Je maakt het steeds mooierquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:05 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Misschien dat het tijd word om eens buiten het game nieuws te kijken. In de echte wereld moet je tegenwoordig lijstjes invullen waarin je aangeeft geen terrorist of tweede wereld oorlog nazi te zijn en afstand van al je rechten doet om een land binnen te komen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:05 schreef Brum_brum het volgende:
Misschien dat het tijd word om eens buiten het game nieuws te kijken. In de echte wereld moet je tegenwoordig lijstjes invullen waarin je aangeeft geen terrorist of tweede wereld oorlog nazi te zijn en afstand van al je rechten doet om een land binnen te komen.
pff je maakt het me zwaar maar vooruitquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook wel interessant voor de OP
https://esta.cbp.dhs.gov/esta/quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
https://esta.cbp.dhs.gov/esta/
En jij steeds duidelijker dat je nooit de EU uit bent geweest.
Maar ik snap niet dat jullie je gebrek aan algemene kennis tentoon willen blijven stellen ipv in te gaan op de vraag waarom 100 euro uit te geven aan een gimmic waar je waarschijnlijk niet zo heel erg veel tofs mee gaat doen?? Het is tenslotte een game forum hier.
voor het gemak even ctrl+f gezocht op nazi en terrorist, geen hits.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
https://esta.cbp.dhs.gov/esta/
En jij steeds duidelijker dat je nooit de EU uit bent geweest.
Maar ik snap niet dat jullie je gebrek aan algemene kennis tentoon willen blijven stellen ipv in te gaan op de vraag waarom 100 euro uit te geven aan een gimmic waar je waarschijnlijk niet zo heel erg veel tofs mee gaat doen?? Het is tenslotte een game forum hier.
Lolquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:08 schreef Krediax het volgende:
[..]
pff je maakt het me zwaar maar vooruit
Dat komt door dat PRISM gezever, hebben de meeste ergens op internet gelezen en meteen worden ze bang en beginnen ze te zeiken. Op FB delen ze alles, maar nu is het ineens een probleem.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zeiken over privacy terwijl ze constant online zijn op social media, forums e.d. Privacy heb je allang niet meer, of je moet in the middle of nowhere wonen. Mja, moet je net het geluk hebben dat een satelliet van NASA niet op je inzoomend
Is Bill niet al een tijdje weg?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ome Bill kan dat lampje vast wel hax0ren
Het is niet nodig, wel mogelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel jammer dat je nog steeds een disc nodig hebt, dat hadden ze wel zo mogen laten eigenlijk
Ach je kon de check mobiel doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:44 schreef Cliffy het volgende:
Internet down hier, gelukkig hoeft die check niet meer![]()
Als je naar de UK en voornamelijk de VS gaat dan heb je wel eens dat je wordt gevraagd zo'n lijst in te vullen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:08 schreef Krediax het volgende:
[..]Dafaq heb jij het over, als ik op vakantie ga ga ik naar shiphol, loop naar de douane, laat mijn paspoort zien, vlieg naar italie, stap uit, laat mijn paspoort zien en ben vrij om te gaan en staan waar ik wil.
Nog nooit, en dit wil ik benadrukken: nooit! heb ik moeten aangeven dat ik geen terrorist of 2e wereld oorlog nazi ben of afstand van mijn rechten hoeven doen btw. Dus ga naar bed, zorg dat je een goede nachtrust krijgt en denk morgen weer even helder na! oke?
USA altijd, met reisdoel, reisroute en verblijfplaatsen en al.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:35 schreef Xetran het volgende:
[..]
Als je naar de UK en voornamelijk de VS gaat dan heb je wel eens dat je wordt gevraagd zo'n lijst in te vullen.
Joh.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
USA altijd, met reisdoel, reisroute en verblijfplaatsen en al.
Voor wel meer landen moet je een hele lijst invullen voor visa-aanvraag. Meestal gaat 't dan over mogelijke verspreidbare ziektes, psychologische gesteldheid, of je aanvraag ooit geweigerd is, etc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:35 schreef Xetran het volgende:
[..]
Als je naar de UK en voornamelijk de VS gaat dan heb je wel eens dat je wordt gevraagd zo'n lijst in te vullen.
USA is toch een kutland, je bent nog beter af in Keniaquote:Op donderdag 20 juni 2013 03:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
USA altijd, met reisdoel, reisroute en verblijfplaatsen en al.
en:quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:38 schreef over_hedge het volgende:
Ik kies nog altijd voor de ps4:
- 100 euro goedkoper
- geen spycam die met je mee kijkt
- ps4+ met leuke extra games
- Niet allemaal troep wat alleen in usa werkt
- leukere games
- Mooier desgin en kleiner
![]()
Al zou ik me ook prima vermaken met een xbox. Zie alleen minder voordelen dan de ps4.
Dat is waar. Al kan indie games me weinig schelen. Nog nooit 1 gespeeld geloof ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:10 schreef DaHill het volgende:
[..]
en:
- indie games support.
- op papier snellere hardware (maar dat zegt niet zoveel. PS3 was op papier ook sneller dan 360, maar in de praktijk is het toch aardig gelijk)
De XB1 gaat de goede kant op, maar de PS4 blijft nog in het voordeel.
Ik wacht de launch van beiden wel effe af.
Dan mis je echt een gigantisch aantal topgames.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is waar. Al kan indie games me weinig schelen. Nog nooit 1 gespeeld geloof ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |