defuck is datquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort van basketbal wordt het dan.
Een ventilator.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:13 schreef Saind het volgende:
ik vind het helemaal leuk geweest
LAAATEEEEER
Casu Marzuquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sowieso is dat lastig verkrijgbaar bij de kaasboeren in Nederland.
Parmezaanse kaas dan?
Dat zie ik ook wel malle pietjequote:
Dat is hier toch 5 minuten fietsen vandaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:08 schreef Tjacka het volgende:
ohja, en mensen die beemster kaas halen bij de kaasboer want het is zo veel lekkerder dan bij de supermarkt
dat is primadonna ook volgens mij en daar hebben wij ook nog een ander soortje vanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sowieso is dat lastig verkrijgbaar bij de kaasboeren in Nederland.
Parmezaanse kaas dan?
meestal wel duurder en je krijgt precies hetzelfde product.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is hier toch 5 minuten fietsen vandaan.
In de supermarkt heb je meestal van die voorverpakte plakjes enzo. Kan je beter een goede kaas halen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
meestal wel duurder en je krijgt precies hetzelfde product.
neequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de supermarkt heb je meestal van die voorverpakte plakjes enzo. Kan je beter een goede kaas halen.
van die stukjes gaan ook gewoon naar de supermarkt maar goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voorverpakte plakjes zijn echt niet te doen
Gelijk maar even een afspraak met de oogarts gemaakt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:20 schreef RensAjacied het volgende:
Je bent er vogelvrij
Omdat er alles kan
Zo dichtbij en toch zo ver is Amsterdam
Want daar in Amsterdam
Ben jij zo ver van mij
Toch voel ik Amsterdam
Zo pijnlijk dicht nabij
wat een tekst
Jij ruikt naar camenbertquote:
jij bent camenbertquote:
Ik heb over deze bende:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
van die stukjes gaan ook gewoon naar de supermarkt maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |