quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:20 schreef Flippiee het volgende:
Zo een uitnodiging kan ik niet weerstaan natuurlijk.
Hoi meisjequote:
Hoor het jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beetje techno dance enzoMash up shit. Bazig
Altyd togquote:
Hai jongentjequote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:24 schreef vandermar het volgende:
Ik kom nog maar sporadisch in ONZ kijken. Tentamen struggels
quote:
Je hebt nog niet leren klok kijken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
wat start jij om kwart over 10 nachtbagger ahahahah mattie
11 Engelsmanquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
wat start jij om kwart over 10 nachtbagger ahahahah mattie
omg ickquote:
Pussyquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Vannacht kan ik er ook geen late baggersessie van maken
[..]!
oh zit verkeerde tijdzone te denkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt nog niet leren klok kijken?
Waarbij?quote:
#aardbeiquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf een pussy, pussy #deleventje
Mono is de baas van Radio Bendeleider, alleen daarom al een volksheld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh zit verkeerde tijdzone te denken
maar monopoly is wel goeie gozer hij reed treinen op traject waar ik wel eens tijdje heb gewoond
Ik voel iets bloeienquote:
Radio Bendeleider. Ik mis nog steeds de live uitzendingenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef Gutz het volgende:
[..]
Mono is de baas van Radio Bendeleider, alleen daarom al een volksheld.
Verkeerde geslachtquote:
Ayequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
WOLLAH WAT ZIT IEDEREEN HIER MIJN VENT TE ADOREREN IK GA JALOERSE BITCH ZIJN NU WIE VAN JULLIE HEEFT ER SEKS GEHAD MET HEM DE AFGELOPEN MAANDEN AUB EVEN DE HANDJES OP STEKEN DAN PAK IK MIJN SCHAAR OM DE BESTE MAN TE CASTREREN OPDAT ZIJN ZAAD VAN MIJ IS EN VAN NIEMAND ANDERS![]()
![]()
ben jij van roffa zuid misschien meisje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
WOLLAH WAT ZIT IEDEREEN HIER MIJN VENT TE ADOREREN IK GA JALOERSE BITCH ZIJN NU WIE VAN JULLIE HEEFT ER SEKS GEHAD MET HEM DE AFGELOPEN MAANDEN AUB EVEN DE HANDJES OP STEKEN DAN PAK IK MIJN SCHAAR OM DE BESTE MAN TE CASTREREN OPDAT ZIJN ZAAD VAN MIJ IS EN VAN NIEMAND ANDERS![]()
![]()
WOLLAH WOLLAH SCHAPI NEUKI ALLAH IN ARSIEquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
![]()
Neequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben jij van roffa zuid misschien meisje?
Ik, gister nog. Ik weet nog dat je in slaap was gevallen met een onaangestoken peuk en toen heeft mono stiekem z'n piemeltje erin gestoptquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
Goede oude tijdquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat ik morgen een belangrijke meeting heb, maar anders. Vermaak julliezelf tuig
Ik zoek naar een lief schaapje, ja daar zie ik er één staan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
WOLLAH WOLLAH SCHAPI NEUKI ALLAH IN ARSIE
kusje op je kalende bolletjequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat ik morgen een belangrijke meeting heb, maar anders. Vermaak julliezelf tuig
Dat was vanmiddagquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik, gister nog. Ik weet nog dat je in slaap was gevallen met een onaangestoken peuk en toen heeft mono stiekem z'n piemeltje erin gestopt
Want jij gaat schapen scheren, schapen scherenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zoek naar een lief schaapje, ja daar zie ik er één staan.
Ik besluip haar van achter, ik heb m'n laarzen aan.
Dan pak ik beide poten, ik ruik eens aan haar aars.
Die is al lekker nat, ik stop haar poten in mijn laars.
Neequote:
Geen tijd meer man. Altijd veelte laat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zie jou nooit meer in het MMA-topic
Wellicht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou zijn abs wel likken, ja?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want jij gaat schapen scheren, schapen scheren
Begin juli Anderson Silva vs. Weidmanquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen tijd meer man. Altijd veelte laat.
Maar heb vanaf volgende week wel weer tijd.
is toch allemaal rigged manquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Begin juli Anderson Silva vs. Weidman
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Begin juli Anderson Silva vs. Weidman
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou zijn abs wel likken, ja?
kusjequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga weer weg hier, te laag niveau vergeleken met vbl sc
grgr misschien tot later
Jaja, 'tis goed met je madam.quote:
Toen mannen nog mannen warenquote:
Het is altyd goed met myquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, 'tis goed met je madam.
[..]
Toen mannen nog mannen waren
Dat is wel een eeuw geleden dat ik die gehoord heb...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zoek naar een lief schaapje, ja daar zie ik er één staan.
Ik besluip haar van achter, ik heb m'n laarzen aan.
Dan pak ik beide poten, ik ruik eens aan haar aars.
Die is al lekker nat, ik stop haar poten in mijn laars.
noesquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gister ook, weet je niet want je sliep
Kimbo Slice > die knaapquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Klopt, maar af en toe is het wel leuk hoe ze zich vrijwillig KO laten slaan.
[ afbeelding ]
Denk aldoor dat jij Typisch bent, met je Feyenoord-UI.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hondjes, bruin haar en vrouw
Ook zo snel ja?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Beach en THEFXR hebben je taak als gif-meester overgenomen. Je moet jezelf terugvechten.
ohquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk aldoor dat jij Typisch bent, met je Feyenoord-UI.
Rechts boven van die pic.quote:
Ken je deze ook nog dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is wel een eeuw geleden dat ik die gehoord heb...![]()
Vroeger had je altijd zo'n programma met Kimbo Slice, Rampage Jackson en nog wat lui die gingen dan mattenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kimbo Slice
In die tuin met die lange RusBloed uit zijn oog
Kimbo was zo'n ultieme baas toen hij nog amateur wasquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vroeger had je altijd zo'n programma met Kimbo Slice, Rampage Jackson en nog wat lui die gingen dan mattenop rtl was dat. Bazen programma
Ik wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die linker is kapot gay, do not like.
Doen jullie toch alleen anaal?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die linker is kapot gay, do not like.
Partyflock feest lijkt het welquote:
Die kerel moet wel katje lam zijnquote:
Jep.. maar die eerste is toch meer de stijl van dingetje... wat droger ofzo...quote:
Gayquote:
Chuck Lidell?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Beste mmavechter ooit in zijn prime
Drommel snapt het.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
dit is nepquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik ook al bedacht ja, anders zou je daar toch minstens 3 meter van vandaan willen blijvenquote:
Ja klopt, maar vond de dikke lul band echt geniaal toenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jep.. maar die eerste is toch meer de stijl van dingetje... wat droger ofzo...
Er zijn er genoeg van...
Uhhhhhhquote:
Sex in de bejaardenflatquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vond de dikke lul band echt geniaal toen
Nee doorgaanquote:
Dat is jouw moeders vislucht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Snowballed het volgende:
Volgens mij ligt er ergens iets met veel haar op de bbq hier in de buurt...
Tyfus wat meurt het hier....![]()
Ik was een keer op een feestje en het laatste nummer kwam. Was het toedeloe van one two trio, stond een maat van mij alleen op de dansvloer te zwaaien naar iedereenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vond de dikke lul band echt geniaal toen
Good old timesquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan voel ik mij zo een plaatjes spammerd, ben ik ook maar hey
Whehehe, dat knettert zo ekker en daarna gaat het zo aids hard meuren jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Snowballed het volgende:
Ooh er is een motvlinder de lamp in gevlogen....![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Snowballed het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Snowballed het volgende:
Of misschien de schaamharen van jouw moeder?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Snowballed het volgende:
Gewoon de lamp wat feller zetten...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
ik vind het altijd zielig om een motvlinder dood te maken wanneer het nodig is.
Komt door Monoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Moira. het volgende:
Ik zit me nou echt af te vragen of het om 23:45 nou gewoon ineens warm wordt (terwijl het hier de hele dag vrij koel is geweest voor de sauna die deze airco-loze 'zolder' normaal is), of dat het door de alcohol komt.
Wat? Die dingen ren je van weg, dat maak je niet dood. Enge beesten serieusquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
ik vind het altijd zielig om een motvlinder dood te maken wanneer het nodig is.
Pics van Mannon?quote:
Heb het al geëdit, viel mij ook al op dat het te veel op Manon leek en ik ken een Manon waar ik totáál niet op valquote:
Ahquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ook joh, maar altijd wel boyish zeg maar
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wat? Die dingen ren je van weg, dat maak je niet dood. Enge beesten serieus
Sterf!quote:
Pics ter beoordeling?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb het al geëdit, viel mij ook al op dat het te veel op Manon leek en ik ken een Manon waar ik totáál niet op val
Fuck zie dat haar dan... die as zit nu in mijn neus.....quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iemand wel eens Bully Beatdown gekeken?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Fuck zie dat haar dan... die as zit nu in mijn neus.....![]()
Ja was een rus, die gast wel wel beest ook. De hele eerste ronde overleefd door gewoon die MMA-vechter klem te houdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]was een keer een kerel die alle ronden overleefde
10K in de pocket
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
Gatverdamme rot op met die pauper insecten
Er is maar 1 smatje voor me G en daarmee gaat het voortreffendquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef Monopoly het volgende:
Drommel, hoe gaat het met de sma'tjes ?
.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
Keurig broeder. Dat doet mij goed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er is maar 1 smatje voor me G en daarmee gaat het voortreffend
DM dan. Ben toch best vrolijk vandaag.quote:
Dat was wel een dubbele retweet waardquote:
[img]www.imgur.com/V0C9h.gif[/img]quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
Hahahahahahah faaaaaaaaaaaaaaaal.quote:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat was wel een dubbele retweet waard
Die moest ik even opzoeken:quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Hooidraad, deze wou beginnen voor het signaal van de scheids of wat?
[ afbeelding ]
quote:I just watched it. Gono drops Hardy with a knee and is about to finish him when Dan Miragliotta jumps in and claims it was an illegal knee. Replay clearly shows it wasn't. Commentators pretend it was and don't complain. Hardy recovers and goes on to win a split decision. Joe Rogan interviews him and pretends he actually won fairly. Terrible. There's too much bias against Japanese fighters in Zuffa owned promotions for it to be a coincidence.
FL NEE NEE NEE NEEquote:
Haha wat een baas die scheidsquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Hooidraad, deze wou beginnen voor het signaal van de scheids of wat?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je ook die japanse dude? Heb ergens een video gezien van een armbar in soortgelijke stijl
Awquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cosmo is mijn liefje, noem hem godverdomme niet liefje
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cosmo is mijn liefje, noem hem godverdomme niet liefje
nee vind ik niet zo eerlijk hihiquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
DM dan. Ben toch best vrolijk vandaag.
Nee die kerel ken ik niet, maar dit is volgens mij ingestudeerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je ook die japanse dude? Heb ergens een video gezien van een armbar in soortgelijke stijl
Nee ook bij mezelf maar er reageren wel mensen opquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wtf ben je gay????
[..]
Falen jouw pics nou alleen bij mij?
ohquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee ook bij mezelf maar er reageren wel mensen op
Leugensquote:
Weinig tijd, weinig de controleerbeer uithangen. Tsja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bitterlemon, wie gehts meine Freund ?
Druk privé leven ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Weinig tijd, weinig de controleerbeer uithangen. Tsja.
Ben je dan ook in nauw contact met de masturbeer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Weinig tijd, weinig de controleerbeer uithangen. Tsja.
FLIPSJEquote:
Je hebt geen leven vanuit het Pieter Baan Centrum ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Voor zover ik een leven heb, si.
Jij zei toch ooit dat je mij eerst niet zo hoog had zitten? Waarom was dat eigenlijk?quote:
Uiteraard, en ook met de Oerbeer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben je dan ook in nauw contact met de masturbeer?
Moiraaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
FLIPSJE
Kom je nou eigenlijk ook op de stonermeet?
Wil je echt meetenEn de stoners kennen je ook wel
Oerbeer Hosselbeerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Uiteraard, en ook met de Oerbeer.
's avonds fikkie stoken in het parkquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moiraaaaaaaaaaa.
Als er echt geen gekke dingen gebeuren in privéleven, dan kom ik
Ja haha daar ben ik ook niet bang voor.En als het geen ruk aan is, kan ik altijd weg
Niet dat ik dat denk maar
Omdat #hashtagsquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij zei toch ooit dat je mij eerst niet zo hoog had zitten? Waarom was dat eigenlijk?
#durftevragen
#lerenvanjefoutenenzo
#alcoholopeendoordeweeksedag
Kleedje erbij, drankje erbij, voor jullie wiet erbijquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
's avonds fikkie stoken in het park
Nicequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moiraaaaaaaaaaa.
Als er echt geen gekke dingen gebeuren in privéleven, dan kom ik
Ja haha daar ben ik ook niet bang voor.En als het geen ruk aan is, kan ik altijd weg
Niet dat ik dat denk maar
Miauw, hoiquote:
Soberso. Geen/amper wiet voor mij though. Heb 2 dagen later praktijk examenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kleedje erbij, drankje erbij, voor jullie wiet erbij
Je neus groeit, je liegtquote:
Is er een grote versie van jou usericon want ik zag hem op tumblr maar ik ben hem nu kwijtquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij sta je ook in de OP trouwens
Hoe een UI dan al een invloed kan hebben hequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Omdat #hashtags
Nee, ik vond je een beetje irritant (ook met die letterlijk schreeuwerige UI).
Oneluv.
En met wiet erbij dus sowieso een heleboel vrede en liefde en allesquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice
Denk sowieso dat het één van de tofste meets ooit wordtOmdat er gewoon alleen maar eckt toffe userts komen die elkaar ook regelmatig op het forum zien ook on a personal level enzo
Deze man weet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso, fik stoken
Vrijdag hier een midzomer fik.
Biertje, drankje, jointje, mooie fik, gezellige mensen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt geen leven vanuit het Pieter Baan Centrum ?
Staat denk ik ergens in het Usericons & headers klaar terwijl u wacht enzo topicquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Is er een grote versie van jou usericon want ik zag hem op tumblr maar ik ben hem nu kwijt
Gezellig zijn wij straks de enige niet stonede/stronken mensenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soberso. Geen/amper wiet voor mij though. Heb 2 dagen later praktijk examen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezellig zijn wij straks de enige niet stonede/stronken mensen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Is er een grote versie van jou usericon want ik zag hem op tumblr maar ik ben hem nu kwijt
Des te leuker het is om al die stonede gesprekken te volgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daaromquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En met wiet erbij dus sowieso een heleboel vrede en liefde en alles
Hoi, ik ben Godfried-Jan Zaadduin, de 44-jarige pastoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe een UI dan al een invloed kan hebben he
Ik herken users ook altijd aan hun UI. Jij bent waarschijnlijk een doodnormale kerel maar ik associeer je met een nazi vanwege je UI
Wel een toffe nazi though, nazi's hebben ook gevoel weetje
Neuh, zijn er meer denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Des te leuker het is om al die stonede gesprekken te volgen
Beste stap in ONZ ooit gemaaktquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja daaromDaarom is 't nog een best goed uitgepakt topic denk ik, omdat stoners elkaar gewoon voelen, zoals ik in de allereerste OP al zei
![]()
je hond?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef vandermar het volgende:
Er ligt een houtzagerij bij mij in de woonkamer
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Godfried-Jan Zaadduin, de 44-jarige pastoor.
En inderdaad, ik heb veel gevoelens. Ik hou stiekem van teddybeertjes, kikkertjes en kleine kindertjes.
Je chick snurkt ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef vandermar het volgende:
Er ligt een houtzagerij bij mij in de woonkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |