Precies. Na het eten drink je espresso.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ijs vreet je alleen wanneer je niet voldoende aan je hoofdgerecht heb gehad
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
IJS eten als dessert bij een goed restaurant
Gister, geheel tegen de etiquette in, ristretto zitten hakken na het etenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Altijd een kaasplankje of koffie met een aperitief. IJs na kan gewoon echt niet. Flikker.
Mijn lichaam is defect. Dit soort ijs komt er bij mij altijd weer heel graag uit, en dan geen eens kots, want het proeft nog precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kaas ja. Of iets met chocoladequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Altijd een kaasplankje of koffie met een aperitief. IJs na kan gewoon echt niet. Flikker.
Deze man snapt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Precies. Na het eten drink je espresso.
Not done. Maar wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Gister, geheel tegen de etiquette in, ristretto zitten hakken na het eten
Kaasplankje met een portje. Lekker man.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie of alles wat daar op lijkt. Gewoon ijs.
Als je goed uiteten bent geweest, (lees ; je vol gebunkerd hebt) is er geen ruimte meer voor die onzin. Ruimte overlaten voor ijs terwijl daar vlees had kunnen zittenquote:
Jij bent de blankste neger ter wereld welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kaasplankje met een portje. Lekker man.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie of alles wat daar op lijkt. Gewoon ijs.
ah rot op man ga leren barbecueen ofzo. Jij hebt geen plaats meer in deze discussiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je goed uiteten bent geweest, (lees ; je vol gebunkerd hebt) is er geen ruimte meer voor die onzin. Ruimte overlaten voor ijs terwijl daar vlees had kunnen zitten
En daarna wat gefrituurde kip.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij bent de blankste neger ter wereld wel
Straks lekker bbq-enquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:04 schreef Saind het volgende:
[..]
ah rot op man ga barbecueen ofzo. Jij hebt geen plaats meer in deze discussie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |