Disc moet nu gewoon in je xbox zitten hoor, tenzij je een game digitaal gekocht hebtquote:
Dat zal best. Maar ik ben niet zo`n hardcore gamer. Meer 1tje die de standaard spellen als fifa cod en bf4 speelt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan mis je echt een gigantisch aantal topgames.
Games vele malen beter dan de AAA imo
Dan juist zijn de indie games echt een uitkomst. Het biedt een frisse ervaring, juist voor de casual gamers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar ik ben niet zo`n hardcore gamer. Meer 1tje die de standaard spellen als fifa cod en bf4 speelt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:24 schreef -Techno- het volgende:
Leuk voor de Xbox fans dat Microsoft bijdraait! Ze moesten ook wel want het is crap wat ze allemaal bedacht hadden.
Toch blijf ik lekker trouw aan PlayStation. Betere hardware en nog goedkoper ook. De exclusives van Xbox hebben me nog nooit aangesproken dus hou het lekker bij 1 console straks
Kan je leuk gaan emo.giffen maar het is wel waar.quote:
Neuh, ik was juist blij met de features die zij hadden bedacht. Helaas heeft de marketing en pr afdeling het verneukt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan je leuk gaan emo.giffen maar het is wel waar.
Alsof MS daadwerkelijk 10 mensen op 1 spel laat spelen zonder compensatiequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Neuh, ik was juist blij met de features die zij hadden bedacht. Helaas heeft de marketing en pr afdeling het verneukt.
Wat voor indie games kan jij aanraden dan, op xbox 360 of PC.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan juist zijn de indie games echt een uitkomst. Het biedt een frisse ervaring, juist voor de casual gamers.
Jouw word tegen het zijne, we zullen het helaas nooit weten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:36 schreef 2Happy4U het volgende:
Alsof MS daadwerkelijk 10 mensen op 1 spel laat spelen zonder compensatie
Mark of the Ninja, nu op sale voor 3.75quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:37 schreef Krediax het volgende:
[..]
Wat voor indie games kan jij aanraden dan, op xbox 360 of PC.
Speel eigenlijk ook nooit indi games kan wel interessant zijn om een x te doen
Dat zou meer schade doen dan piraterijquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:37 schreef Krediax het volgende:
[..]
Jouw word tegen het zijne, we zullen het helaas nooit weten.
Zoals het family plan naar buiten werd gebracht leek het wel zo te zijn.
Ja misschien, we zullen het gewoon nooit wetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zou meer schade doen dan piraterij
XBLA: FEZ, Spelunky, Braid, Limbo, Castle Crashers, MineCraft, Super Meat Boy, Trials HD, Trials Revolutionquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:37 schreef Krediax het volgende:
[..]
Wat voor indie games kan jij aanraden dan, op xbox 360 of PC.
Speel eigenlijk ook nooit indi games kan wel interessant zijn om een x te doen
Waarom zie ik nergens Terraria staan? En is State of Decay ook niet een indie game?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
XBLA: FEZ, Spelunky, Braid, Limbo, Castle Crashers, MineCraft, Super Meat Boy, Trials HD, Trials Revolution
PS3: Journey, Awesomenauts, Retro City Rampage, Hotline Miami, alles van PixelJunk, Flower,
Ik vergeet er vast nog wel 10.000 en niet elke game in het rijtje is volledig Indie (veel games waren indie maar zijn op de platformen gekomen door het geld van (grote) publishers, iets wat niet raar is als je kijkt naar de publishkosten op XBLA bv), maar het geeft wel aan wat de toekomst van de onafhankelijke ontwikkeltak is
Ook topgames. Undead Labs (State of Decay) heeft inderdaad een flinke tijd zelfstandig geopereerd en is toen met MS in zee gegaan voor de XBLA publicatie (zoals eerder gezegd redelijk verplicht wegens de debiele investering die nodig is).quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zie ik nergens Terraria staan? En is State of Decay ook niet een indie game?
En het is wachten op Starbound
Ook meteen de reden waarom FEZ geen update krijgtquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ook topgames. Undead Labs (State of Decay) heeft inderdaad een flinke tijd zelfstandig geopereerd en is toen met MS in zee gegaan voor de XBLA publicatie (zoals eerder gezegd redelijk verplicht wegens de debiele investering die nodig is).
Indies GOGOGOGOOGOG
Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook meteen de reden waarom FEZ geen update krijgt!
Zo slecht gaat het nu ook weer niet met de games industrie hequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja(afgezien van het feit dat Phil Fish een beetje een douche is
![]()
![]()
). In het verlengde daarvan vind ik het spijtig om te zien dat MS zo'n hostile attitude heeft jegens de (in mijn ogen superpotentiėle en industriereddende) Indie-ontwikkelaars.
Ik ben benieuwd hoe open het 'Self Publishing' op de PS4 is. Wie weet binnen nu en een paar jaar mijn eigen productie daarop![]()
![]()
Nee weet ik welquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo slecht gaat het nu ook weer niet met de games industrie he
Ja die features waren wel zo goed dat een heel groot deel van de game wereld er kritiek op had(en terecht) Echt super hoor!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Neuh, ik was juist blij met de features die zij hadden bedacht. Helaas heeft de marketing en pr afdeling het verneukt.
Kennelijk is de zogenaamde gamewereld niet klaar voor verandering.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:17 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja die features waren wel zo goed dat een heel groot deel van de game wereld er kritiek op had(en terecht) Echt super hoor!
En nu komt Microsoft erop terug, leuk voor de fans maar eigenlijk is het gewoon wanbeleid pur sang.
Kennelijk niet. Is dat iets negatief?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kennelijk is de zogenaamde gamewereld niet klaar voor verandering.
Wat we nu krijgen is een geupgrade PS3 en Xbox360, vind ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Is dat iets negatief?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |