abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128015165
:9
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:38:52 #122
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128015166
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Kimbo Slice _O_
In die tuin met die lange Rus _O_ Bloed uit zijn oog _O_
Vroeger had je altijd zo'n programma met Kimbo Slice, Rampage Jackson en nog wat lui die gingen dan matten :P op rtl was dat. Bazen programma _O_
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128015172
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef vandermar het volgende:

[..]

Kimbo Slice > die knaap
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:39:24 #124
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128015207
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Monsif poster. :{
Pedo? :{
Tering, idd _O- Zie ik nu pas :') :') Wat erg dat er zulk soort mensen bestaat _O-
Fuck the EBU.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:39:32 #125
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_128015221
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]:9
Die linker is kapot gay, do not like.
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:39:55 #126
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128015249
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]:9
MOAR O+
Fuck the EBU.
pi_128015250
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]:9
Lipbijtende mannen :')
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_128015262
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef vandermar het volgende:

[..]

Vroeger had je altijd zo'n programma met Kimbo Slice, Rampage Jackson en nog wat lui die gingen dan matten :P op rtl was dat. Bazen programma _O_
Kimbo was zo'n ultieme baas toen hij nog amateur was _O_
Overal gasten klappen en daarna een hand geven terwijl de wenkbrouwen compleet open lagen enzo :D Prachtig.
pi_128015264
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Lipbijtende mannen :')
Je bent zelf gay
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:40:17 #130
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_128015267
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Die linker is kapot gay, do not like.
Ik wel.
pi_128015291
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Die linker is kapot gay, do not like.
Doen jullie toch alleen anaal?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:40:50 #132
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128015309
OKE WELKE FOK!KER IS DIT?

Fuck the EBU.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:41:10 #133
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128015329
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
OKE WELKE FOK!KER IS DIT?

[ afbeelding ]
Partyflock feest lijkt het wel
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128015339
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
OKE WELKE FOK!KER IS DIT?

[ afbeelding ]
De moeder van Fusionfreak.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:41:28 #135
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128015357
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
OKE WELKE FOK!KER IS DIT?

[ afbeelding ]
Die kerel moet wel katje lam zijn _O- :')
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128015362
quote:
9s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Je bent zelf gay
:6 :6 :6
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_128015364
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:41:35 #138
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_128015366
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef Cosmo. het volgende:

[..]

Ik wel.
Jij bent dan ook gay
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:41:42 #139
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128015373
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ken je deze ook nog dan? :D

Jep.. maar die eerste is toch meer de stijl van dingetje... wat droger ofzo...

Er zijn er genoeg van...

One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_128015380


Beste mmavechter ooit in zijn prime _O_
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_128015386
quote:
16s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

:6 :6 :6
:D grapje toch :@
pi_128015396
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
OKE WELKE FOK!KER IS DIT?

[ afbeelding ]
Dat is Zweetteef, dat weet iedereen
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:42:01 #143
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_128015400
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Jij bent dan ook gay
Gay O+
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:42:08 #144
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128015410
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Lipbijtende mannen :')
Zo emo.gif hoeft dat niet te zijn hoor, wanneer de poesjes dit doen:

Fuck the EBU.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:42:11 #145
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128015417
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]

Beste mmavechter ooit in zijn prime _O_
Chuck Lidell?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128015421
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef vandermar het volgende:

[..]

Die kerel moet wel katje lam zijn _O- :')
En pilletje ofzo gehad hebben :')
pi_128015423
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]

Beste mmavechter ooit in zijn prime _O_
Drommel snapt het.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_128015426
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

De moeder van Fusionfreak.
Fusionfreak _O- _O- Die topics altijd van hem hahaha _O-
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:42:26 #149
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128015432
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

De moeder van Fusionfreak.
_O- _O-
Fuck the EBU.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:42:28 #150
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_128015434
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Cosmo. het volgende:

[..]

Gay O+
BI O+
pi_128015436
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]

Beste mmavechter ooit in zijn prime _O_
dit is nep
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:42:40 #152
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128015450
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef vandermar het volgende:

[..]

Die kerel moet wel katje lam zijn _O- :')
Dat had ik ook al bedacht ja, anders zou je daar toch minstens 3 meter van vandaan willen blijven _O-
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:43:02 #153
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128015476
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Jep.. maar die eerste is toch meer de stijl van dingetje... wat droger ofzo...

Er zijn er genoeg van...

Ja klopt, maar vond de dikke lul band echt geniaal toen _O_
Fuck the EBU.
pi_128015487
quote:
16s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Flippiee het volgende:

[..]

:D grapje toch :@
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:43:13 #155
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_128015492
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

BI O+
Uhhhhhh :@
pi_128015493
Op plaatje _o _
pi_128015494
Laatste mannelijke picca
pi_128015498
quote:
15s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef JanCees het volgende:

[..]

dit is nep
:')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:43:23 #159
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128015505
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja klopt, maar vond de dikke lul band echt geniaal toen _O_
Sex in de bejaardenflat
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128015507
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- Dat tongetje :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')