zijn voor de X1quote:
Ik ben niet constant online op social media en op forums beslis ik wat er naar buiten komt. Bij die Kinect niet. Laatste wat ik trouwens over het uitzetten heb gelezen is dat je er de stekker uit kunt trekken, maar bij het spelen moet hij dus weer aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zeiken over privacy terwijl ze constant online zijn op social media, forums e.d. Privacy heb je allang niet meer, of je moet in the middle of nowhere wonen. Mja, moet je net het geluk hebben dat een satelliet van NASA niet op je inzoomend
Muah ik maak er af en toe nog gebruik van, Halo 1, knights of the old republic.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is een leuke functie maar hoe vaak maak je er gebruik van? Wat een veel beter functie zou zijn is dat al je spellen waar je gamerscore op hebt op de 360 gratis te downloaden zijn voor de X1
Nee aan de backwards compatibility is niks veranderd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef Krediax het volgende:
Dat is niet door DRM afgesloten. Xbox One heeft een andere architectuur, dus logischerwijs werken daar 360-games niet op. Backwards compatibility zou alleen mogelijk zijn als de de 360-hardware in de Xbox One zetten, maar dat is duur.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef Krediax het volgende:
Je kan hem gewoon individueel uitzetten. Was verplicht voor duitsland geloof ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik ben niet constant online op social media en op forums beslis ik wat er naar buiten komt. Bij die Kinect niet. Laatste wat ik trouwens over het uitzetten heb gelezen is dat je er de stekker uit kunt trekken, maar bij het spelen moet hij dus weer aan.
+ DRM?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe ziek zou t zijn als Sony morgen een family sharing functie aankondigt
http://news.xbox.com/2013/06/privacyquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik ben niet constant online op social media en op forums beslis ik wat er naar buiten komt. Bij die Kinect niet. Laatste wat ik trouwens over het uitzetten heb gelezen is dat je er de stekker uit kunt trekken, maar bij het spelen moet hij dus weer aan.
Of een laptop met mic en webcam etc.. Ik snap het gewauwel wel maar krijg er onderhand wel hoofdpijn van...quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://news.xbox.com/2013/06/privacy
Ik heb het over het algemeen. Waarom zeiken over een console terwijl de NSA ook gewoon kan meekijken via je iPad of iPhone( bij wijze van) . Ik hoor daar mensen niet over zeiken?
Als mijn webcam aan gaat gaat ook het lampje boven mijn webcam aan dus dat kunnen ze niet zomaar doen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:24 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Of een laptop met mic en webcam etc.. Ik snap het gewauwel wel maar krijg er onderhand wel hoofdpijn van...
Ome Bill kan dat lampje vast wel hax0renquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:26 schreef Krediax het volgende:
[..]
Als mijn webcam aan gaat gaat ook het lampje boven mijn webcam aan dus dat kunnen ze niet zomaar doen!
Maar klopt mensen maken zich daar nu druk om vanwege PRISM en de hype erom heen.
God wat zijn mensen toch kudde dieren
De enige kudde is die meute die niet verder dan deze regering kan kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:26 schreef Krediax het volgende:
[..]
Als mijn webcam aan gaat gaat ook het lampje boven mijn webcam aan dus dat kunnen ze niet zomaar doen!
Maar klopt mensen maken zich daar nu druk om vanwege PRISM en de hype erom heen.
God wat zijn mensen toch kudde dieren
Best triest opzichquote:Microsoft’s Major Nelson said in an interview recently that Sony’s PS4 console isn’t going to make them change anything about their Xbox One system.
The PS4 pretty much beat out the Xbox One in positive press this week with it’s lack of used game DRM, lack of 24-hour check-ins, and price tag. When asked if these announcements by Sony will influence Microsoft and make them change what they’re doing with Xbox One he had this to say:
“I don’t think,… I mean we’re really not going to change anything we’ve done with Xbox One. We’re very happy,… did you see the games on stage during our briefing? Did you see the exclusives? I mean we’re really really proud of the system and the games that are coming out. When you look at games like TitanFall,… have you gone through Titanfall yet? Enough said. Conversation over. We’re really happy with what we showed on stage as well as what we’re showing here in the booth so I think it is uh,… it’s safe to say that we’re confident where we’re going. We’re also confident that gamers are going to love our vision of the future and what we’re going to offer for gaming”
Hu? Ga het nu niet over een super complot hebben om de wereld te verenigen in één super regering.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
De enige kudde is die meute die niet verder dan deze regering kan kijken.
Hey ze hebben het niet gedaan om de ps4!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Best triest opzich. Echt de ene week het ene , volgend e week totaal iets anders roepen. Xbox 180 is de nieuwe roepnaam van deze console
.
Papa en mama moesten laatst aangeven dat ze geen vuurwapen of wmd op zak had voor ze hun rijbewijs mochten inruilen. Ik wil die wmd toch graag voor mezelf houden dankjewel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef Krediax het volgende:
[..]
Hu? Ga het nu niet over een super complot hebben om de wereld te verenigen in één super regering.
De VS kan best met mij mee kijken maar acht, boeiend. Als zij willen weten wat voor saaie vakken ik studeer en fimpjes op youtube kijk, games speel moeten zij dat weten.
Kan zijn dat ik nu heel dom ben maar: Wat??quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:44 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Papa en mama moesten laatst aangeven dat ze geen vuurwapen of wmd op zak had voor ze hun rijbewijs mochten inruilen. Ik wil die wmd toch graag voor mezelf houden dankjewel.
Ik wil trouwens ook keen Kinect omdat je dan verplicht mee moet doen aan die stomme gimmicks die ze dan in games gaan stoppen omdat iedereen zo'n ding heeft en ze in het begin waarschijnlijk ook wel een marketingbonus van microsoft zullen krijgen. Luiheid rules, en bewegingen in de andere richting geef ik geen geld.
Zolang er een controller bij zit is het toch niet verplicht om dat ding te gebruiken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:44 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Papa en mama moesten laatst aangeven dat ze geen vuurwapen of wmd op zak had voor ze hun rijbewijs mochten inruilen. Ik wil die wmd toch graag voor mezelf houden dankjewel.
Ik wil trouwens ook keen Kinect omdat je dan verplicht mee moet doen aan die stomme gimmicks die ze dan in games gaan stoppen omdat iedereen zo'n ding heeft en ze in het begin waarschijnlijk ook wel een marketingbonus van microsoft zullen krijgen. Luiheid rules, en bewegingen in de andere richting geef ik geen geld.
quote:No more always online requirement
The console no longer has to check in every 24 hours
All game discs will work on Xbox One as they do on Xbox 360
An Internet connection is only required when initially setting up the console
All downloaded games will function the same when online or offline
No additional restrictions on trading games or loaning discs
Region locks have been dropped
Spytool en nutteloze gimmic kan niet samengaan? Heb geen zin om 100 euro uit te geven aan een concept dat ik zowel vanuit mezelf als politiek haat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:50 schreef Krediax het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik nu heel dom ben maar: Wat??
Ohw het is nu dus verschoven van spytool naar nutteloze gimmic benieuwd waar we eindigen
En ze gaan echt neit de games echt aan passen tussen de xbox en ps4, zoals je zei luiheid rules.
En gratis onlinequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe ziek zou t zijn als Sony morgen een family sharing functie aankondigt
Maar jij denkt serieus dat microsoft jou gaat bespionerenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:55 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Spytool en nutteloze gimmic kan niet samengaan? Heb geen zin om 100 euro uit te geven aan een concept dat ik zowel vanuit mezelf als politiek haat.
Prima joh ik weet nog steeds niet waar dat pappa mamma verhaal op sloeg maar als jij wilt geloven dat de NSA achter jou aanzit vergeet dan je alluminium hoedje niet!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:55 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Spytool en nutteloze gimmic kan niet samengaan? Heb geen zin om 100 euro uit te geven aan een concept dat ik zowel vanuit mezelf als politiek haat.
Misschien dat het tijd word om eens buiten het game nieuws te kijken. In de echte wereld moet je tegenwoordig lijstjes invullen waarin je aangeeft geen terrorist of tweede wereld oorlog nazi te zijn en afstand van al je rechten doet om een land binnen te komen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:58 schreef Krediax het volgende:
[..]
Prima joh ik weet nog steeds niet waar dat pappa mamma verhaal op sloeg maar als jij wilt geloven dat de NSA achter jou aanzit vergeet dan je alluminium hoedje niet!
Je maakt het steeds mooierquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:05 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Misschien dat het tijd word om eens buiten het game nieuws te kijken. In de echte wereld moet je tegenwoordig lijstjes invullen waarin je aangeeft geen terrorist of tweede wereld oorlog nazi te zijn en afstand van al je rechten doet om een land binnen te komen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:05 schreef Brum_brum het volgende:
Misschien dat het tijd word om eens buiten het game nieuws te kijken. In de echte wereld moet je tegenwoordig lijstjes invullen waarin je aangeeft geen terrorist of tweede wereld oorlog nazi te zijn en afstand van al je rechten doet om een land binnen te komen.
pff je maakt het me zwaar maar vooruitquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook wel interessant voor de OP
https://esta.cbp.dhs.gov/esta/quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
https://esta.cbp.dhs.gov/esta/
En jij steeds duidelijker dat je nooit de EU uit bent geweest.
Maar ik snap niet dat jullie je gebrek aan algemene kennis tentoon willen blijven stellen ipv in te gaan op de vraag waarom 100 euro uit te geven aan een gimmic waar je waarschijnlijk niet zo heel erg veel tofs mee gaat doen?? Het is tenslotte een game forum hier.
voor het gemak even ctrl+f gezocht op nazi en terrorist, geen hits.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
https://esta.cbp.dhs.gov/esta/
En jij steeds duidelijker dat je nooit de EU uit bent geweest.
Maar ik snap niet dat jullie je gebrek aan algemene kennis tentoon willen blijven stellen ipv in te gaan op de vraag waarom 100 euro uit te geven aan een gimmic waar je waarschijnlijk niet zo heel erg veel tofs mee gaat doen?? Het is tenslotte een game forum hier.
Lolquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:08 schreef Krediax het volgende:
[..]
pff je maakt het me zwaar maar vooruit
Dat komt door dat PRISM gezever, hebben de meeste ergens op internet gelezen en meteen worden ze bang en beginnen ze te zeiken. Op FB delen ze alles, maar nu is het ineens een probleem.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zeiken over privacy terwijl ze constant online zijn op social media, forums e.d. Privacy heb je allang niet meer, of je moet in the middle of nowhere wonen. Mja, moet je net het geluk hebben dat een satelliet van NASA niet op je inzoomend
Is Bill niet al een tijdje weg?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ome Bill kan dat lampje vast wel hax0ren
Het is niet nodig, wel mogelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel jammer dat je nog steeds een disc nodig hebt, dat hadden ze wel zo mogen laten eigenlijk
Ach je kon de check mobiel doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:44 schreef Cliffy het volgende:
Internet down hier, gelukkig hoeft die check niet meer![]()
Als je naar de UK en voornamelijk de VS gaat dan heb je wel eens dat je wordt gevraagd zo'n lijst in te vullen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:08 schreef Krediax het volgende:
[..]Dafaq heb jij het over, als ik op vakantie ga ga ik naar shiphol, loop naar de douane, laat mijn paspoort zien, vlieg naar italie, stap uit, laat mijn paspoort zien en ben vrij om te gaan en staan waar ik wil.
Nog nooit, en dit wil ik benadrukken: nooit! heb ik moeten aangeven dat ik geen terrorist of 2e wereld oorlog nazi ben of afstand van mijn rechten hoeven doen btw. Dus ga naar bed, zorg dat je een goede nachtrust krijgt en denk morgen weer even helder na! oke?
USA altijd, met reisdoel, reisroute en verblijfplaatsen en al.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:35 schreef Xetran het volgende:
[..]
Als je naar de UK en voornamelijk de VS gaat dan heb je wel eens dat je wordt gevraagd zo'n lijst in te vullen.
Joh.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
USA altijd, met reisdoel, reisroute en verblijfplaatsen en al.
Voor wel meer landen moet je een hele lijst invullen voor visa-aanvraag. Meestal gaat 't dan over mogelijke verspreidbare ziektes, psychologische gesteldheid, of je aanvraag ooit geweigerd is, etc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:35 schreef Xetran het volgende:
[..]
Als je naar de UK en voornamelijk de VS gaat dan heb je wel eens dat je wordt gevraagd zo'n lijst in te vullen.
USA is toch een kutland, je bent nog beter af in Keniaquote:Op donderdag 20 juni 2013 03:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
USA altijd, met reisdoel, reisroute en verblijfplaatsen en al.
en:quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:38 schreef over_hedge het volgende:
Ik kies nog altijd voor de ps4:
- 100 euro goedkoper
- geen spycam die met je mee kijkt
- ps4+ met leuke extra games
- Niet allemaal troep wat alleen in usa werkt
- leukere games
- Mooier desgin en kleiner
![]()
Al zou ik me ook prima vermaken met een xbox. Zie alleen minder voordelen dan de ps4.
Dat is waar. Al kan indie games me weinig schelen. Nog nooit 1 gespeeld geloof ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:10 schreef DaHill het volgende:
[..]
en:
- indie games support.
- op papier snellere hardware (maar dat zegt niet zoveel. PS3 was op papier ook sneller dan 360, maar in de praktijk is het toch aardig gelijk)
De XB1 gaat de goede kant op, maar de PS4 blijft nog in het voordeel.
Ik wacht de launch van beiden wel effe af.
Dan mis je echt een gigantisch aantal topgames.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is waar. Al kan indie games me weinig schelen. Nog nooit 1 gespeeld geloof ik.
Disc moet nu gewoon in je xbox zitten hoor, tenzij je een game digitaal gekocht hebtquote:
Dat zal best. Maar ik ben niet zo`n hardcore gamer. Meer 1tje die de standaard spellen als fifa cod en bf4 speelt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan mis je echt een gigantisch aantal topgames.
Games vele malen beter dan de AAA imo
Dan juist zijn de indie games echt een uitkomst. Het biedt een frisse ervaring, juist voor de casual gamers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar ik ben niet zo`n hardcore gamer. Meer 1tje die de standaard spellen als fifa cod en bf4 speelt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:24 schreef -Techno- het volgende:
Leuk voor de Xbox fans dat Microsoft bijdraait! Ze moesten ook wel want het is crap wat ze allemaal bedacht hadden.
Toch blijf ik lekker trouw aan PlayStation. Betere hardware en nog goedkoper ook. De exclusives van Xbox hebben me nog nooit aangesproken dus hou het lekker bij 1 console straks
Kan je leuk gaan emo.giffen maar het is wel waar.quote:
Neuh, ik was juist blij met de features die zij hadden bedacht. Helaas heeft de marketing en pr afdeling het verneukt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan je leuk gaan emo.giffen maar het is wel waar.
Alsof MS daadwerkelijk 10 mensen op 1 spel laat spelen zonder compensatiequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Neuh, ik was juist blij met de features die zij hadden bedacht. Helaas heeft de marketing en pr afdeling het verneukt.
Wat voor indie games kan jij aanraden dan, op xbox 360 of PC.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan juist zijn de indie games echt een uitkomst. Het biedt een frisse ervaring, juist voor de casual gamers.
Jouw word tegen het zijne, we zullen het helaas nooit weten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:36 schreef 2Happy4U het volgende:
Alsof MS daadwerkelijk 10 mensen op 1 spel laat spelen zonder compensatie
Mark of the Ninja, nu op sale voor 3.75quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:37 schreef Krediax het volgende:
[..]
Wat voor indie games kan jij aanraden dan, op xbox 360 of PC.
Speel eigenlijk ook nooit indi games kan wel interessant zijn om een x te doen
Dat zou meer schade doen dan piraterijquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:37 schreef Krediax het volgende:
[..]
Jouw word tegen het zijne, we zullen het helaas nooit weten.
Zoals het family plan naar buiten werd gebracht leek het wel zo te zijn.
Ja misschien, we zullen het gewoon nooit wetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zou meer schade doen dan piraterij
XBLA: FEZ, Spelunky, Braid, Limbo, Castle Crashers, MineCraft, Super Meat Boy, Trials HD, Trials Revolutionquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:37 schreef Krediax het volgende:
[..]
Wat voor indie games kan jij aanraden dan, op xbox 360 of PC.
Speel eigenlijk ook nooit indi games kan wel interessant zijn om een x te doen
Waarom zie ik nergens Terraria staan? En is State of Decay ook niet een indie game?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
XBLA: FEZ, Spelunky, Braid, Limbo, Castle Crashers, MineCraft, Super Meat Boy, Trials HD, Trials Revolution
PS3: Journey, Awesomenauts, Retro City Rampage, Hotline Miami, alles van PixelJunk, Flower,
Ik vergeet er vast nog wel 10.000 en niet elke game in het rijtje is volledig Indie (veel games waren indie maar zijn op de platformen gekomen door het geld van (grote) publishers, iets wat niet raar is als je kijkt naar de publishkosten op XBLA bv), maar het geeft wel aan wat de toekomst van de onafhankelijke ontwikkeltak is
Ook topgames. Undead Labs (State of Decay) heeft inderdaad een flinke tijd zelfstandig geopereerd en is toen met MS in zee gegaan voor de XBLA publicatie (zoals eerder gezegd redelijk verplicht wegens de debiele investering die nodig is).quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zie ik nergens Terraria staan? En is State of Decay ook niet een indie game?
En het is wachten op Starbound
Ook meteen de reden waarom FEZ geen update krijgtquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ook topgames. Undead Labs (State of Decay) heeft inderdaad een flinke tijd zelfstandig geopereerd en is toen met MS in zee gegaan voor de XBLA publicatie (zoals eerder gezegd redelijk verplicht wegens de debiele investering die nodig is).
Indies GOGOGOGOOGOG
Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook meteen de reden waarom FEZ geen update krijgt!
Zo slecht gaat het nu ook weer niet met de games industrie hequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja(afgezien van het feit dat Phil Fish een beetje een douche is
![]()
![]()
). In het verlengde daarvan vind ik het spijtig om te zien dat MS zo'n hostile attitude heeft jegens de (in mijn ogen superpotentiële en industriereddende) Indie-ontwikkelaars.
Ik ben benieuwd hoe open het 'Self Publishing' op de PS4 is. Wie weet binnen nu en een paar jaar mijn eigen productie daarop![]()
![]()
Nee weet ik welquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo slecht gaat het nu ook weer niet met de games industrie he
Ja die features waren wel zo goed dat een heel groot deel van de game wereld er kritiek op had(en terecht) Echt super hoor!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Neuh, ik was juist blij met de features die zij hadden bedacht. Helaas heeft de marketing en pr afdeling het verneukt.
Kennelijk is de zogenaamde gamewereld niet klaar voor verandering.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:17 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja die features waren wel zo goed dat een heel groot deel van de game wereld er kritiek op had(en terecht) Echt super hoor!
En nu komt Microsoft erop terug, leuk voor de fans maar eigenlijk is het gewoon wanbeleid pur sang.
Kennelijk niet. Is dat iets negatief?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kennelijk is de zogenaamde gamewereld niet klaar voor verandering.
Wat we nu krijgen is een geupgrade PS3 en Xbox360, vind ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Is dat iets negatief?
Vind jij. Gelukkig is het niet waar. Beide hebben nu een compleet andere architectuur en gaan qua rekenkracht toch weer mijlenver vooruit. Dat cloudcomputing komt ook nog wel terug, wellicht wat later deze generatie. Live en PS Plus zijn immers ook al van de cloud.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat we nu krijgen is een geupgrade PS3 en Xbox360, vind ik.
Wat dan? Meer rekenkracht is wat hij bedoelt met een ge-upgrade PS3/360.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef VulpX het volgende:
[..]
Vind jij. Gelukkig is het niet waar. Beide hebben nu een compleet andere architectuur en gaan qua rekenkracht toch weer mijlenver vooruit. Dat cloudcomputing komt ook nog wel terug, wellicht wat later deze generatie. Live en PS Plus zijn immers ook al van de cloud.
Op die manier redenerend is er al sinds de PS1 en originele XBOX bij beide kampen nauwelijks innovatie geweest (op kinect/PS Eye na).quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef CaasS het volgende:
[..]
Wat dan? Meer rekenkracht is wat hij bedoelt met een ge-upgrade PS3/360.
Kinect is wat overblijft en dat is omdat het er standaard bij zit.
Open world vind ik meer bij deze generatie passen met GTA 4, Assasins Creed, Batman, Just Cause 2. Hooguit een rijkere ervaring wordt dat nu.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Op die manier redenerend is er al sinds de PS1 en originele XBOX bij beide kampen nauwelijks innovatie geweest (op kinect/PS Eye na).
Maar goed, we gaan die innovatie dan ook zien in de games denk ik. Open world lijkt de nieuwe hype te zijn, met games als Watch Dogs, The Witcher 3, MGSV, The Division etc. En die gameplay ziet er allemaal toch verdomd awesome uit.
Je hebt gelijk. Open world hadden we al, en gaat nu een ware evolutie ondergaan. Mooi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef CaasS het volgende:
[..]
Open world vind ik meer bij deze generatie passen met GTA 4, Assasins Creed, Batman, Just Cause 2. Hooguit een rijkere ervaring wordt dat nu.
Dan lijkt het meer op connectivity, immersion en samen komen van offline en online gameplay. Zoals The Division (online MMO shooter), in kunnen springen zoals bij Watch Dogs en NFS en dat soort dingen.
En daar heb je altijd internet voor nodig...en immersion kan je Kinect goed voor gebruiken....quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Open world hadden we al, en gaat nu een ware evolutie ondergaan. Mooi.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Op die manier redenerend is er al sinds de PS1 en originele XBOX bij beide kampen nauwelijks innovatie geweest (op kinect/PS Eye na).
Maar goed, we gaan die innovatie dan ook zien in de games denk ik. Open world lijkt de nieuwe hype te zijn, met games als Watch Dogs, The Witcher 3, MGSV, The Division etc. En die gameplay ziet er allemaal toch verdomd awesome uit.
Sommigen doen alsof innovatie gelijk staat aan wat MS allemaal heeft aangekondigd. Alsof innovatie maar één richting heeft. In principe was het idee wat MS had helemaal niet verkeerd, maar de uitvoering was gewoon uiterst beroerd. De consument is niet tegen verandering, maar tegen beperkingen waar zij niet beter van worden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kennelijk is de zogenaamde gamewereld niet klaar voor verandering.
Hoe zou dat Family sharing met online check dan moeten werken naast het bestaande systeem? Dat je de keuze krijgt tussen beide, dus OF family OF zoals nu?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Sommigen doen alsof innovatie gelijk staat aan wat MS allemaal heeft aangekondigd. Alsof innovatie maar één richting heeft. In principe was het idee wat MS had helemaal niet verkeerd, maar de uitvoering was gewoon uiterst beroerd. De consument is niet tegen verandering, maar tegen beperkingen waar zij niet beter van worden.
Eén voorbeeld. Family sharing is in feite een goed concept (onder voorbehoud dat het zou werken zoals aangekondigd). Dat hierbij een 24 uurs check nodig is is nogal wiedes. Maar laat de consument de keus, wanneer je geen gebruik maakt van family sharing zou je als consument gewoon je schijfjes moeten kunnen delen en zou er geen 24 uurs check nodig zijn. Mensen met internet blij, mensen zonder internet blij.
Punt is, innovatie sla je er niet in, die giet je er met de gouden paplepel in.
Dat heb je goed gelezen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef CaasS het volgende:
[..]
Hoe zou dat Family sharing met online check dan moeten werken naast het bestaande systeem? Dat je de keuze krijgt tussen beide, dus OF family OF zoals nu?
Veel vermakelijker inderdaadquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan mis je echt een gigantisch aantal topgames.
Games vele malen beter dan de AAA imo
Ik kan me niet voorstellen dat het zo simpel is, anders hadden ze dat toch wel gedaan? Waarom alles overboord gooien als je de consument (die je op dat moment uitkotst) heel simpel de keuze kan geven? Dit soort ideeën moeten daar ook over tafel zijn gegaan lijkt me.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Dat heb je goed gelezen.
In de basis werkt het dus zoals bij de 360. En zodra je gebruik maakt van family sharing dient de One dus eens in de 24 uur te connecten om de nodige checks uit te voeren.
Je mist het punt van mijn post compleet, maar goed. Het gaat mij niet zozeer om de praktische uitvoering van dit soort zaken. Het gaat erom dat MS hun "innovatie" force-feed, daarentegen zou je de consument juist met fluwelen handschoenen moeten behandelen waardoor je ze aan jouw kant krijgt. Dat is juist een katalysator voor innovatie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:11 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het zo simpel is, anders hadden ze dat toch wel gedaan? Waarom alles overboord gooien als je de consument (die je op dat moment uitkotst) heel simpel de keuze kan geven? Dit soort ideeën moeten daar ook over tafel zijn gegaan lijkt me.
Zoiets dus:quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Sommigen doen alsof innovatie gelijk staat aan wat MS allemaal heeft aangekondigd. Alsof innovatie maar één richting heeft. In principe was het idee wat MS had helemaal niet verkeerd, maar de uitvoering was gewoon uiterst beroerd. De consument is niet tegen verandering, maar tegen beperkingen waar zij niet beter van worden.
Eén voorbeeld. Family sharing is in feite een goed concept (onder voorbehoud dat het zou werken zoals aangekondigd). Dat hierbij een 24 uurs check nodig is is nogal wiedes. Maar laat de consument de keus, wanneer je geen gebruik maakt van family sharing zou je als consument gewoon je schijfjes moeten kunnen delen en zou er geen 24 uurs check nodig zijn. Mensen met internet blij, mensen zonder internet blij.
Punt is, innovatie sla je er niet in, die giet je er met de gouden paplepel in.
Nou precies.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Het is jammer.
Zo'n systeem zou me zelfs laten overwegen om een Xbone te gaan halen...quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Het is jammer.
Er moet toch een reden zijn dat ze dat niet hebben gedaan? Als je beide aanbied is het een plus ten opzichte van Playstation, nu gooien ze het helemaal weg. Daarom kan ik me niet voorstellen dat het zo simpel is en dat het samen kan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:14 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Je mist het punt van mijn post compleet, maar goed. Het gaat mij niet zozeer om de praktische uitvoering van dit soort zaken. Het gaat erom dat MS hun "innovatie" force-feed, daarentegen zou je de consument juist met fluwelen handschoenen moeten behandelen waardoor je ze aan jouw kant krijgt. Dat is juist een katalysator voor innovatie.
quote:
Eerlijk gezegd weet ik niet in hoeverre zoiets mogelijk is (softwarematig dan).quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zo'n systeem zou me zelfs laten overwegen om een Xbone te gaan halen...
Zou heel makkelijk moeten kunnen, Disk-based games vrije handel, downloads DRM.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk gezegd weet ik niet in hoeverre zoiets mogelijk is (softwarematig dan).
Klopt. Dat kunnen er duizend en één zijn. Maar niet dat het theoretisch niet zou kunnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef CaasS het volgende:
[..]
Er moet toch een reden zijn dat ze dat niet hebben gedaan? Als je beide aanbied is het een plus ten opzichte van Playstation, nu gooien ze het helemaal weg. Daarom kan ik me niet voorstellen dat het zo simpel is en dat het samen kan.
Zit er een xbox 360 power pc chip in de xbox one die op een x86 processor draait?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef Krediax het volgende:
Dan ben je nooit naar de USA geweest voor 11 september 2001, nu moet je ook nog incidenteel toelaten dat ze even in je anus voelen of je geen bom verstopt hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:08 schreef Krediax het volgende:
[..]Dafaq heb jij het over, als ik op vakantie ga ga ik naar shiphol, loop naar de douane, laat mijn paspoort zien, vlieg naar italie, stap uit, laat mijn paspoort zien en ben vrij om te gaan en staan waar ik wil.
Nog nooit, en dit wil ik benadrukken: nooit! heb ik moeten aangeven dat ik geen terrorist of 2e wereld oorlog nazi ben of afstand van mijn rechten hoeven doen btw. Dus ga naar bed, zorg dat je een goede nachtrust krijgt en denk morgen weer even helder na! oke?
Nee klopt, ben uberhaupt nog nooit in de VS geweest, wil er wel een x heen maar dat terzijdequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:53 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Dan ben je nooit naar de USA geweest voor 11 september 2001, nu moet je ook nog incidenteel toelaten dat ze even in je anus voelen of je geen bom verstopt hebt.
Dit hoop ik echtquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Het is jammer.
Dat hadden ze meteen vanaf het begin moeten doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Het is jammer.
Xbox.com doet het hier primaquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
xbox.com ligt plat, xbox live ook schijnbaar.
iedereen moest offline kunnen spelen, en dat kunnen ze nu dus ook
Haha ik vind het wel wat hebben. Doet me een beetje denken aan de PS3quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
xbox.com ligt plat, xbox live ook schijnbaar.
iedereen moest offline kunnen spelen, en dat kunnen ze nu dus ook
Net een hele tijd nietquote:
quote:First is family sharing, this feature is near and dear to me and I truly felt it would have helped the industry grow and make both gamers and developers happy. The premise is simple and elegant, when you buy your games for Xbox One, you can set any of them to be part of your shared library. Anyone who you deem to be family had access to these games regardless of where they are in the world. There was never any catch to that, they didn't have to share the same billing address or physical address it could be anyone. When your family member accesses any of your games, they're placed into a special demo mode. This demo mode in most cases would be the full game with a 15-45 minute timer and in some cases an hour. This allowed the person to play the game, get familiar with it then make a purchase if they wanted to. When the time limit was up they would automatically be prompted to the Marketplace so that they may order it if liked the game. We were toying around with a limit on the number of times members could access the shared game (as to discourage gamers from simply beating the game by doing multiple playthroughs). but we had not settled on an appropriate way of handling it. One thing we knew is that we wanted the experience to be seamless for both the person sharing and the family member benefiting. There weren't many models of this system already in the wild other than Sony's horrendous game sharing implementation, but it was clear their approach (if one could call it that) was not the way to go. Developers complained about the lost sales and gamers complained about overbearing DRM that punished those who didn't share that implemented by publishers to quell gamers from taking advantage of a poorly thought out system. We wanted our family sharing plan to be something that was talked about and genuinely enjoyed by the masses as a way of inciting gamers to try new games.
Was ook net van plan om dat te posten, leuk stukje. Helemaal dit :quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef tuut-chips het volgende:
http://pastebin.com/TE1MWES2
Erg interessant.
quote:We at Microsoft have amazing plans for Xbox One that will make it an amazing experience for both gamers and entertainment consumers alike. I stand by the belief that Playstation 4 is Xbox 360 part 2, while Xbox One is trying to revolutionize entertainment consumption. For people who don't want these amazing additions, like Don said we have a console for that and it's called Xbox 360.
Een meneer van WC-eend die zieltjes wil winnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was ook net van plan om dat te posten, leuk stukje. Helemaal dit :
[..]
Zoals onze wijze Speknek eerder op ungenuanceerde manier zei: Iedereen die serieus denkt dat Microsoft je al je games vrijblijvend en voor de volle 100% laat delen met 10 randoms zonder restricties is een volledige klapjosti.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef G.R.S. het volgende:
Zoveel demo's zijn er eigenlijk niet. Daarnaast ben je meestal na 15 minuten al klaar. Enig pluspuntje is dat je de game kunt saven en zodra je de full game hebt gehaald kun je gewoon verder gaan waar je bent gebleven. Op zich wel een leuk concept. Ik had gehoopt dat het full game sharing zou zijn.
Zo had Microsoft het gecommuniceerd. Enige restricties waren DRM en Always Online.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zoals onze wijze Speknek eerder op ungenuanceerde manier zei: Iedereen die serieus denkt dat Microsoft je al je games vrijblijvend en voor de volle 100% laat delen met 10 randoms zonder restricties is een volledige klapjosti.
Dat had ik ook niet verwacht, maar PS3 heeft met + een prima systeem om gratis spellen te spelen. Daar zat ik meer aan te denken. Bijvoorbeeld 2 spellen per maand naar keuze kunnen spelen en alleen die maand. Ik noem maar wat. Dit is een verkapte demo, leuk maar zoveel stelt het niet voor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zoals onze wijze Speknek eerder op ungenuanceerde manier zei: Iedereen die serieus denkt dat Microsoft je al je games vrijblijvend en voor de volle 100% laat delen met 10 randoms zonder restricties is een volledige klapjosti.
misschien is het probleem van de uitgevers en developers dat ze teveel geld uitgeven en eventueel hun budget moeten aanpassenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef CaasS het volgende:
Videogame development is a loss leader by definition and unlike other forms of media videogames only have one revenue stream and that is selling to you the gamer. So when you buy a game used you're hurting developers much more than say a movie studio.
willen we vooral film ervaringen in alle spellen die we spelen?quote:Many gamers fail to realize this when they purchase these preowned games. It is impossible to continue to deliver movie like experiences at the current costs without giving up something in return. It's what gamers want and expect,
Daarom zal Sony zich dus ook wel meer zijn gaan focussen op Indie. Die grote titels zullen dan wel minder gemaakt gaan worden, of (nog) meer op safe gaan spelen of er meer geld uit proberen te trekken op een andere manier Season Pass bijvoorbeeld. Maar er zal wel het eea gaan veranderen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
misschien is het probleem van de uitgevers en developers dat ze teveel geld uitgeven en eventueel hun budget moeten aanpassen
[..]
willen we vooral film ervaringen in alle spellen die we spelen?
Ms heeft nooit expliciet duidelijkheid gegeven over wat het in zou houden. Als dat wel zo is (dus expliciet vermeld dat er geen restricties zijn op het gebruik van de sharing) dan ben ik benieuwd waar en wanneer want dan heb ik volgens mij iets gemistquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo had Microsoft het gecommuniceerd. Enige restricties waren DRM en Always Online.
Als de laatste Tomb Raider teleurstellende verkoopcijfers heeft met 3,4 miljoen verkochte fysieke kopieën in de eerste maand dan is er misschien iets mis met je AAA strategie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef CaasS het volgende:
[..]
Daarom zal Sony zich dus ook wel meer zijn gaan focussen op Indie. Die grote titels zullen dan wel minder gemaakt gaan worden, of (nog) meer op safe gaan spelen of er meer geld uit proberen te trekken op een andere manier Season Pass bijvoorbeeld. Maar er zal wel het eea gaan veranderen.
Ja of dat soort games zijn tegenwoordig zo duur om te maken dat zelfs 3.4 miljoen niet genoeg is. Ik weet niet hoe dat model in elkaar zit, maar er moet geld naar de winkel, het fysieke exemplaar zelf kost geld, je hebt belastingen, er moet geld naar MS/Sony, de publisher en de uitgever. En als je ziet dat games 2 maanden na release al flink in prijs droppen en zelfs op launch vaak via internet nog niets eens ¤50 kosten dan is dat misschien gewoon niet genoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Als de laatste Tomb Raider teleurstellende verkoopcijfers heeft met 3,4 miljoen verkochte fysieke kopieën dan is er misschien iets mis met je AAA strategie.
maar er zit ook multi player want "spellen verkopen niet zonder multi player," wie wil dat nu in een spel als Tomb Raider.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ja of dat soort games zijn tegenwoordig zo duur om te maken dat zelfs 3.4 miljoen niet genoeg is. Ik weet niet hoe dat model in elkaar zit, maar er moet geld naar de winkel, het fysieke exemplaar zelf kost geld, je hebt belastingen, er moet geld naar MS/Sony, de publisher en de uitgever. En als je ziet dat games 2 maanden na release al flink in prijs droppen en zelfs op launch vaak via internet nog niets eens ¤50 kosten dan is dat misschien gewoon niet genoeg.
Eens daar erger ik me ook wel eens aan. Spellen als Tomb Raider hebben geen multiplayer nodig, maar misschien krijg je nu dus wel meer sinpleplayer only spellen en muliplayer only spellen zoals Titanfall lijkt te worden gewoon om kosten te besparen, of meer variatie in prijzen zoals Sony al zei ''spellen van 1 tot 60¤''.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar er zit ook multi player want "spellen verkopen niet zonder multi player," wie wil dat nu in een spel als Tomb Raider.
En willen mensen de best mogelijke grafische hoogstandjes, de best verkopende spellen van dit moment behoren tot de call of duty serie
En sony heeft als gaikai eenmaal is uitgerold een systeem waarbij je ieder spel kan proberen waneer je maar wil, hoeft het geeneens in het bezit te zijn van een "familie lid."quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef xminator het volgende:
@3.57 If the dad buys it, the son can 'check it out'.
Volgens mij klopt dat pastebin berichtje gewoon, dat is ook de reden waarom m$ er zo mysterieus erover heeft gedaan.
Het is maar goed dat dit nu is uitgekomen. Weten we iig dat men niet zoveel zal gaan missen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ms heeft nooit expliciet duidelijkheid gegeven over wat het in zou houden. Als dat wel zo is (dus expliciet vermeld dat er geen restricties zijn op het gebruik van de sharing) dan ben ik benieuwd waar en wanneer want dan heb ik volgens mij iets gemist
Nogmaals als dat de feature was (geen restricties, 10 randoms, volledige games) was het een instant-buy en vind ik de DRM maatregelen meer dan gepast en zou ik niet eens zoveel moeite hebben met het 1 user licentie model. Maar ik zie dat (developer-technisch) NOOIT gebeuren.
Als ze dat kunnen aanhouden + een soort van Steam-achtige verkoop opzet (alles digitaal, beperkt verkoopbaar maar spotgoedkope games) dan had ik er twee gekocht op dag 1, puur omdat het kon. Ik heb helaas NOOIT de indruk gehad dat dat de bedoeling was
En nu dus al helemaal niet meer. Gemiste kans (vanaf het begin dan).
TR singleplayer was echt geweldig. MP is gewoon poep. Helaas brengt Square alleen maar DLC uit voor MP. Echt zonde. DLC voor SP zou zoveel beter zijn geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar er zit ook multi player want "spellen verkopen niet zonder multi player," wie wil dat nu in een spel als Tomb Raider.
En willen mensen de best mogelijke grafische hoogstandjes, de best verkopende spellen van dit moment behoren tot de call of duty serie
We weten natuurlijk niet of dit de waarheid isquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is maar goed dat dit nu is uitgekomen. Weten we iig dat men niet zoveel zal gaan missen.
[..]
TR singleplayer was echt geweldig. MP is gewoon poep. Helaas brengt Square alleen maar DLC uit voor MP. Echt zonde. DLC voor SP zou zoveel beter zijn geweest.
Idd. Wat ik wel zo vreemd vind is waarom je je games maar kan sharen met 10 personen. In principe zou dit toch niet hoeven uitmaken? Je speelt maar een uurtje. Op reddit hadden ze het ook hierover.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet of dit de waarheid isPastebin is net zo betrouwbaar als de lokale dorpsgek
Die gast slaat de spijker op zijn kop imo.quote:
Ja het is wel een baasje, dat interview met Nelson was ook grappigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die gast slaat de spijker op zijn kop imo.
Spijker.
Op.
Zijn.
Kop.
Haha ja, hij laat t ook nog ff zien in die rantquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja het is wel een baasje, dat interview met Nelson was ook grappig
Hij heeft ongelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die gast slaat de spijker op zijn kop imo.
Spijker.
Op.
Zijn.
Kop.
Wat een belachelijke redenering. MS gaat echt niet al zijn kaarten inzetten puur op de gok dat Sony wel heel misschien hetzelfde gaat doen. Zo werkt het niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hij heeft ongelijk.
Microsoft
wist
dat
mensen
boos
zouden
zijn
maar ze dachten dat Sony hetzelfde ging doen waardoor de consument gedwongen zou worden om mee te gaan met deze idioterij bij gebrek aan beter alternatief.
Weet je wat pas belachelijk is? Denken dat Microsoft geen miljoenen aan analisten heeft uitgegeven om de reactie op hun drm in te schatten en dat deze mensen niet wisten dat het publiek boos zou worden na drm drama's bij EA, Ubisoft en Blizzard. Sony was heel vaag over DRM voordat Microsoft op zijn bek ging en de kans is groot dat ze toen pas de finale keuze hebben gemaakt. Gamedevs konden niet geloven dat Sony niet meeging in dit circus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat een belachelijke redenering. MS gaat echt niet al zijn kaarten inzetten op de gok dat Sony wel heel misschien hetzelfde gaat doen. Zo werkt het niet natuurlijk.
Sony is schijnbaar vlak voor de E3 van het DRM verhaal afgestapt, en zag dat MS vol door de stront ging.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:50 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Weet je wat pas belachelijk is? Denken dat Microsoft geen miljoenen aan analisten heeft uitgegeven om de reactie op hun drm in te schatten en dat deze mensen niet wisten dat het publiek boos zou worden na drm drama's bij EA, Ubisoft en Blizzard. Sony was heel vaag over DRM voordat Microsoft op zijn bek ging en de kans is groot dat ze toen pas de finale keuze hebben gemaakt. Gamedevs konden niet geloven dat Sony niet meeging in dit circus.
Natuurlijk hebben ze de markt geanaliseerd en focus groups gehouden en industrial espionage toegepast en weet ik veel wat allemaal, maar al die peilingen bieden natuurlijk 0 zekerheid op een gebied als grootschalige drm (qua ontvangst). Vooral niet nadat al meerdere malen gebleken is dat het zo slecht wordt ontvangen door de doelgroep. Daarnaast is het gewoon een stomme zet om het door te voeren wanneer je weet dat ALS je tegenstander besluit om het niet te doen, je dan kan inpakken (wat ook gebleken is).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:50 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Weet je wat pas belachelijk is? Denken dat Microsoft geen miljoenen aan analisten heeft uitgegeven om de reactie op hun drm in te schatten en dat deze mensen niet wisten dat het publiek boos zou worden na drm drama's bij EA, Ubisoft en Blizzard. Sony was heel vaag over DRM voordat Microsoft op zijn bek ging en de kans is groot dat ze toen pas de finale keuze hebben gemaakt. Gamedevs konden niet geloven dat Sony niet meeging in dit circus.
op Neogaf staat het ook (60 minuten zelfs), zelfde kerel die al meerdere keren gelijk had met de Xbox Onequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet of dit de waarheid isPastebin is net zo betrouwbaar als de lokale dorpsgek
Si. Schandalig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
op Neogaf staat het ook (60 minuten zelfs), zelfde kerel die al meerdere keren gelijk had met de Xbox One
Erg netjes van 'm dat hij Major Nelson nog verdedigt, aangezien die er ook niks aan kon doen en verplicht was in MS' straatje te praten. Verder heeft hij gewoon 100% gelijk natuurlijk.quote:
Zijn gewoon dezelfde consoles eigenlijk. De verschillen zijn zo verschrikkelijk minimaal.quote:
Kortom 95% gelijk.quote:
Of de kinect een selling point is, valt over te twisten. Voor sommige is dat nou juist de reden om geen xbox one te willen aanschaffen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef DaHill het volgende:
[..]
Kortom 95% gelijk.
De selling points zijn (naast ieders exclusives) enkel de Kinect voor de XB1, en de touchpad deel op de PS4 controller. Los van de TV meuk op de XB1, is er aan beide kanten is er nog niet echt veel vernieuwends met die specifieke dingen getoond. Weinig tot geen nieuwe Kinect integraties, zelfs helemaal nog niets gezien wat de touchpad op de dualshock4 gebruikt.
(Effe heen en weer swipen over het touchpad zou een leuke gun-reload functie zijn ipv een simpel knopje bv)
Afwachten dus.
Dan is het een selling point voor de PS4quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Of de kinect een selling point is, valt over te twisten. Voor sommige is dat nou juist de reden om geen xbox one te willen aanschaffen.
Ik heb het al! Murdered: soul suspect was het.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:21 schreef shit-happened het volgende:
OK, zou iemand mij hiermee aub kunnen helpen? Ik zag bij een vd E3 shows een game en ik wil heel graag de naam ervan weten. Ik heb echt eerst zelf research gedaan, maar kwam niet verder. Ik weet niet meer zeker van welke platform de game was, maar meest waarschijnlijk PS4 of PS3 (heb amper naar die van Xbox gekeken).
oké, to the point dus:
Je zag volgens mij iemand dood op de grond en je zag iemand op jou(w character) afkomen. Diegene ging dwars door je lichaam heen en je kreeg een flashback. Daarna zag je dat je in een huis was en gedood was door diegene die dwars door je lichaam heen ging. Je was uit een raam gegooid en je lag dood op de grond. Vervolgens moest je volgens mij erachter komen hoe het in elkaar zat, hoe je gedood was etc. etc.
Kan iemand mij aub helpen, ik moet echt weten welke game dat was. Ik heb weer de E3 persconferentie van Sony doorgebladderd, niks heb daarna ook een paar titels in de vergelijkingsplaat van Xbox en PS4 op youtube ingetypt ook niks.
Alvast dank
Buiten dat de ps4 grafisch 50% krachtiger is dan de xbone en 100 euro goedkoper is, is de rest gelijkwaardig ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:47 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zijn gewoon dezelfde consoles eigenlijk. De verschillen zijn zo verschrikkelijk minimaal.
Was leuk geweest als er meer te kiezen was.
Nu is de keuze min of meer Kinect ja of nee, persoonlijke voorkeur voor systeem/games, HDMI out Xbox en TV, iets betere hardware PS. That' all.
Klopt. Op papier is de PS4 krachtiger dan de XB1, maar hoe pakt dat uit in de praktijk? de PS3 was op papier ook krachtiger dan de XBox360, maar uit de praktijk blijken de verschillen echt te verwaarlozen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Buiten dat de ps4 grafisch 50% krachtiger is dan de xbone en 100 euro goedkoper is, is de rest gelijkwaardig ja.
Volgens mij missen ze nog iets bij de xbox controller?quote:
En toch waren de meeste multiplatforms op de X360 een stuk beter, en pas aan het einde van de PS3 zie je de pareltjes, bv The Last of Usquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:12 schreef DaHill het volgende:
[..]
Klopt. Op papier is de PS4 krachtiger dan de XB1, maar hoe pakt dat uit in de praktijk? de PS3 was op papier ook krachtiger dan de XBox360, maar uit de praktijk blijken de verschillen echt te verwaarlozen.
Toegegeven: de PS3 had ook een moeilijkere architectuur met zijn Cell processor. Nu, met beide x86 kunnen die verschillen wel 's groter worden. En het prijsverschil kan ook nog wel 's roet in het eten van MS gaan gooien inderdaad.
Dat komt meer dat de meeste multiplatforms ontwikkeld werden voor de 360, en daarna op een crap manier geport naar de PS3. Dat lag niet echt aan de hardware.quote:En toch waren de meeste multiplatforms op de X360 een stuk beter, en pas aan het einde van de PS3 zie je de pareltjes, bv The Last of Us
true true! Maar toch ben ik benieuwd hoe dat nu het geval gaat zijn. Enige reden waarom ik nog niet weet of het een X1 of PS4 gaat worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:27 schreef DaHill het volgende:
[..]
Dat komt meer dat de meeste multiplatforms ontwikkeld werden voor de 360, en daarna op een crap manier geport naar de PS3. Dat lag niet echt aan de hardware.
boxtelse wijsheidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true true! Maar toch ben ik benieuwd hoe dat nu het geval gaat zijn. Enige reden waarom ik nog niet weet of het een X1 of PS4 gaat worden.
Bron?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
Meerdere developers hebben al gezegd dat er echt een grafisch verschil tussen de 2 console versies zullen zijn.
Nu al ja? Er is nog niks uit, laat staan dat er ook maar 1 game af is. Maar meneer weet nu al dat voor multiplatform titels je bij de PS4 moet zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
PS4 is bij veel multiplatform games nu al het lead platform dus tja lijkt me logisch welke games er het beste uit gaan zien. Meerdere developers hebben al gezegd dat er echt een grafisch verschil tussen de 2 console versies zullen zijn.
Ik gaf geen fuck om die DRM shit of wat dan ook. Wel of geen kinect boeit ook geen flikker. Dus ja dan blijft dat overquote:
Ik ben er ook nog niet uit. Ik ga lekker afwachten wat beide kampen gaan doen met hun exclusives, multiplatform-performance, en Kinect / DS4touch / Eyetoy dingetjes. En dan zien we wel weer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true true! Maar toch ben ik benieuwd hoe dat nu het geval gaat zijn. Enige reden waarom ik nog niet weet of het een X1 of PS4 gaat worden.
Je boys halen allemaal een X1 reden genoegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu al ja? Er is nog niks uit, laat staan dat er ook maar 1 game af is. Maar meneer weet nu al dat voor multiplatform titels je bij de PS4 moet zijn
[..]
Ik gaf geen fuck om die DRM shit of wat dan ook. Wel of geen kinect boeit ook geen flikker. Dus ja dan blijft dat over
Bakkes!quote:
Nja of juist nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je boys halen allemaal een X1 reden genoeg
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:12 schreef DaHill het volgende:
Klopt. Op papier is de PS4 krachtiger dan de XB1, maar hoe pakt dat uit in de praktijk? de PS3 was op papier ook krachtiger dan de XBox360, maar uit de praktijk blijken de verschillen echt te verwaarlozen.
Toegegeven: de PS3 had ook een moeilijkere architectuur met zijn Cell processor. Nu, met beide x86 kunnen die verschillen wel 's groter worden. En het prijsverschil kan ook nog wel 's roet in het eten van MS gaan gooien inderdaad.
De Cell van de PS3 is erg krachtig, maar de RSX (grafische chip) is de zwakke schakel. Deze is zelfs nog minder krachtig dan de grafische chip van de 360. Combineer dit met de ingewikkelde structuur om voor te programmeren bij de PS3 en dan is het niet zo gek dat de multiplatform games vaak minder zijn op de PS3.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:27 schreef DaHill het volgende:
Dat komt meer dat de meeste multiplatforms ontwikkeld werden voor de 360, en daarna op een crap manier geport naar de PS3. Dat lag niet echt aan de hardware.
Dat werd ook over de PS3 gezegd. Toch denk ik dat uiteindelijk de Xbox weer als de winnaar uit de bus komt. Al zal het verschil dit keer erg klein zijn en het verschil puur in de persoonlijke voorkeur zittenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
PS4 is bij veel multiplatform games nu al het lead platform dus tja lijkt me logisch welke games er het beste uit gaan zien. Meerdere developers hebben al gezegd dat er echt een grafisch verschil tussen de 2 console versies zullen zijn.
kijk je die shit nog steeds ja? Weg met die zooiquote:
Een random gast? seriously?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:40 schreef videonatic het volgende:
[..]
Een half uur kijken naar wat een random gast zegt, seriously?
Dude check het eerst! Hij zegt zinnigere dingen dan dit 20 delen van dit topic bij elkaar!quote:Op zondag 23 juni 2013 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
kijk je die shit nog steeds ja? Weg met die zooi
Wie?quote:Op zondag 23 juni 2013 10:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een random gast? seriously?
Dat is DGVF!
'je boys'quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je boys halen allemaal een X1 reden genoeg
Ik heb dat ook precies hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:05 schreef DorperTed. het volgende:
Voor het eerst dat ik serieus twijfel over welke console ik moet gaan kopen. Na de PS1 voor de Xbox gekozen en daarna voor de 360. Ben een fan van de controller en vond de exclusives Halo, Forza en toentertijd PGR erg leuk.
Het verhaal van de X One spreekt me echter niet aan en omdat het enige spel wat ik nog speel op mijn 360 Fifa is zijn de exclusives ook niet echt meer van belang.
Verder het prijsverschil van 100 euro en dat onzinnige kinect waar ik niks mee heb.
Ik wacht maar met mijn keuze tot dat beide consoles op de markt zijn en desnoods game ik nog maar even verder op mijn 360.
Goed nieuws. Die van de PS3 was wat mij betreft echt te klein, dit ziet er een stuk beter uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:57 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
DS4 is toch een stuk groter dan ik dacht.
Inderdaad, ik kon prima met de DS3 uit de voeten maar dat gold niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef CaasS het volgende:
[..]
Goed nieuws. Die van de PS3 was wat mij betreft echt te klein, dit ziet er een stuk beter uit.
Het verschil erg klein? Uhm nee? Het verschil is juist groter. De GPU van de PS4 is 40% krachtiger, dan heb ik het nog niet eens over het 8bgDDR5 geheugenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Dat werd ook over de PS3 gezegd. Toch denk ik dat uiteindelijk de Xbox weer als de winnaar uit de bus komt. Al zal het verschil dit keer erg klein zijn en het verschil puur in de persoonlijke voorkeur zitten
De ps3 was qua specificaties geloof ik ook een aardig stuk beter/sneller dan de 360.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het verschil erg klein? Uhm nee? Het verschil is juist groter. De GPU van de PS4 is 40% krachtiger, dan heb ik het nog niet eens over het 8bgDDR5 geheugen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef MMaRsu het volgende:
En enorm lastig om voor te programmeren vanwege de Cell processor. De PS4 gebruikt het algemene X86 architectuur waardoor het overzetten van pc development naar PS4 slechts een paar maanden hoeft te duren. Enorm voordeel tov de Xbox One dus.
Klopt en daarom is het een enorm voordeel dat de GPU 40% krachtiger is + DDR5 ipv DDR3 geheugen.quote:Gebruiken allebei x86 toch?
Echt precies 40%?!? Of misschien toch 39%?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het verschil erg klein? Uhm nee? Het verschil is juist groter. De GPU van de PS4 is 40% krachtiger, dan heb ik het nog niet eens over het 8bgDDR5 geheugen
Cijfertjes zeggen genoegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:01 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Echt precies 40%?!? Of misschien toch 39%?
Ik wordt een beetje moe van de PS4-is-zoveel-beter-in-dit-en-in-dat-praatjes![]()
De praktijk zal het gaan leren.
De Xbox One heeft ESRAM en 3 (!!!!!) OS'en en is dus duidelijk superieur. Als iemand dit zou posten zou je daar waarschijnlijk niets over zeggen. Nu natuurlijk wel, want ik begin er zelf over.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:01 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ik wordt een beetje moe van de PS4-is-zoveel-beter-in-dit-en-in-dat-praatjes![]()
Bij hardware kan je dat tenminste echt zeggen. Gaat het puur om de feiten. Bij andere dingen is het vaak gewoon een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:01 schreef IMVHI het volgende:
[..]
De benchmarks van de 7790 en 7850 zeggen toch wat anders. Tuurlijk is er verschil maar niet de 40% die hier geroepen wordt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij hardware kan je dat tenminste echt zeggen. Gaat het puur om de feiten. Bij andere dingen is het vaak gewoon een kwestie van smaak.
Dat zal best, Ik heb daar allemaal geen verstand van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:47 schreef Tain het volgende:
[..]
De benchmarks van de 7790 en 7850 zeggen toch wat anders. Tuurlijk is er verschil maar niet de 40% die hier geroepen wordt.
Zeker wel, want de gpu van de ps4 is niet vergelijkbaar met de 7850, maar met de 7870.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:47 schreef Tain het volgende:
[..]
De benchmarks van de 7790 en 7850 zeggen toch wat anders. Tuurlijk is er verschil maar niet de 40% die hier geroepen wordt.
Flikker toch op vent.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een random gast? seriously?
Dat is DGVF!
En hij zegt een aantal goeie dingen dat moet ik hem nagegeven en ook had hij al de verwachting dat die die drm van MS nog wel weg ging.
[..]
Dude check het eerst! Hij zegt zinnigere dingen dan dit 20 delen van dit topic bij elkaar!
Bij benchmarks op Tweakers scheelt dat nog steeds niet veel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:42 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Zeker wel, want de gpu van de ps4 is niet vergelijkbaar met de 7850, maar met de 7870.
Het is maar net wat je er uit wilt lichten. Ik zie hier wel wat andere cijfers.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij benchmarks op Tweakers scheelt dat nog steeds niet veel.
Shogun 2 op 1080p Ultra
19.5 min/27.8 max op een 7790
23.5 min/34.7 max op een 7870
BF3 op 1080p Ultra
25.0 min/32.9 max op een 7790
29.8 min/39.4 max op een 7870
Die wou ik ook net linkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Het is maar net wat je er uit wilt lichten. Ik zie hier wel wat andere cijfers.
Er waren weinig andere spellen met dezelfde instellingen in de benchmarks van tweakers, dus vandaarquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Het is maar net wat je er uit wilt lichten. Ik zie hier wel wat andere cijfers.
Dat soort features worden dan ook alleen gebruikt bij exclusives.quote:
bron?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
MS gaat op de gamecom nog veel meer toffe games aankondigen
One gaat er steeds beter uit zien.
Sony ook denk ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
Microsoft: "We purposefully did not target the highest end graphics"quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
Geld teveelquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga twee X1's kopen een voor boven en een voor in de woonkamer![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil wel een 499 bundel met 2de controller en PS Eyequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
"Microsoft no longer charges developers to patch their Xbox 360 games"
http://www.eurogamer.net/(...)their-xbox-360-games
wel te laat
En sneaky actie van Sony, om op het laatste moment die 499 bundel te annuleren![]()
Zat geen 2de controller in? Alleen die Eye en Knack.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik wil wel een 499 bundel met 2de controller en PS Eye
Ahh wist niet wat die bundel was, maja een met 2de controller en Eye zou ik wel willen voor 499quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zat geen 2de controller in? Alleen die Eye en Knack.
Toch benieuwd of ze misschien tijdens Gamescom de release date bekend gaan maken
http://www.eurogamer.net/(...)-production-hardwarequote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/media/video/pu-tv/pu-live-zomereditie-28-juni/
Halverwege nog een heel stuk over Ps4 en Xbox One wat wel tof is
Gast! Janus Meirosius zit er bij!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)-production-hardware
Lees dat maar gewoon, heb je meer aan dan dat PU gezever
Wie zegt dat ik dat nu niet meer doe?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast! Janus Meirosius zit er bij!
Die liep al mee toen jij nog in je broek scheet.
veel te drukquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef G.R.S. het volgende:
Gaat een van jullie nog naar Gamescom? En is het de moeite waard?
Echt te triest dan. Ok het is gratis maar toch. Vind dat toch weer typisch hoor van MS.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:04 schreef xminator het volgende:
Microsoft is wel heel erg gul, de volgende gratis game die ze geven met hun gold actie is Defense Grid: The Awakening.![]()
![]()
. Ook blijkt dat Halo 3 en Assassins creed 2 de beste games zullen zijn die ze 'gratis' gaan geven.
Mensen die verwachten dat microsoft games goedkoop gaat aanbieden bij de xbox one
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat boeien mij die gratis games nou als ik iets wil dan koop ik het wel gewoon
is trollen.........quote:
Next-gen HD films?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:41 schreef WSquater het volgende:
next-gen HD films kijken
- Het originele Microsoft Internet Explorer
- Skypen tijdens het kijken van een film
- Ingebouwde TV gids d.m.v. je settop box (als je settop box de Xbox One ondersteunt)
- Bing.com ingebouwd!
Wat moet ik daar mee?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:41 schreef WSquater het volgende:
Vanwege de superioriteit van de PlayStation 4 zal ik vandaag maar aardig zijn en wat key features voor de Xbox One opnoemen.
- Kinect, luistert altijd mee als de Xbox One uitstaat. Je kan 'm dus altijd met je stem aanzetten.
- Blu-Ray, next-gen HD films kijken
- Het originele Microsoft Internet Explorer
- Skypen tijdens het kijken van een film
- Ingebouwde TV gids d.m.v. je settop box (als je settop box de Xbox One ondersteunt)
- Bing.com ingebouwd!
- Kinect Sports Rivals (lach maar, maar het laat wel de potentie van elke meegeleverde Kinect sensor zien!)
En daarom twijfel ik nog.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:48 schreef CaasS het volgende:
[..]
Wat moet ik daar mee?Ik wil er mee gamen.
Tweet van Boris van GameKings. Weet alleen niet hoe ik die moet linken hier....
''Grappig om de communicatie van Microsoft rond Xbox One te leggen naast deze theorie van Sinek.''
Het lijken idd meer multimedia devices te worden waar je OOK op kan gamen. Bij MS is dat meer aanwezig dan bij Sony. Aan de andere kant echter hoef je al die dingen niet te gebruiken en met al die games die uitkomen is het in die zin misschien wel meer een gaming console dan ooit. Het is net hoe je er tegen aan kijkt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
En daarom twijfel ik nog.
Misschien blijf ik wel gewoon bij de PC. Als ik zo nodig Youtube wil kijken of een film wil kijken, dan kan ik gewoon m'n PC gebruiken. Maar een console gebruik ik daar totaal niet voor, en aangezien de consoles nu toch steeds meer al die multimedia shit krijgen. Nee misschien is de Xbox 360 wel mijn laatste console geweest.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Next-gen HD films?dat is deze gen...
Ik wil de console helemaal niet met m'n stem aanzetten![]()
Skype, leuk jah... Gebruik het dagelijks...
TV gids zit al in m'n HD ontvanger.
Bing
Mooi interessant filmpje.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:48 schreef CaasS het volgende:
[..]
Wat moet ik daar mee?Ik wil er mee gamen.
#troll
#succesful
[quote]Tweet van Boris van GameKings. Weet alleen niet hoe ik die moet linken hier....
''Grappig om de communicatie van Microsoft rond Xbox One te leggen naast deze theorie van Sinek.''
Jep.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef SixsixNine het volgende:
Even een kut vraag heb niet zo goed opgelet: is er ook party chat voor de PS4 net zoals de Xbox One ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |