Jaquote:
Staat er zelfs nog bij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Krediax het volgende:
[..]
Veranderd ie dat automatisch? awesome ik heb er juist een 4 van gemaakt
Ja auto, maar maakt niet uit. een modje fixed het welquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Krediax het volgende:
[..]
Veranderd ie dat automatisch? awesome ik heb er juist een 4 van gemaakt
Mag je niet zeggen anders ben je een fanboy.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef Krediax het volgende:
[..]
Zo te zien niet gvd!
Ik heb zoveel liever DRM + family share dan dit
Dat moet ik nu zeker doen he? ff googlenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Mare PS4 plaatje in de op mag wel een update gebruiken
Ik heb ook een voorkeur voor de xbox ;P maar ik informeer mezelf wel goed vind ik zelf altijd ;Pquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen anders ben je een fanboy.
Was ook goed geweestquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Krediax het volgende:
[ afbeelding ]
deze vond ik ook wel mooi maar goed ik weet niet zoveel van playstation dus jouwe word het
Volgens mijn kun je direct streamen vanuit twitch met de xbox Onequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Haque het volgende:
Is er ook mediaspeler/streamer functie bij 1 vd 2?
denk niet dat ie het over dat heeftquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Volgens mijn kun je direct streamen vanuit twitch met de xbox One
Toch geen Sony laptop hequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Krediax het volgende:
Oke mensen laatset poging nu gaat het goed!
Latop viel ook nog even tussendoor uit
[ img ]? zonder spaties en sluiten met [/ img ]quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Krediax het volgende:
HP
maar uh hoe maak ik van
[ afbeelding ]
een img
[img] [/img]quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Krediax het volgende:
HP
maar uh hoe maak ik van
[ afbeelding ]
een img
Kijk eens of je deze kan vinden :quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Krediax het volgende:
HP
maar uh hoe maak ik van
[ afbeelding ]
een img
Geen idee twitch zegt me niks. Ik bedoel net als ps3mediacenter maar dan geintegreerd, een upnp streamer ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
denk niet dat ie het over dat heeft
Het is ook warmquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Krediax het volgende:
Ik heb het echt moeilijk mensen. Ooit gaat het lukken!
twitch is voor het streamen van gameplay, daarom dacht ik al dat je het niet daarover hadquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Haque het volgende:
[..]
Geen idee twitch zegt me niks. Ik bedoel net als ps3mediacenter maar dan geintegreerd, een upnp streamer ofzo
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:49 schreef Krediax het volgende:
Zo volgens mij klopt het zo![]()
img toevogen url weghalen afbeelding weghalen pff
Je weet nu hoe het moetquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef Krediax het volgende:
Nu is de vraag, waag ik me eraan om dat plaatje van de specs er ook in te zetten of laat ik het zo
We hebben een NU.nl lezer te pakkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Brum_brum het volgende:
Jippie Microsoft aan de damage controle.
http://www.nu.nl/tech/350(...)-hevige-kritiek.html
Na de originele xbox en een eerste generatie 360 gaat het deze keer alsnog een playstation worden. Ik hoef geen verplichte nsa spycam in mijn kamer waar je ook nog eens 100 euro extra voor moet betalen en de halo's na halo 3 zijn nooit meer zo tof geweest als de eerste 3 pareltjes.
http://tweakers.net/nieuw(...)rm-bij-xbox-one.htmlquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben een NU.nl lezer te pakken
Kinect kan uitgezet worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Brum_brum het volgende:
Na de originele xbox en een eerste generatie 360 gaat het deze keer alsnog een playstation worden. Ik hoef geen verplichte nsa spycam in mijn kamer waar je ook nog eens 100 euro extra voor moet betalen en de halo's na halo 3 zijn nooit meer zo tof geweest als de eerste 3 pareltjes.
Alsof de NSA jou in de gaten houdt, hoe belangrijk denk je dat je bent?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Brum_brum het volgende:
Sommige mensen moet je 3x hetzelfde vertellenquote:
Ik snap niet dat mensen zeiken over privacy terwijl ze constant online zijn op social media, forums e.d. Privacy heb je allang niet meer, of je moet in the middle of nowhere wonen. Mja, moet je net het geluk hebben dat een satelliet van NASA niet op je inzoomendquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige mensen moet je 3x hetzelfde vertellen
Nope,quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef Krediax het volgende:
Een nieuw puntje wat ik wil aansnijden waar ik net aan denk.
Kan je nu ook weer de xbox 360 spellen afspelen op de xbox one?
Ah waarom geven ze ons niet iets?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nope,
Q: Will Xbox One be backward compatible with my existing games?
A: Xbox One hardware is not compatible with Xbox 360 games. We designed Xbox One to play an entirely new generation of games—games that are architected to take full advantage of state-of-the-art processors and the infinite power of the cloud. We care very much about the investment you have made in Xbox 360 and will continue to support it with a pipeline of new games and new apps well into the future.
Het is een leuke functie maar hoe vaak maak je er gebruik van? Wat een veel beter functie zou zijn is dat al je spellen waar je gamerscore op hebt op de 360 gratis te downloaden zijn voor de X1quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |