Uggsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
uggs in de winter
teenslippers in de zomer
birkenstocks ooit
uggsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
uggs in de winter
teenslippers in de zomer
birkenstocks ooit
Tokkie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb ze aan hoor, no shame in this game
Lekker in de bieb op de TU
flikkerquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is echt ZO homo he. Daar heb ik echt geen woorden voor man.
Dan maak ik het uitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik durf te wedden dat Kapo Birkenstocks draagt.
Ja hoor kan wel, heb alleen een gasbbqquote:
Lans neemt wel een BBQ mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan maak ik het uit
[..]
Ja hoor kan wel, heb alleen een gasbbq
Alleen de Feyenoorders dan hé.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan maak ik het uit
[..]
Jij als metroman zijnde moet die dingen toch echt gewoon aan hebben hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
Die draag ik niet hoor Sjaak. Zie mijn eerdere post:
[..]
Waarom zou ik die gayslippers dragen? Serieus, check dit. Dat is toch niet normaal als je dat als vent serieus aan trekt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan maak ik het uit
[..]
Gas met die zooiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan maak ik het uit
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen de Feyenoorders dan hé.
Joden & gas... we kennen allemaal de verhalen
Jezus dude spoilers ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou ik die gayslippers dragen? Serieus, check dit. Dat is toch niet normaal als je dat als vent serieus aan trekt?
[ afbeelding ]
Fucking gay dude.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een veel stoerdere kleurquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou ik die gayslippers dragen? Serieus, check dit. Dat is toch niet normaal als je dat als vent serieus aan trekt?
[ afbeelding ]
Metroman.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij als metroman zijnde moet die dingen toch echt gewoon aan hebben hoor.
Ik liep laatst in Rotterdam en een jongen had deze slippers aan. Ik ging hem uitlachen en toen werd hij boosquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je een smokey joe hebt kom in richting EHV om dit middels een handgemeen te beslechten!quote:
Scapinokledingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Metroman.Omdat ik niet in scapino kleding loop zoals jij en Caland zeker.
Kutkleding is dat zeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ScapinokledingHou op joh pauper, ik draag louter H&M.
Die ja. Van die tafelmodellen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zijn van die twintig centimeter hoge kanjerdingen?
Met V halsje?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was een grapjen. Ik heb alleen witte shirts van de H&M want die zitten prima en zijn cheap.
Bij jou komt dat door al dat fitnessen en bewust eten enzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1x wassen en je past 't niet meer over 't algemeen.
negers hebben het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik word retesnel van dit weer jongen. Niet normaal.
Met een v-halsje zeker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was een grapjen. Ik heb alleen witte shirts van de H&M want die zitten prima en zijn cheap.
Eensquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Idd. Elke maand een maatje groter nodig voor m'n borstkas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij jou komt dat door al dat fitnessen en bewust eten enzo.
uiteraard, dan kan ik ook eens van het weer genieten dus is het kutquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen het is niet zo best weer zaterdag
[ afbeelding ]
topdingen datquote:
wat is de overeenkomst tussen een fiets en een neger.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je ze in dit weer naast elkaar zet gaan ze wel vrijwel automatisch zingen
ik welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jeweettoch, ik blijf een mooiboy. Nooit 'alleen' zo'n ding aan hoor, altijd onder 'iets'.
Ja, onder je spijkerblousje toch. Boven een chino met je birkenstocks eronder en een rozenkransje met kruis om je hals?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jeweettoch, ik blijf een mooiboy. Nooit 'alleen' zo'n ding aan hoor, altijd onder 'iets'.
Gvd...ik ben elke keer net te laat. Wat is dit toch vandaag.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik welsterker nog, zelfs met rozenkrans
Hoewel mijn gasbbq wel onder een afdakje staat. Alleen achter in de tuin. Dus je vleesch is doorweekt, als je bij de woonkamer bentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uiteraard, dan kan ik ook eens van het weer genieten dus is het kut
Hou op met praten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoewel mijn gasbbq wel onder een afdakje staat. Alleen achter in de tuin. Dus je vleesch is doorweekt, als je bij de woonkamer bent
niks mis mee, ik houd wel van een natte lapquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoewel mijn gasbbq wel onder een afdakje staat. Alleen achter in de tuin. Dus je vleesch is doorweekt, als je bij de woonkamer bent
Stop! Modepolitie!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik welsterker nog, zelfs met rozenkrans
ik was serieusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gvd...ik ben elke keer net te laat. Wat is dit toch vandaag.
Je moeder ja. Ik heb maar 1 chino en die is naar de joden trouwens. Spijkersblousje = gay. Nog meer fashiontips?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, onder je spijkerblousje toch. Boven een chino met je birkenstocks eronder en een rozenkransje met kruis om je hals?
Ik nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
wie heeft er hier allemaal al een zwanus?
gedverquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niks mis mee, ik houd wel van een natte lap
Ik heb er nog 3. En een paper. En een thesisvoorstel. Ik ga maar eens wat doen denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef Buitendam het volgende:
Je zou met dit weer nog 2 tentamens hebben. Morgen en volgende week.
Haha, die gekke Buitendam, toch. Malle knul.
Tijdens het lezen van deze post heb ik op 3 momenten m'n kots maar net binnen kunnen houden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik volg je.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3. En een paper. En een thesisvoorstel. Ik ga maar eens wat doen denk ik.
Mijn mening over spijkerblousjes bij mannen was idd ook gay.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je moeder ja. Ik heb maar 1 chino en die is naar de joden trouwens. Spijkersblousje = gay. Nog meer fashiontips?
*presentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn mening over spijkerblousjes bij mannen was idd ook gay.
Tot ik een ontzettend lekker ding zag lopen, en wat had hij aan? Een Spijkerblousje. Dus ik vind het niet meer zo gay eigenlijk![]()
Ik mag zo gaan arbeitenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
Multifunctioneel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n baas staan?
[ afbeelding ]
Ik ga 'm zo aanzetten.
ok.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tijdens het lezen van deze post heb ik op 3 momenten m'n kots maar net binnen kunnen houden.
Nee man, gewoon zo'n budget ding. Die ziet er wel baas uit. Haalt ie ook koffie?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n baas staan?
[ afbeelding ]
Ik ga 'm zo aanzetten.
Nee staat nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neen. Doe dat David Villa maar aan.
Ja nu avonddienst en morgen ochtenddienst.quote:
Oh, wel je borsthaar trimmen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Je kunt er geen milkshakes mee maken ofzo nee.
stadionverbodquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wijf kwijt, 3k schulden alles jonguh.
Ik verdien ook graag 150 euro voor 2 dienstjes. Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nu avonddienst en morgen ochtenddienst.
Effe 150 euro pakken en morgen rond half 2 klaar hopelijk. Kan dat weer op in het weekend.
Nu gaat Callie een 40-45 grap maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verdien ook graag 150 euro voor 2 dienstjes. Wat voor werk doe je?
Nee, maar hij kan wel heen en weer zwenken en er zit een timer op en een afstandsbediening bij. Wel baas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee man, gewoon zo'n budget ding. Die ziet er wel baas uit. Haalt ie ook koffie?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nu gaat Callie een 40-45 grap maken.
Bezorgen voor de appie G.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verdien ook graag 150 euro voor 2 dienstjes. Wat voor werk doe je?
Homo. Ik ga nu beginnen. Doe ff met me mee man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef Saind het volgende:
Ik ben zo ontzettend onproductief vandaag
kutzomer
Huilen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef Saind het volgende:
kutzomer
Ik niet alleen vandaag.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef Saind het volgende:
kutzomer
hier nog eenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef Saind het volgende:
kutzomer
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef Caland het volgende:
Alcoholleeftijd gaat definitief naar 18.
Arme Stijn.
www.drankdozijn.nl vraagt niks geen id nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef Caland het volgende:
Arme Stijn.
Ja prima spul toch, mix het zelf ook bijna altijd. Pure vodka is toch meer voor het slaapmutsje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
www.drankdozijn.nl vraagt niks geen id niet
Trouwens vorige week zo'n flesje zubrowka soldaat gemaakt, niks mis mee.
Helft is wel door de white russians gegaan, maar toch.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef Caland het volgende:
Arme Stijn.
Sowieso heb ik een weakness voor white russiansquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja prima spul toch, mix het zelf ook bijna altijd. Pure vodka is toch meer voor het slaapmutsje.
Wie zegt dat danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Jimbo het volgende:
ik zal ze eens mailen dat minderjarigen hun site misbruiken
ikquote:
Komt door de dude zeker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Sowieso heb ik een weakness voor white russians
Ik heb er nog nooit 1 op. Eerste keer dat ik m zie staan ga ik het proberen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef Saind het volgende:
[..]
In de eerste instantie wel, maar ze zijn ook gewoon onmeunig lekker
Scheelt dat het wel ingredienten zijn die meestal voorkomen. Zelfs bij m'n ouders thuis staat wel tia maria en jenever, werkt ook primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 op. Eerste keer dat ik m zie staan ga ik het proberen.
nog een verschil te proeven tussen kahlua en tia maria?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Scheelt dat het wel ingredienten zijn die meestal voorkomen. Zelfs bij m'n ouders thuis staat wel tia maria en jenever, werkt ook prima
Geen idee, niet in de witte rus iigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
nog een verschil te proeven tussen kahlua en tia maria?
jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
nog een verschil te proeven tussen kahlua en tia maria?
mijn vrije middag gaat veel te snelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:29 schreef Jimbo het volgende:
jezus wat gaat de tijd langzaam op zn mooie dag
sommige van ons moeten wel arbeiten, want dat macht freiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn vrije middag gaat veel te snel
Nog 25 minutenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sommige van ons moeten wel arbeiten, want dat macht frei
ja morgen weerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sommige van ons moeten wel arbeiten, want dat macht frei
+1uur hierquote:
Wij hebben Cornetto's en Split.quote:
Die rooie was best lekker ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weer eens een solero, fucking lang geleden
Ik heb moeite met de stokjes waar ijsjes op zitten. Gaat me door merg en been als ik daar aan lik. Dus voor mij bij voorkeur geen ijs op stokjes. Bij raketjes of speedy's ontkom ik er niet aan, maar dat heb ik er graag voor over.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weer eens een solero, fucking lang geleden
Pics?quote:
Speedy's?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb moeite met de stokjes waar ijsjes op zitten. Gaat me door merg en been als ik daar aan lik. Dus voor mij bij voorkeur geen ijs op stokjes. Bij raketjes of speedy's ontkom ik er niet aan, maar dat heb ik er graag voor over.
Kan jij dan ff een plaatje schieten daarmee. Want red solero + girl leverde niks op en rode solero met meisje ook nietquote:
roodharig ?quote:
ik heb geen rode soleroquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij dan ff een plaatje schieten daarmee. Want red solero + girl leverde niks op en rode solero met meisje ook niet
ha ik hem em welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij dan ff een plaatje schieten daarmee. Want red solero + girl leverde niks op en rode solero met meisje ook niet
Je homo.tor netwerk komt weer eens van pasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ha ik hem em wel
[ afbeelding ]
voor jou knut
bazendingenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:51 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er ooit met deze dingen gebeurd? Waren best lekker.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je homo.tor netwerk komt weer eens van pas
beter?quote:
KReeg je een rode tong van toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie dat er wel iets aan getweaked is. Voorheen zat er geen motiefje op.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie dat er wel iets aan getweaked is. Voorheen zat er geen motiefje op.
Wat een lelijke vloerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:52 schreef Jimbo het volgende:
maar dat was ik trouwens die die foto maakte voor je
[ afbeelding ]
Aids in je mond bedoel je Rens. Tantoe smerig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:51 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er ooit met deze dingen gebeurd? Waren best lekker.
jij bent een lelijke vloerquote:
die had je ook van timon en pumba!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 15:55:02 ]
Weet ik niet. Dingen koste vijftig cent. Vroeger toen ik nog een klein lansje had, kon ik niet meer betalen.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:54 schreef Saind het volgende:
Weet je wat pas lekker is
HEROINE
[ afbeelding ]
WIE WIL KOPENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grand cafe italia in Bracchiano heeft het beste ijs ter wereldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]in spanje ging ik ook altijd naar zn ijsbar
kinder bueno ijs
oreo ijs
alles
de hele dag ijsjes etenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:58 schreef Saind het volgende:
[..]
grand cafe italia in Bracchiano heeft het beste ijs ter wereld
Citroen is goed, Zuppa Inglese![]()
![]()
![]()
is het allerbeste
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker man. Ik heb hier de lekkerste ijsboeren van Nederland in een straal van 5KM liggen. Nummer 1 en 2 van dit jaar bij de ijsmaakkampioenschappen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ijs vreet je alleen wanneer je niet voldoende aan je hoofdgerecht heb gehadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
IJS eten als dessert bij een goed restaurant
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ijs vreet je alleen wanneer je niet voldoende aan je hoofdgerecht heb gehad
Precies. Na het eten drink je espresso.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ijs vreet je alleen wanneer je niet voldoende aan je hoofdgerecht heb gehad
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
IJS eten als dessert bij een goed restaurant
Gister, geheel tegen de etiquette in, ristretto zitten hakken na het etenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Altijd een kaasplankje of koffie met een aperitief. IJs na kan gewoon echt niet. Flikker.
Mijn lichaam is defect. Dit soort ijs komt er bij mij altijd weer heel graag uit, en dan geen eens kots, want het proeft nog precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kaas ja. Of iets met chocoladequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Altijd een kaasplankje of koffie met een aperitief. IJs na kan gewoon echt niet. Flikker.
Deze man snapt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Precies. Na het eten drink je espresso.
Not done. Maar wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Gister, geheel tegen de etiquette in, ristretto zitten hakken na het eten
Kaasplankje met een portje. Lekker man.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie of alles wat daar op lijkt. Gewoon ijs.
Als je goed uiteten bent geweest, (lees ; je vol gebunkerd hebt) is er geen ruimte meer voor die onzin. Ruimte overlaten voor ijs terwijl daar vlees had kunnen zittenquote:
Jij bent de blankste neger ter wereld welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kaasplankje met een portje. Lekker man.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie of alles wat daar op lijkt. Gewoon ijs.
ah rot op man ga leren barbecueen ofzo. Jij hebt geen plaats meer in deze discussiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je goed uiteten bent geweest, (lees ; je vol gebunkerd hebt) is er geen ruimte meer voor die onzin. Ruimte overlaten voor ijs terwijl daar vlees had kunnen zitten
En daarna wat gefrituurde kip.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij bent de blankste neger ter wereld wel
Straks lekker bbq-enquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:04 schreef Saind het volgende:
[..]
ah rot op man ga barbecueen ofzo. Jij hebt geen plaats meer in deze discussie
M'n huisgenoot whatsappt me net een foto van een watermeloen met een fles wodka ondersteboven erin, dat wordt vanavond het toetjequote:
Wel zorgen dat je het stuk waar die fles heeft gezeten krijgt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n huisgenoot whatsappt me net een foto van een watermeloen met een fles wodka ondersteboven erin, dat wordt vanavond het toetje
niet van toetjes houdenquote:
maar kaasplankjes zijn extreemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alles in een restaurant is overpriced
Godverdomme man. Ik moet vanavond plinten gaan slaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n huisgenoot whatsappt me net een foto van een watermeloen met een fles wodka ondersteboven erin, dat wordt vanavond het toetje
Zal er toch wel redelijk doorheen wandelen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je het stuk waar die fles heeft gezeten krijgt.
dus in principe is jou kots dan goed te eten erna.... dat is best goedkoop, zo kan je samen een maaltijd delenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn lichaam is defect. Dit soort ijs komt er bij mij altijd weer heel graag uit, en dan geen eens kots, want het proeft nog precies hetzelfde.
Ik hoop dat jullie blij zijn dat ik bereid was om dit te delen.
Boerenmetworstquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Boerenmetworst en kaas als hapje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Godverdomme man. Ik moet vanavond plinten gaan slaan.
Ga maar eens fatsoenlijke kaas halen bij een kaasboer.quote:
kaasplank voor je kopquote:
Ossenworstquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Boerenmetworst
Dude
De frikandel onder de worsten
Ja eigenlijk wel, maar echt gelukkig word ik er niet van. Vol dat ik dan zit. Dit heb ik ook met frituur overigens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus in principe is jou kots dan goed te eten erna.... dat is best goedkoop, zo kan je samen een maaltijd delen
Met een flinke bos borsthaar. Je moet het wel volledig vertellen hè.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik ga NU naar de Maarsseveense plassen. Als iemand een toffe jongen in een speedo op birckenstocks ziet lopen tik me ff aan dan hebben we minimeet.
kotsen van frituur is slechts een kwestie van minder bier erbij drinken....want echt nuchter kan niemand het wegkrijgenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar echt gelukkig word ik er niet van. Vol dat ik dan zit. Dit heb ik ook met frituur overigens.
Klopt. Geschoren in het batman logo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met een flinke bos borsthaar. Je moet het wel volledig vertellen hè.
tot zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik ga NU naar de Maarsseveense plassen. Als iemand een toffe jongen in een speedo op birckenstocks ziet lopen tik me ff aan dan hebben we minimeet.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt. Geschoren in het batman logo.
haten op frikandelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Boerenmetworst
Dude
De frikandel onder de worsten
Wellicht is dat het probleem... Hoe dan ook. Ik ga eens kijken of ik nog wat zon kan meepakken vandaag. Bijna thuis en het lijkt dicht te trekkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kotsen van frituur is slechts een kwestie van minder bier erbij drinken....want echt nuchter kan niemand het wegkrijgen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt. Geschoren in het batman logo.
hier schijnt al sinds 12 de zon niet meer maar is het gewoon warm en benauwdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht is dat het probleem... Hoe dan ook. Ik ga eens kijken of ik nog wat zon kan meepakken vandaag. Bijna thuis en het lijkt dicht te trekken
Eet dan een fatsoenlijke fuet ofzoquote:
Psssst, hé psssstquote:
Ik pak meestal frikadel speciaal.quote:
Brabants hè. Da's een valide excuus.quote:
lekker voor op ietsquote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:09 schreef Tjacka het volgende:
maar pascalus ik zag jou net de baas onder de waterijs laten zien?
Brie is goede kaas, rest is poep.quote:
defuck is datquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort van basketbal wordt het dan.
Een ventilator.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:13 schreef Saind het volgende:
ik vind het helemaal leuk geweest
LAAATEEEEER
Casu Marzuquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sowieso is dat lastig verkrijgbaar bij de kaasboeren in Nederland.
Parmezaanse kaas dan?
Dat zie ik ook wel malle pietjequote:
Dat is hier toch 5 minuten fietsen vandaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:08 schreef Tjacka het volgende:
ohja, en mensen die beemster kaas halen bij de kaasboer want het is zo veel lekkerder dan bij de supermarkt
dat is primadonna ook volgens mij en daar hebben wij ook nog een ander soortje vanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sowieso is dat lastig verkrijgbaar bij de kaasboeren in Nederland.
Parmezaanse kaas dan?
meestal wel duurder en je krijgt precies hetzelfde product.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is hier toch 5 minuten fietsen vandaan.
In de supermarkt heb je meestal van die voorverpakte plakjes enzo. Kan je beter een goede kaas halen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
meestal wel duurder en je krijgt precies hetzelfde product.
neequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de supermarkt heb je meestal van die voorverpakte plakjes enzo. Kan je beter een goede kaas halen.
van die stukjes gaan ook gewoon naar de supermarkt maar goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voorverpakte plakjes zijn echt niet te doen
Gelijk maar even een afspraak met de oogarts gemaakt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:20 schreef RensAjacied het volgende:
Je bent er vogelvrij
Omdat er alles kan
Zo dichtbij en toch zo ver is Amsterdam
Want daar in Amsterdam
Ben jij zo ver van mij
Toch voel ik Amsterdam
Zo pijnlijk dicht nabij
wat een tekst
Jij ruikt naar camenbertquote:
jij bent camenbertquote:
Ik heb over deze bende:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
van die stukjes gaan ook gewoon naar de supermarkt maar goed
weet ik manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb over deze bende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |