Komt door de dude zeker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Sowieso heb ik een weakness voor white russians
Ik heb er nog nooit 1 op. Eerste keer dat ik m zie staan ga ik het proberen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef Saind het volgende:
[..]
In de eerste instantie wel, maar ze zijn ook gewoon onmeunig lekker
Scheelt dat het wel ingredienten zijn die meestal voorkomen. Zelfs bij m'n ouders thuis staat wel tia maria en jenever, werkt ook primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 op. Eerste keer dat ik m zie staan ga ik het proberen.
nog een verschil te proeven tussen kahlua en tia maria?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Scheelt dat het wel ingredienten zijn die meestal voorkomen. Zelfs bij m'n ouders thuis staat wel tia maria en jenever, werkt ook prima
Geen idee, niet in de witte rus iigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
nog een verschil te proeven tussen kahlua en tia maria?
jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
nog een verschil te proeven tussen kahlua en tia maria?
mijn vrije middag gaat veel te snelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:29 schreef Jimbo het volgende:
jezus wat gaat de tijd langzaam op zn mooie dag
sommige van ons moeten wel arbeiten, want dat macht freiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn vrije middag gaat veel te snel
Nog 25 minutenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sommige van ons moeten wel arbeiten, want dat macht frei
ja morgen weerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sommige van ons moeten wel arbeiten, want dat macht frei
+1uur hierquote:
Wij hebben Cornetto's en Split.quote:
Die rooie was best lekker ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weer eens een solero, fucking lang geleden
Ik heb moeite met de stokjes waar ijsjes op zitten. Gaat me door merg en been als ik daar aan lik. Dus voor mij bij voorkeur geen ijs op stokjes. Bij raketjes of speedy's ontkom ik er niet aan, maar dat heb ik er graag voor over.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weer eens een solero, fucking lang geleden
Pics?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |