Mono is de baas van Radio Bendeleider, alleen daarom al een volksheld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh zit verkeerde tijdzone te denken
maar monopoly is wel goeie gozer hij reed treinen op traject waar ik wel eens tijdje heb gewoond
Ik voel iets bloeienquote:
Radio Bendeleider. Ik mis nog steeds de live uitzendingenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef Gutz het volgende:
[..]
Mono is de baas van Radio Bendeleider, alleen daarom al een volksheld.
Verkeerde geslachtquote:
Ayequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
WOLLAH WAT ZIT IEDEREEN HIER MIJN VENT TE ADOREREN IK GA JALOERSE BITCH ZIJN NU WIE VAN JULLIE HEEFT ER SEKS GEHAD MET HEM DE AFGELOPEN MAANDEN AUB EVEN DE HANDJES OP STEKEN DAN PAK IK MIJN SCHAAR OM DE BESTE MAN TE CASTREREN OPDAT ZIJN ZAAD VAN MIJ IS EN VAN NIEMAND ANDERS![]()
![]()
ben jij van roffa zuid misschien meisje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
WOLLAH WAT ZIT IEDEREEN HIER MIJN VENT TE ADOREREN IK GA JALOERSE BITCH ZIJN NU WIE VAN JULLIE HEEFT ER SEKS GEHAD MET HEM DE AFGELOPEN MAANDEN AUB EVEN DE HANDJES OP STEKEN DAN PAK IK MIJN SCHAAR OM DE BESTE MAN TE CASTREREN OPDAT ZIJN ZAAD VAN MIJ IS EN VAN NIEMAND ANDERS![]()
![]()
WOLLAH WOLLAH SCHAPI NEUKI ALLAH IN ARSIEquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
WOLLAH WAT ZIT IEDEREEN HIER MIJN VENT TE ADOREREN IK GA JALOERSE BITCH ZIJN NU WIE VAN JULLIE HEEFT ER SEKS GEHAD MET HEM DE AFGELOPEN MAANDEN AUB EVEN DE HANDJES OP STEKEN DAN PAK IK MIJN SCHAAR OM DE BESTE MAN TE CASTREREN OPDAT ZIJN ZAAD VAN MIJ IS EN VAN NIEMAND ANDERS![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben jij van roffa zuid misschien meisje?
Ik, gister nog. Ik weet nog dat je in slaap was gevallen met een onaangestoken peuk en toen heeft mono stiekem z'n piemeltje erin gestoptquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
WOLLAH WAT ZIT IEDEREEN HIER MIJN VENT TE ADOREREN IK GA JALOERSE BITCH ZIJN NU WIE VAN JULLIE HEEFT ER SEKS GEHAD MET HEM DE AFGELOPEN MAANDEN AUB EVEN DE HANDJES OP STEKEN DAN PAK IK MIJN SCHAAR OM DE BESTE MAN TE CASTREREN OPDAT ZIJN ZAAD VAN MIJ IS EN VAN NIEMAND ANDERS![]()
Goede oude tijdquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat ik morgen een belangrijke meeting heb, maar anders. Vermaak julliezelf tuig
Ik zoek naar een lief schaapje, ja daar zie ik er één staan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
WOLLAH WOLLAH SCHAPI NEUKI ALLAH IN ARSIE
kusje op je kalende bolletjequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat ik morgen een belangrijke meeting heb, maar anders. Vermaak julliezelf tuig
Dat was vanmiddagquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik, gister nog. Ik weet nog dat je in slaap was gevallen met een onaangestoken peuk en toen heeft mono stiekem z'n piemeltje erin gestopt
Want jij gaat schapen scheren, schapen scherenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zoek naar een lief schaapje, ja daar zie ik er één staan.
Ik besluip haar van achter, ik heb m'n laarzen aan.
Dan pak ik beide poten, ik ruik eens aan haar aars.
Die is al lekker nat, ik stop haar poten in mijn laars.
Neequote:
Geen tijd meer man. Altijd veelte laat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zie jou nooit meer in het MMA-topic
Wellicht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou zijn abs wel likken, ja?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want jij gaat schapen scheren, schapen scheren
Begin juli Anderson Silva vs. Weidmanquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen tijd meer man. Altijd veelte laat.
Maar heb vanaf volgende week wel weer tijd.
is toch allemaal rigged manquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Begin juli Anderson Silva vs. Weidman
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Begin juli Anderson Silva vs. Weidman
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou zijn abs wel likken, ja?
kusjequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga weer weg hier, te laag niveau vergeleken met vbl sc
grgr misschien tot later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |