quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat ik morgen een belangrijke meeting heb, maar anders. Vermaak julliezelf tuig
Ik zoek naar een lief schaapje, ja daar zie ik er één staan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
WOLLAH WOLLAH SCHAPI NEUKI ALLAH IN ARSIE
kusje op je kalende bolletjequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat ik morgen een belangrijke meeting heb, maar anders. Vermaak julliezelf tuig
Dat was vanmiddagquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik, gister nog. Ik weet nog dat je in slaap was gevallen met een onaangestoken peuk en toen heeft mono stiekem z'n piemeltje erin gestopt
Want jij gaat schapen scheren, schapen scherenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zoek naar een lief schaapje, ja daar zie ik er één staan.
Ik besluip haar van achter, ik heb m'n laarzen aan.
Dan pak ik beide poten, ik ruik eens aan haar aars.
Die is al lekker nat, ik stop haar poten in mijn laars.
Neequote:
Geen tijd meer man. Altijd veelte laat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zie jou nooit meer in het MMA-topic
Wellicht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou zijn abs wel likken, ja?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want jij gaat schapen scheren, schapen scheren
Begin juli Anderson Silva vs. Weidmanquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen tijd meer man. Altijd veelte laat.
Maar heb vanaf volgende week wel weer tijd.
is toch allemaal rigged manquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Begin juli Anderson Silva vs. Weidman
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Begin juli Anderson Silva vs. Weidman
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou zijn abs wel likken, ja?
kusjequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga weer weg hier, te laag niveau vergeleken met vbl sc
grgr misschien tot later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |