dit is nepquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Beste mmavechter ooit in zijn prime
Dat had ik ook al bedacht ja, anders zou je daar toch minstens 3 meter van vandaan willen blijvenquote:
Ja klopt, maar vond de dikke lul band echt geniaal toenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jep.. maar die eerste is toch meer de stijl van dingetje... wat droger ofzo...
Er zijn er genoeg van...
Uhhhhhhquote:
Sex in de bejaardenflatquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vond de dikke lul band echt geniaal toen
Nee doorgaanquote:
Dat is jouw moeders vislucht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Snowballed het volgende:
Volgens mij ligt er ergens iets met veel haar op de bbq hier in de buurt...
Tyfus wat meurt het hier....![]()
Ik was een keer op een feestje en het laatste nummer kwam. Was het toedeloe van one two trio, stond een maat van mij alleen op de dansvloer te zwaaien naar iedereenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vond de dikke lul band echt geniaal toen
Good old timesquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan voel ik mij zo een plaatjes spammerd, ben ik ook maar hey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |