abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128015633
quote:
15s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef JanCees het volgende:

[..]

dit is nep
_O-
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_128015659
Bier _O_
pi_128015681
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Snowballed het volgende:
Ooh er is een motvlinder de lamp in gevlogen.... :') |:(
Whehehe, dat knettert zo ekker en daarna gaat het zo aids hard meuren ja _O-
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:45:54 #179
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_128015684
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Snowballed het volgende:
Ooh er is een motvlinder de lamp in gevlogen.... :') |:(
_O- damn
pi_128015694
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Monopoly het volgende:
Bier _O_
Heb je morgen ook vrij?
pi_128015697
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Snowballed het volgende:
Ooh er is een motvlinder de lamp in gevlogen.... :') |:(
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:46:26 #182
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128015720
Ik zit me nou echt af te vragen of het om 23:45 nou gewoon ineens warm wordt (terwijl het hier de hele dag vrij koel is geweest voor de sauna die deze airco-loze 'zolder' normaal is), of dat het door de alcohol komt.
Fuck the EBU.
pi_128015730
ik vind het altijd zielig om een motvlinder dood te maken wanneer het nodig is.
pi_128015745
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Cosmo. het volgende:

[..]

Good old times :o
Dat wel O+
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Flispjesn valt op jongetnejs O+
Kan ik niet ontkennen :@ :9
pi_128015752
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Snowballed het volgende:
Ooh er is een motvlinder de lamp in gevlogen.... :') |:(
Of misschien de schaamharen van jouw moeder?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_128015768
quote:
11s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Heb je morgen ook vrij?
Nee, wat later beginnen maar hoef niet te rijden
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:47:23 #187
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128015775
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]

Kan ik niet ontkennen :@ :9
Niet op mannen? :o
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:47:34 #188
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128015789
quote:
9s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
ik vind het altijd zielig om een motvlinder dood te maken wanneer het nodig is.
Gewoon de lamp wat feller zetten... ^O^

Pleuris wat een meur hier...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_128015798
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:47:48 #190
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_128015801
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Moira. het volgende:
Ik zit me nou echt af te vragen of het om 23:45 nou gewoon ineens warm wordt (terwijl het hier de hele dag vrij koel is geweest voor de sauna die deze airco-loze 'zolder' normaal is), of dat het door de alcohol komt.
Komt door Mono
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:47:50 #191
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128015808
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat wel O+

[..]

Kan ik niet ontkennen :@ :9
Ik val op mannen :@

En Vaseline_
Fuck the EBU.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:47:54 #192
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_128015810
quote:
9s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
ik vind het altijd zielig om een motvlinder dood te maken wanneer het nodig is.
Wat? Die dingen ren je van weg, dat maak je niet dood. Enge beesten serieus :r
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:48:17 #193
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128015830
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik val op mannon :@

En Vaseline_
Pics van Mannon? :@
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128015848
quote:
99s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Niet op mannen? :o
Ja ook joh, maar altijd wel boyish zeg maar :')
pi_128015849
quote:
17s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:48:40 #196
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128015858
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Drommel, G.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_128015869
Yes. Regen!
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:48:54 #198
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128015877
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:

[..]

Pics van Mannon? :@
Heb het al geëdit, viel mij ook al op dat het te veel op Manon leek en ik ken een Manon waar ik totáál niet op val :')
Fuck the EBU.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:48:56 #199
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128015880
quote:
11s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ja ook joh, maar altijd wel boyish zeg maar :')
Ah
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_128015886
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Cosmo. het volgende:

[..]

Wat? Die dingen ren je van weg, dat maak je niet dood. Enge beesten serieus :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')