dit is nepquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Beste mmavechter ooit in zijn prime
Dat had ik ook al bedacht ja, anders zou je daar toch minstens 3 meter van vandaan willen blijvenquote:
Ja klopt, maar vond de dikke lul band echt geniaal toenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jep.. maar die eerste is toch meer de stijl van dingetje... wat droger ofzo...
Er zijn er genoeg van...
Uhhhhhhquote:
Sex in de bejaardenflatquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vond de dikke lul band echt geniaal toen
Nee doorgaanquote:
Dat is jouw moeders vislucht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Snowballed het volgende:
Volgens mij ligt er ergens iets met veel haar op de bbq hier in de buurt...
Tyfus wat meurt het hier....![]()
Ik was een keer op een feestje en het laatste nummer kwam. Was het toedeloe van one two trio, stond een maat van mij alleen op de dansvloer te zwaaien naar iedereenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vond de dikke lul band echt geniaal toen
Good old timesquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan voel ik mij zo een plaatjes spammerd, ben ik ook maar hey
Whehehe, dat knettert zo ekker en daarna gaat het zo aids hard meuren jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Snowballed het volgende:
Ooh er is een motvlinder de lamp in gevlogen....![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Snowballed het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Snowballed het volgende:
Of misschien de schaamharen van jouw moeder?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Snowballed het volgende:
Gewoon de lamp wat feller zetten...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
ik vind het altijd zielig om een motvlinder dood te maken wanneer het nodig is.
Komt door Monoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Moira. het volgende:
Ik zit me nou echt af te vragen of het om 23:45 nou gewoon ineens warm wordt (terwijl het hier de hele dag vrij koel is geweest voor de sauna die deze airco-loze 'zolder' normaal is), of dat het door de alcohol komt.
Wat? Die dingen ren je van weg, dat maak je niet dood. Enge beesten serieusquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
ik vind het altijd zielig om een motvlinder dood te maken wanneer het nodig is.
Pics van Mannon?quote:
Heb het al geëdit, viel mij ook al op dat het te veel op Manon leek en ik ken een Manon waar ik totáál niet op valquote:
Ahquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ook joh, maar altijd wel boyish zeg maar
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wat? Die dingen ren je van weg, dat maak je niet dood. Enge beesten serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |