Jaja, 'tis goed met je madam.quote:
Toen mannen nog mannen warenquote:
Het is altyd goed met myquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, 'tis goed met je madam.
[..]
Toen mannen nog mannen waren
Dat is wel een eeuw geleden dat ik die gehoord heb...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zoek naar een lief schaapje, ja daar zie ik er één staan.
Ik besluip haar van achter, ik heb m'n laarzen aan.
Dan pak ik beide poten, ik ruik eens aan haar aars.
Die is al lekker nat, ik stop haar poten in mijn laars.
noesquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gister ook, weet je niet want je sliep
Kimbo Slice > die knaapquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Klopt, maar af en toe is het wel leuk hoe ze zich vrijwillig KO laten slaan.
[ afbeelding ]
Denk aldoor dat jij Typisch bent, met je Feyenoord-UI.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hondjes, bruin haar en vrouw
Ook zo snel ja?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Beach en THEFXR hebben je taak als gif-meester overgenomen. Je moet jezelf terugvechten.
ohquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk aldoor dat jij Typisch bent, met je Feyenoord-UI.
Rechts boven van die pic.quote:
Ken je deze ook nog dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is wel een eeuw geleden dat ik die gehoord heb...![]()
Vroeger had je altijd zo'n programma met Kimbo Slice, Rampage Jackson en nog wat lui die gingen dan mattenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kimbo Slice
In die tuin met die lange RusBloed uit zijn oog
Kimbo was zo'n ultieme baas toen hij nog amateur wasquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vroeger had je altijd zo'n programma met Kimbo Slice, Rampage Jackson en nog wat lui die gingen dan mattenop rtl was dat. Bazen programma
Ik wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die linker is kapot gay, do not like.
Doen jullie toch alleen anaal?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die linker is kapot gay, do not like.
Partyflock feest lijkt het welquote:
Die kerel moet wel katje lam zijnquote:
Jep.. maar die eerste is toch meer de stijl van dingetje... wat droger ofzo...quote:
Gayquote:
Chuck Lidell?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Beste mmavechter ooit in zijn prime
Drommel snapt het.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Beste mmavechter ooit in zijn prime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |