abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:49:16 #201
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:49:20 #202
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128015904
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Heb het al geëdit, viel mij ook al op dat het te veel op Manon leek en ik ken een Manon waar ik totáál niet op val :')
Pics ter beoordeling? :@
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128015928
quote:
17s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_

Iemand wel eens Bully Beatdown gekeken?

Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_128015934
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe kom je aan die gif van Oerbeer ?
pi_128015961
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Drommel, G.
Knoflookpaal, G.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:50:35 #206
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128015980
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:49 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Fuck zie dat haar dan... die as zit nu in mijn neus..... :r }:|
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_128015992
Kan ff iemand een post plaatsen hier, zodat ik deze gif kan gebruiken?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:50:42 #208
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128015993
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

_O_

Iemand wel eens Bully Beatdown gekeken?

[ afbeelding ]
:Y was een keer een kerel die alle ronden overleefde _O- 10K in de pocket :D
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:50:52 #209
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128016001
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Knoflookpaal, G.
Ga morgen naar Lisse, kijken naar een crib. :7
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_128016027
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:49 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lievvv
pi_128016029
Drommel, hoe gaat het met de sma'tjes ?
pi_128016038
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Fuck zie dat haar dan... die as zit nu in mijn neus..... :r }:|


Ik vind mieren duizendmaal erger :r
pi_128016046
quote:
17s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef Gutz het volgende:

[..]

Lievvv
Jij weet.
pi_128016055
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef vandermar het volgende:

[..]

:Y was een keer een kerel die alle ronden overleefde _O- 10K in de pocket :D
Ja was een rus, die gast wel wel beest ook. De hele eerste ronde overleefd door gewoon die MMA-vechter klem te houden :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:52:00 #215
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128016063
Gatverdamme rot op met die pauper insecten :r
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:52:04 #216
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128016070
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:49 schreef vandermar het volgende:

[..]

Pics ter beoordeling? :@
Nee, daar wordt niemand vrolijk van :')
Fuck the EBU.
pi_128016076
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
Gatverdamme rot op met die pauper insecten :r
pi_128016086
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef Monopoly het volgende:
Drommel, hoe gaat het met de sma'tjes ?
Er is maar 1 smatje voor me G en daarmee gaat het voortreffend :@
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_128016092
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
Gatverdamme rot op met die pauper insecten :r
.
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:52:23 #220
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128016095
Was trouwens wel een doodaardig mens. Zou er geen relatie mee willen hebben, maar leuke tijden mee gehad als gewone vriendin :Y
Fuck the EBU.
pi_128016099
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Er is maar 1 smatje voor me G en daarmee gaat het voortreffend :@
Keurig broeder. Dat doet mij goed.
pi_128016104
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee, daar wordt niemand vrolijk van :')
DM dan. Ben toch best vrolijk vandaag.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_128016108
Hooidraad, deze wou beginnen voor het signaal van de scheids of wat? :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:52:49 #224
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128016120
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Flippiee het volgende:

[..]

.
Dat was wel een dubbele retweet waard
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128016135
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
Gatverdamme rot op met die pauper insecten :r
[img]www.imgur.com/V0C9h.gif[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')