abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128014279
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

oh zit verkeerde tijdzone te denken

maar monopoly is wel goeie gozer hij reed treinen op traject waar ik wel eens tijdje heb gewoond
Mono is de baas van Radio Bendeleider, alleen daarom al een volksheld.
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:27:12 #52
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128014283
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILERS PLZ :'(
Fuck the EBU.
pi_128014301
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:27:51 #54
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128014320
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel iets bloeien :@
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128014322
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
moet ze gevangenis in?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:28:01 #56
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128014332
WOLLAH WAT ZIT IEDEREEN HIER MIJN VENT TE ADOREREN IK GA JALOERSE BITCH ZIJN NU WIE VAN JULLIE HEEFT ER SEKS GEHAD MET HEM DE AFGELOPEN MAANDEN AUB EVEN DE HANDJES OP STEKEN DAN PAK IK MIJN SCHAAR OM DE BESTE MAN TE CASTREREN OPDAT ZIJN ZAAD VAN MIJ IS EN VAN NIEMAND ANDERS :( :(
Fuck the EBU.
pi_128014335
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef Gutz het volgende:

[..]

Mono is de baas van Radio Bendeleider, alleen daarom al een volksheld.
Radio Bendeleider. Ik mis nog steeds de live uitzendingen ;( Een groot gemis voor muziekbeminnend Nederland ;(
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:28:15 #58
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_128014356
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde geslacht
pi_128014360
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Overschat wijf.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_128014362
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:28:31 #61
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_128014377
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
WOLLAH WAT ZIT IEDEREEN HIER MIJN VENT TE ADOREREN IK GA JALOERSE BITCH ZIJN NU WIE VAN JULLIE HEEFT ER SEKS GEHAD MET HEM DE AFGELOPEN MAANDEN AUB EVEN DE HANDJES OP STEKEN DAN PAK IK MIJN SCHAAR OM DE BESTE MAN TE CASTREREN OPDAT ZIJN ZAAD VAN MIJ IS EN VAN NIEMAND ANDERS :( :( :(
Aye
pi_128014380
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
WOLLAH WAT ZIT IEDEREEN HIER MIJN VENT TE ADOREREN IK GA JALOERSE BITCH ZIJN NU WIE VAN JULLIE HEEFT ER SEKS GEHAD MET HEM DE AFGELOPEN MAANDEN AUB EVEN DE HANDJES OP STEKEN DAN PAK IK MIJN SCHAAR OM DE BESTE MAN TE CASTREREN OPDAT ZIJN ZAAD VAN MIJ IS EN VAN NIEMAND ANDERS :( :( :(
ben jij van roffa zuid misschien meisje?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_128014381
moet je eens even luisteren dimitri
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:28:54 #64
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128014409
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
WOLLAH WAT ZIT IEDEREEN HIER MIJN VENT TE ADOREREN IK GA JALOERSE BITCH ZIJN NU WIE VAN JULLIE HEEFT ER SEKS GEHAD MET HEM DE AFGELOPEN MAANDEN AUB EVEN DE HANDJES OP STEKEN DAN PAK IK MIJN SCHAAR OM DE BESTE MAN TE CASTREREN OPDAT ZIJN ZAAD VAN MIJ IS EN VAN NIEMAND ANDERS :( :( :(
WOLLAH WOLLAH SCHAPI NEUKI ALLAH IN ARSIE
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:29:01 #65
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128014418
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
FLIPS WEEEEEET _O_
Fuck the EBU.
pi_128014419
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ik voel iets bloeien :@
hottt :@
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

moet ze gevangenis in?
misschien
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Cosmo. het volgende:

[..]

Verkeerde geslacht
wacht dan boyyy
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Overschat wijf.
Boeiond Kom zelf dan met pics
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:29:12 #67
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128014433
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

ben jij van roffa zuid misschien meisje?
Nee :@
Fuck the EBU.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:29:20 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128014440
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_128014448
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef Flippiee het volgende:
Boeiond Kom zelf dan met pics
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_128014450
pi_128014453
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
#respect
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_128014463
Het is dat ik morgen een belangrijke meeting heb, maar anders. Vermaak julliezelf tuig :*
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:29:38 #73
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_128014467
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
WOLLAH WAT ZIT IEDEREEN HIER MIJN VENT TE ADOREREN IK GA JALOERSE BITCH ZIJN NU WIE VAN JULLIE HEEFT ER SEKS GEHAD MET HEM DE AFGELOPEN MAANDEN AUB EVEN DE HANDJES OP STEKEN DAN PAK IK MIJN SCHAAR OM DE BESTE MAN TE CASTREREN OPDAT ZIJN ZAAD VAN MIJ IS EN VAN NIEMAND ANDERS :( :(
Ik, gister nog. Ik weet nog dat je in slaap was gevallen met een onaangestoken peuk en toen heeft mono stiekem z'n piemeltje erin gestopt :@
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:29:52 #74
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128014489
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Goede oude tijd
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128014491
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:30:45 #77
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128014551
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat ik morgen een belangrijke meeting heb, maar anders. Vermaak julliezelf tuig :*


Staat bij mijn twitter :@
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128014558
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
yaaahahahaha :9
pi_128014579


Tijd voor bier!
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:31:23 #80
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128014595
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef vandermar het volgende:

[..]

WOLLAH WOLLAH SCHAPI NEUKI ALLAH IN ARSIE
Ik zoek naar een lief schaapje, ja daar zie ik er één staan.
Ik besluip haar van achter, ik heb m'n laarzen aan.
Dan pak ik beide poten, ik ruik eens aan haar aars.
Die is al lekker nat, ik stop haar poten in mijn laars.

:9~
Fuck the EBU.
pi_128014599
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:31:38 #82
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128014611
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Cosmo. het volgende:

[..]

Aye
Heb je hem goed volgespoten? :@
Fuck the EBU.
pi_128014630
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie jou nooit meer in het MMA-topic ;(
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:32:00 #84
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128014638
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat ik morgen een belangrijke meeting heb, maar anders. Vermaak julliezelf tuig :*
kusje op je kalende bolletje :*
Fuck the EBU.
pi_128014650
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:32:10 #86
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128014652
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik, gister nog. Ik weet nog dat je in slaap was gevallen met een onaangestoken peuk en toen heeft mono stiekem z'n piemeltje erin gestopt :@
Dat was vanmiddag _O- _O-
Fuck the EBU.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:32:10 #87
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128014653
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik zoek naar een lief schaapje, ja daar zie ik er één staan.
Ik besluip haar van achter, ik heb m'n laarzen aan.
Dan pak ik beide poten, ik ruik eens aan haar aars.
Die is al lekker nat, ik stop haar poten in mijn laars.

:9~
Want jij gaat schapen scheren, schapen scheren
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:32:23 #88
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_128014668
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Heb je hem goed volgespoten? :@
Nee
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:32:33 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128014680
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef Flippiee het volgende:

[..]

yaaahahahaha :9
Je zou zijn abs wel likken, ja?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_128014691
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Ik zie jou nooit meer in het MMA-topic ;(
Geen tijd meer man. Altijd veelte laat. ;(
Maar heb vanaf volgende week wel weer tijd. :)
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_128014709
quote:
99s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je zou zijn abs wel likken, ja?
Wellicht. :7
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:33:05 #92
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128014719
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:

[..]

Want jij gaat schapen scheren, schapen scheren
Fuck the EBU.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:33:20 #93
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_128014740
xD
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_128014761
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Geen tijd meer man. Altijd veelte laat. ;(
Maar heb vanaf volgende week wel weer tijd. :)
Begin juli Anderson Silva vs. Weidman *)
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_128014763
ik ga weer weg hier, te laag niveau vergeleken met vbl sc
grgr misschien tot later
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_128014781
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Begin juli Anderson Silva vs. Weidman *)
is toch allemaal rigged man
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_128014802
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Begin juli Anderson Silva vs. Weidman *)
:o _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_128014808
quote:
99s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je zou zijn abs wel likken, ja?
  PR en moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:34:29 #99
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128014830
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga weer weg hier, te laag niveau vergeleken met vbl sc
grgr misschien tot later
kusje O+

Fuck the EBU.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:34:47 #100
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_128014854
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat was vanmiddag _O- _O-
Gister ook, weet je niet want je sliep ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')