Vroeger had je altijd zo'n programma met Kimbo Slice, Rampage Jackson en nog wat lui die gingen dan mattenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kimbo Slice
In die tuin met die lange RusBloed uit zijn oog
Kimbo was zo'n ultieme baas toen hij nog amateur wasquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vroeger had je altijd zo'n programma met Kimbo Slice, Rampage Jackson en nog wat lui die gingen dan mattenop rtl was dat. Bazen programma
Ik wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die linker is kapot gay, do not like.
Doen jullie toch alleen anaal?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die linker is kapot gay, do not like.
Partyflock feest lijkt het welquote:
Die kerel moet wel katje lam zijnquote:
Jep.. maar die eerste is toch meer de stijl van dingetje... wat droger ofzo...quote:
Gayquote:
Chuck Lidell?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Beste mmavechter ooit in zijn prime
Drommel snapt het.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Beste mmavechter ooit in zijn prime
dit is nepquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Beste mmavechter ooit in zijn prime
Dat had ik ook al bedacht ja, anders zou je daar toch minstens 3 meter van vandaan willen blijvenquote:
Ja klopt, maar vond de dikke lul band echt geniaal toenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jep.. maar die eerste is toch meer de stijl van dingetje... wat droger ofzo...
Er zijn er genoeg van...
Uhhhhhhquote:
Sex in de bejaardenflatquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vond de dikke lul band echt geniaal toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |