abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128030742
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:52 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Wat we nu krijgen is een geupgrade PS3 en Xbox360, vind ik.
Vind jij. Gelukkig is het niet waar. Beide hebben nu een compleet andere architectuur en gaan qua rekenkracht toch weer mijlenver vooruit. Dat cloudcomputing komt ook nog wel terug, wellicht wat later deze generatie. Live en PS Plus zijn immers ook al van de cloud.
pi_128030792
btw :P

pi_128030903
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef VulpX het volgende:

[..]

Vind jij. Gelukkig is het niet waar. Beide hebben nu een compleet andere architectuur en gaan qua rekenkracht toch weer mijlenver vooruit. Dat cloudcomputing komt ook nog wel terug, wellicht wat later deze generatie. Live en PS Plus zijn immers ook al van de cloud.
Wat dan? Meer rekenkracht is wat hij bedoelt met een ge-upgrade PS3/360.
Kinect is wat overblijft en dat is omdat het er standaard bij zit.
pi_128031057
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef CaasS het volgende:

[..]

Wat dan? Meer rekenkracht is wat hij bedoelt met een ge-upgrade PS3/360.
Kinect is wat overblijft en dat is omdat het er standaard bij zit.
Op die manier redenerend is er al sinds de PS1 en originele XBOX bij beide kampen nauwelijks innovatie geweest (op kinect/PS Eye na).
Maar goed, we gaan die innovatie dan ook zien in de games denk ik. Open world lijkt de nieuwe hype te zijn, met games als Watch Dogs, The Witcher 3, MGSV, The Division etc. En die gameplay ziet er allemaal toch verdomd awesome uit.
pi_128031373
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef VulpX het volgende:

[..]

Op die manier redenerend is er al sinds de PS1 en originele XBOX bij beide kampen nauwelijks innovatie geweest (op kinect/PS Eye na).
Maar goed, we gaan die innovatie dan ook zien in de games denk ik. Open world lijkt de nieuwe hype te zijn, met games als Watch Dogs, The Witcher 3, MGSV, The Division etc. En die gameplay ziet er allemaal toch verdomd awesome uit.
Open world vind ik meer bij deze generatie passen met GTA 4, Assasins Creed, Batman, Just Cause 2. Hooguit een rijkere ervaring wordt dat nu.
Dan lijkt het meer op connectivity, immersion en samen komen van offline en online gameplay. Zoals The Division (online MMO shooter), in kunnen springen zoals bij Watch Dogs en NFS en dat soort dingen.
pi_128031497
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef CaasS het volgende:

[..]

Open world vind ik meer bij deze generatie passen met GTA 4, Assasins Creed, Batman, Just Cause 2. Hooguit een rijkere ervaring wordt dat nu.
Dan lijkt het meer op connectivity, immersion en samen komen van offline en online gameplay. Zoals The Division (online MMO shooter), in kunnen springen zoals bij Watch Dogs en NFS en dat soort dingen.
Je hebt gelijk. Open world hadden we al, en gaat nu een ware evolutie ondergaan. Mooi.
  Eindredactie Games donderdag 20 juni 2013 @ 13:22:44 #132
188609 crew  Kensuke
pi_128031530
Jup, de manier waarop singleplayer en multiplayer worden samengesmolten is de nieuwe hotness. The Division, Need for Speed Rivals, Titanfall, Destiny, doen het allemaal.
pi_128031584
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:22 schreef VulpX het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Open world hadden we al, en gaat nu een ware evolutie ondergaan. Mooi.
En daar heb je altijd internet voor nodig...en immersion kan je Kinect goed voor gebruiken....
Al kan dat nu nog steeds, maar is het nu optioneel. :)
pi_128031674
Ik kijk meer uit naar de Occulus Rift, dat lijkt me wel gaaf. Erg geeky, maar gaaf.
pi_128032470
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef VulpX het volgende:

[..]

day 1
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_128032481
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:29 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Kennelijk is de zogenaamde gamewereld niet klaar voor verandering.
Sommigen doen alsof innovatie gelijk staat aan wat MS allemaal heeft aangekondigd. Alsof innovatie maar één richting heeft. In principe was het idee wat MS had helemaal niet verkeerd, maar de uitvoering was gewoon uiterst beroerd. De consument is niet tegen verandering, maar tegen beperkingen waar zij niet beter van worden.
Eén voorbeeld. Family sharing is in feite een goed concept (onder voorbehoud dat het zou werken zoals aangekondigd). Dat hierbij een 24 uurs check nodig is is nogal wiedes. Maar laat de consument de keus, wanneer je geen gebruik maakt van family sharing zou je als consument gewoon je schijfjes moeten kunnen delen en zou er geen 24 uurs check nodig zijn. Mensen met internet blij, mensen zonder internet blij.
Punt is, innovatie sla je er niet in, die giet je er met de gouden paplepel in. :)
Active Topics
pi_128032804
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Sommigen doen alsof innovatie gelijk staat aan wat MS allemaal heeft aangekondigd. Alsof innovatie maar één richting heeft. In principe was het idee wat MS had helemaal niet verkeerd, maar de uitvoering was gewoon uiterst beroerd. De consument is niet tegen verandering, maar tegen beperkingen waar zij niet beter van worden.
Eén voorbeeld. Family sharing is in feite een goed concept (onder voorbehoud dat het zou werken zoals aangekondigd). Dat hierbij een 24 uurs check nodig is is nogal wiedes. Maar laat de consument de keus, wanneer je geen gebruik maakt van family sharing zou je als consument gewoon je schijfjes moeten kunnen delen en zou er geen 24 uurs check nodig zijn. Mensen met internet blij, mensen zonder internet blij.
Punt is, innovatie sla je er niet in, die giet je er met de gouden paplepel in. :)
Hoe zou dat Family sharing met online check dan moeten werken naast het bestaande systeem? Dat je de keuze krijgt tussen beide, dus OF family OF zoals nu?
pi_128033075
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef CaasS het volgende:

[..]

Hoe zou dat Family sharing met online check dan moeten werken naast het bestaande systeem? Dat je de keuze krijgt tussen beide, dus OF family OF zoals nu?
Dat heb je goed gelezen. :)

In de basis werkt het dus zoals bij de 360. En zodra je gebruik maakt van family sharing dient de One dus eens in de 24 uur te connecten om de nodige checks uit te voeren.

[ Bericht 15% gewijzigd door Active_Topics op 20-06-2013 14:13:36 ]
Active Topics
pi_128033143
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Dan mis je echt een gigantisch aantal topgames.

Games vele malen beter dan de AAA imo
Veel vermakelijker inderdaad :)
Limbo was een toppertje
Thoma was Alone is ook leuk :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 14:09:30 ]
pi_128033417
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Dat heb je goed gelezen. :)

In de basis werkt het dus zoals bij de 360. En zodra je gebruik maakt van family sharing dient de One dus eens in de 24 uur te connecten om de nodige checks uit te voeren.
Ik kan me niet voorstellen dat het zo simpel is, anders hadden ze dat toch wel gedaan? Waarom alles overboord gooien als je de consument (die je op dat moment uitkotst) heel simpel de keuze kan geven? Dit soort ideeën moeten daar ook over tafel zijn gegaan lijkt me.
pi_128033526
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:11 schreef CaasS het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat het zo simpel is, anders hadden ze dat toch wel gedaan? Waarom alles overboord gooien als je de consument (die je op dat moment uitkotst) heel simpel de keuze kan geven? Dit soort ideeën moeten daar ook over tafel zijn gegaan lijkt me.
Je mist het punt van mijn post compleet, maar goed. Het gaat mij niet zozeer om de praktische uitvoering van dit soort zaken. Het gaat erom dat MS hun "innovatie" force-feed, daarentegen zou je de consument juist met fluwelen handschoenen moeten behandelen waardoor je ze aan jouw kant krijgt. Dat is juist een katalysator voor innovatie. :)
Active Topics
pi_128034325
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Zoiets dus:

Het is jammer.
pi_128034395
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Zoiets dus:

[ afbeelding ]

Het is jammer.
Nou precies. :s)
Active Topics
pi_128034510
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Zoiets dus:

[ afbeelding ]

Het is jammer.
Zo'n systeem zou me zelfs laten overwegen om een Xbone te gaan halen...

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 14:37:54 ]
pi_128034531
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:14 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Je mist het punt van mijn post compleet, maar goed. Het gaat mij niet zozeer om de praktische uitvoering van dit soort zaken. Het gaat erom dat MS hun "innovatie" force-feed, daarentegen zou je de consument juist met fluwelen handschoenen moeten behandelen waardoor je ze aan jouw kant krijgt. Dat is juist een katalysator voor innovatie. :)
Er moet toch een reden zijn dat ze dat niet hebben gedaan? Als je beide aanbied is het een plus ten opzichte van Playstation, nu gooien ze het helemaal weg. Daarom kan ik me niet voorstellen dat het zo simpel is en dat het samen kan.
pi_128035242
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:33 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Nou precies. :s)
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Zo'n systeem zou me zelfs laten overwegen om een Xbone te gaan halen...
Eerlijk gezegd weet ik niet in hoeverre zoiets mogelijk is (softwarematig dan).
pi_128036640
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

[..]

Eerlijk gezegd weet ik niet in hoeverre zoiets mogelijk is (softwarematig dan).
Zou heel makkelijk moeten kunnen, Disk-based games vrije handel, downloads DRM.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 15:33:53 ]
pi_128036842
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef CaasS het volgende:

[..]

Er moet toch een reden zijn dat ze dat niet hebben gedaan? Als je beide aanbied is het een plus ten opzichte van Playstation, nu gooien ze het helemaal weg. Daarom kan ik me niet voorstellen dat het zo simpel is en dat het samen kan.
Klopt. Dat kunnen er duizend en één zijn. Maar niet dat het theoretisch niet zou kunnen. :)
Active Topics
pi_128037120
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef Krediax het volgende:
Een nieuw puntje wat ik wil aansnijden waar ik net aan denk.
Kan je nu ook weer de xbox 360 spellen afspelen op de xbox one?
Zit er een xbox 360 power pc chip in de xbox one die op een x86 processor draait?
Zo niet dan kan je geen xbox 360 spellen spelen want de processor doe in de xbox one zit is niet krachtig genoeg daarvoor.
pi_128037657
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:08 schreef Krediax het volgende:

[..]

:') Dafaq heb jij het over, als ik op vakantie ga ga ik naar shiphol, loop naar de douane, laat mijn paspoort zien, vlieg naar italie, stap uit, laat mijn paspoort zien en ben vrij om te gaan en staan waar ik wil.

Nog nooit, en dit wil ik benadrukken: nooit! heb ik moeten aangeven dat ik geen terrorist of 2e wereld oorlog nazi ben of afstand van mijn rechten hoeven doen btw. Dus ga naar bed, zorg dat je een goede nachtrust krijgt en denk morgen weer even helder na! oke?
Dan ben je nooit naar de USA geweest voor 11 september 2001, nu moet je ook nog incidenteel toelaten dat ze even in je anus voelen of je geen bom verstopt hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')