abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128014867
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

kusje O+

[ afbeelding ]
Monsif poster. :{
Pedo? :{
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_128014901
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

is toch allemaal rigged man
Klopt, maar af en toe is het wel leuk hoe ze zich vrijwillig KO laten slaan.

Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:35:21 #103
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128014907
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Wellicht. :7
Jaja, 'tis goed met je madam. :7

quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Monopoly het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Toen mannen nog mannen waren _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_128014917
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

kusje O+

[ afbeelding ]
Hoe vind je ook zulke pics _O-
pi_128014929
quote:
99s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jaja, 'tis goed met je madam. :7

[..]

Toen mannen nog mannen waren _O_
Het is altyd goed met my O+
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:35:53 #106
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128014947
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik zoek naar een lief schaapje, ja daar zie ik er één staan.
Ik besluip haar van achter, ik heb m'n laarzen aan.
Dan pak ik beide poten, ik ruik eens aan haar aars.
Die is al lekker nat, ik stop haar poten in mijn laars.

:9~
Dat is wel een eeuw geleden dat ik die gehoord heb... _O_

One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:36:07 #107
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128014965


O+

Hondjes, bruin haar en vrouw O+
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128014978
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef mrstylo het volgende:

[..]

:o _O_
Beach en THEFXR hebben je taak als gif-meester overgenomen. Je moet jezelf terugvechten.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:36:23 #109
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128014982
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Gister ook, weet je niet want je sliep ;)
noes :'(

Nu ga ik jou doen in je slaap :@ :9~
Fuck the EBU.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:36:39 #110
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128015008
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Klopt, maar af en toe is het wel leuk hoe ze zich vrijwillig KO laten slaan.

[ afbeelding ]
Kimbo Slice > die knaap
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128015034
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]

O+

Hondjes, bruin haar en vrouw O+
Denk aldoor dat jij Typisch bent, met je Feyenoord-UI.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_128015035
quote:
11s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Beach en THEFXR hebben je taak als gif-meester overgenomen. Je moet jezelf terugvechten.
Ook zo snel ja? :{
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:37:03 #113
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128015041
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Monsif poster. :{
Pedo? :{
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:37:22 #114
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128015063
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Hoe vind je ook zulke pics _O-
gewoon shit intypen bij google afbeeldingen _O-

www.loldutchpeople.nl, dat soort shit :D
Fuck the EBU.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:37:26 #115
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128015066
quote:
8s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Denk aldoor dat jij Typisch bent, met je Feyenoord-UI.
oh :@
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128015074
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ook zo snel ja? :{
Ze zijn behoorlijk snel ja.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_128015079
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Rechts boven van die pic.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:37:38 #118
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128015082
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Het is altyd goed met my O+
Hard aan het trainen, ja?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:37:49 #119
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128015096
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dat is wel een eeuw geleden dat ik die gehoord heb... _O_

Ken je deze ook nog dan? :D

Fuck the EBU.
pi_128015106
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef vandermar het volgende:

[..]

Kimbo Slice > die knaap
Kimbo Slice _O_
In die tuin met die lange Rus _O_ Bloed uit zijn oog _O_
pi_128015165
:9
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:38:52 #122
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128015166
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Kimbo Slice _O_
In die tuin met die lange Rus _O_ Bloed uit zijn oog _O_
Vroeger had je altijd zo'n programma met Kimbo Slice, Rampage Jackson en nog wat lui die gingen dan matten :P op rtl was dat. Bazen programma _O_
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128015172
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef vandermar het volgende:

[..]

Kimbo Slice > die knaap
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:39:24 #124
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128015207
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Monsif poster. :{
Pedo? :{
Tering, idd _O- Zie ik nu pas :') :') Wat erg dat er zulk soort mensen bestaat _O-
Fuck the EBU.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:39:32 #125
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_128015221
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]:9
Die linker is kapot gay, do not like.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')