En sony heeft als gaikai eenmaal is uitgerold een systeem waarbij je ieder spel kan proberen waneer je maar wil, hoeft het geeneens in het bezit te zijn van een "familie lid."quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef xminator het volgende:
@3.57 If the dad buys it, the son can 'check it out'.
Volgens mij klopt dat pastebin berichtje gewoon, dat is ook de reden waarom m$ er zo mysterieus erover heeft gedaan.
Het is maar goed dat dit nu is uitgekomen. Weten we iig dat men niet zoveel zal gaan missen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ms heeft nooit expliciet duidelijkheid gegeven over wat het in zou houden. Als dat wel zo is (dus expliciet vermeld dat er geen restricties zijn op het gebruik van de sharing) dan ben ik benieuwd waar en wanneer want dan heb ik volgens mij iets gemist
Nogmaals als dat de feature was (geen restricties, 10 randoms, volledige games) was het een instant-buy en vind ik de DRM maatregelen meer dan gepast en zou ik niet eens zoveel moeite hebben met het 1 user licentie model. Maar ik zie dat (developer-technisch) NOOIT gebeuren.
Als ze dat kunnen aanhouden + een soort van Steam-achtige verkoop opzet (alles digitaal, beperkt verkoopbaar maar spotgoedkope games) dan had ik er twee gekocht op dag 1, puur omdat het kon. Ik heb helaas NOOIT de indruk gehad dat dat de bedoeling was
En nu dus al helemaal niet meer. Gemiste kans (vanaf het begin dan).
TR singleplayer was echt geweldig. MP is gewoon poep. Helaas brengt Square alleen maar DLC uit voor MP. Echt zonde. DLC voor SP zou zoveel beter zijn geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar er zit ook multi player want "spellen verkopen niet zonder multi player," wie wil dat nu in een spel als Tomb Raider.
En willen mensen de best mogelijke grafische hoogstandjes, de best verkopende spellen van dit moment behoren tot de call of duty serie
We weten natuurlijk niet of dit de waarheid isquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is maar goed dat dit nu is uitgekomen. Weten we iig dat men niet zoveel zal gaan missen.
[..]
TR singleplayer was echt geweldig. MP is gewoon poep. Helaas brengt Square alleen maar DLC uit voor MP. Echt zonde. DLC voor SP zou zoveel beter zijn geweest.
Idd. Wat ik wel zo vreemd vind is waarom je je games maar kan sharen met 10 personen. In principe zou dit toch niet hoeven uitmaken? Je speelt maar een uurtje. Op reddit hadden ze het ook hierover.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet of dit de waarheid isPastebin is net zo betrouwbaar als de lokale dorpsgek
Die gast slaat de spijker op zijn kop imo.quote:
Ja het is wel een baasje, dat interview met Nelson was ook grappigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die gast slaat de spijker op zijn kop imo.
Spijker.
Op.
Zijn.
Kop.
Haha ja, hij laat t ook nog ff zien in die rantquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja het is wel een baasje, dat interview met Nelson was ook grappig
Hij heeft ongelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die gast slaat de spijker op zijn kop imo.
Spijker.
Op.
Zijn.
Kop.
Wat een belachelijke redenering. MS gaat echt niet al zijn kaarten inzetten puur op de gok dat Sony wel heel misschien hetzelfde gaat doen. Zo werkt het niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hij heeft ongelijk.
Microsoft
wist
dat
mensen
boos
zouden
zijn
maar ze dachten dat Sony hetzelfde ging doen waardoor de consument gedwongen zou worden om mee te gaan met deze idioterij bij gebrek aan beter alternatief.
Weet je wat pas belachelijk is? Denken dat Microsoft geen miljoenen aan analisten heeft uitgegeven om de reactie op hun drm in te schatten en dat deze mensen niet wisten dat het publiek boos zou worden na drm drama's bij EA, Ubisoft en Blizzard. Sony was heel vaag over DRM voordat Microsoft op zijn bek ging en de kans is groot dat ze toen pas de finale keuze hebben gemaakt. Gamedevs konden niet geloven dat Sony niet meeging in dit circus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat een belachelijke redenering. MS gaat echt niet al zijn kaarten inzetten op de gok dat Sony wel heel misschien hetzelfde gaat doen. Zo werkt het niet natuurlijk.
Sony is schijnbaar vlak voor de E3 van het DRM verhaal afgestapt, en zag dat MS vol door de stront ging.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:50 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Weet je wat pas belachelijk is? Denken dat Microsoft geen miljoenen aan analisten heeft uitgegeven om de reactie op hun drm in te schatten en dat deze mensen niet wisten dat het publiek boos zou worden na drm drama's bij EA, Ubisoft en Blizzard. Sony was heel vaag over DRM voordat Microsoft op zijn bek ging en de kans is groot dat ze toen pas de finale keuze hebben gemaakt. Gamedevs konden niet geloven dat Sony niet meeging in dit circus.
Natuurlijk hebben ze de markt geanaliseerd en focus groups gehouden en industrial espionage toegepast en weet ik veel wat allemaal, maar al die peilingen bieden natuurlijk 0 zekerheid op een gebied als grootschalige drm (qua ontvangst). Vooral niet nadat al meerdere malen gebleken is dat het zo slecht wordt ontvangen door de doelgroep. Daarnaast is het gewoon een stomme zet om het door te voeren wanneer je weet dat ALS je tegenstander besluit om het niet te doen, je dan kan inpakken (wat ook gebleken is).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:50 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Weet je wat pas belachelijk is? Denken dat Microsoft geen miljoenen aan analisten heeft uitgegeven om de reactie op hun drm in te schatten en dat deze mensen niet wisten dat het publiek boos zou worden na drm drama's bij EA, Ubisoft en Blizzard. Sony was heel vaag over DRM voordat Microsoft op zijn bek ging en de kans is groot dat ze toen pas de finale keuze hebben gemaakt. Gamedevs konden niet geloven dat Sony niet meeging in dit circus.
op Neogaf staat het ook (60 minuten zelfs), zelfde kerel die al meerdere keren gelijk had met de Xbox Onequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet of dit de waarheid isPastebin is net zo betrouwbaar als de lokale dorpsgek
Si. Schandalig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
op Neogaf staat het ook (60 minuten zelfs), zelfde kerel die al meerdere keren gelijk had met de Xbox One
Erg netjes van 'm dat hij Major Nelson nog verdedigt, aangezien die er ook niks aan kon doen en verplicht was in MS' straatje te praten. Verder heeft hij gewoon 100% gelijk natuurlijk.quote:
Zijn gewoon dezelfde consoles eigenlijk. De verschillen zijn zo verschrikkelijk minimaal.quote:
Kortom 95% gelijk.quote:
Of de kinect een selling point is, valt over te twisten. Voor sommige is dat nou juist de reden om geen xbox one te willen aanschaffen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef DaHill het volgende:
[..]
Kortom 95% gelijk.
De selling points zijn (naast ieders exclusives) enkel de Kinect voor de XB1, en de touchpad deel op de PS4 controller. Los van de TV meuk op de XB1, is er aan beide kanten is er nog niet echt veel vernieuwends met die specifieke dingen getoond. Weinig tot geen nieuwe Kinect integraties, zelfs helemaal nog niets gezien wat de touchpad op de dualshock4 gebruikt.
(Effe heen en weer swipen over het touchpad zou een leuke gun-reload functie zijn ipv een simpel knopje bv)
Afwachten dus.
Dan is het een selling point voor de PS4quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Of de kinect een selling point is, valt over te twisten. Voor sommige is dat nou juist de reden om geen xbox one te willen aanschaffen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |