Wel zorgen dat je het stuk waar die fles heeft gezeten krijgt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n huisgenoot whatsappt me net een foto van een watermeloen met een fles wodka ondersteboven erin, dat wordt vanavond het toetje
niet van toetjes houdenquote:
maar kaasplankjes zijn extreemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alles in een restaurant is overpriced
Godverdomme man. Ik moet vanavond plinten gaan slaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n huisgenoot whatsappt me net een foto van een watermeloen met een fles wodka ondersteboven erin, dat wordt vanavond het toetje
Zal er toch wel redelijk doorheen wandelen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je het stuk waar die fles heeft gezeten krijgt.
dus in principe is jou kots dan goed te eten erna.... dat is best goedkoop, zo kan je samen een maaltijd delenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn lichaam is defect. Dit soort ijs komt er bij mij altijd weer heel graag uit, en dan geen eens kots, want het proeft nog precies hetzelfde.
Ik hoop dat jullie blij zijn dat ik bereid was om dit te delen.
Boerenmetworstquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Boerenmetworst en kaas als hapje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Godverdomme man. Ik moet vanavond plinten gaan slaan.
Ga maar eens fatsoenlijke kaas halen bij een kaasboer.quote:
kaasplank voor je kopquote:
Ossenworstquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Boerenmetworst
Dude
De frikandel onder de worsten
Ja eigenlijk wel, maar echt gelukkig word ik er niet van. Vol dat ik dan zit. Dit heb ik ook met frituur overigens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus in principe is jou kots dan goed te eten erna.... dat is best goedkoop, zo kan je samen een maaltijd delen
Met een flinke bos borsthaar. Je moet het wel volledig vertellen hè.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik ga NU naar de Maarsseveense plassen. Als iemand een toffe jongen in een speedo op birckenstocks ziet lopen tik me ff aan dan hebben we minimeet.
kotsen van frituur is slechts een kwestie van minder bier erbij drinken....want echt nuchter kan niemand het wegkrijgenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar echt gelukkig word ik er niet van. Vol dat ik dan zit. Dit heb ik ook met frituur overigens.
Klopt. Geschoren in het batman logo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met een flinke bos borsthaar. Je moet het wel volledig vertellen hè.
tot zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik ga NU naar de Maarsseveense plassen. Als iemand een toffe jongen in een speedo op birckenstocks ziet lopen tik me ff aan dan hebben we minimeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |