Met een v-halsje zeker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was een grapjen. Ik heb alleen witte shirts van de H&M want die zitten prima en zijn cheap.
Eensquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was een grapjen. Ik heb alleen witte shirts van de H&M want die zitten prima en zijn cheap.
Idd. Elke maand een maatje groter nodig voor m'n borstkas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij jou komt dat door al dat fitnessen en bewust eten enzo.
uiteraard, dan kan ik ook eens van het weer genieten dus is het kutquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen het is niet zo best weer zaterdag
[ afbeelding ]
topdingen datquote:
wat is de overeenkomst tussen een fiets en een neger.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je ze in dit weer naast elkaar zet gaan ze wel vrijwel automatisch zingen
ik welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jeweettoch, ik blijf een mooiboy. Nooit 'alleen' zo'n ding aan hoor, altijd onder 'iets'.
Ja, onder je spijkerblousje toch. Boven een chino met je birkenstocks eronder en een rozenkransje met kruis om je hals?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jeweettoch, ik blijf een mooiboy. Nooit 'alleen' zo'n ding aan hoor, altijd onder 'iets'.
Gvd...ik ben elke keer net te laat. Wat is dit toch vandaag.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik welsterker nog, zelfs met rozenkrans
Hoewel mijn gasbbq wel onder een afdakje staat. Alleen achter in de tuin. Dus je vleesch is doorweekt, als je bij de woonkamer bentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uiteraard, dan kan ik ook eens van het weer genieten dus is het kut
Hou op met praten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoewel mijn gasbbq wel onder een afdakje staat. Alleen achter in de tuin. Dus je vleesch is doorweekt, als je bij de woonkamer bent
niks mis mee, ik houd wel van een natte lapquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoewel mijn gasbbq wel onder een afdakje staat. Alleen achter in de tuin. Dus je vleesch is doorweekt, als je bij de woonkamer bent
Stop! Modepolitie!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik welsterker nog, zelfs met rozenkrans
ik was serieusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gvd...ik ben elke keer net te laat. Wat is dit toch vandaag.
Je moeder ja. Ik heb maar 1 chino en die is naar de joden trouwens. Spijkersblousje = gay. Nog meer fashiontips?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, onder je spijkerblousje toch. Boven een chino met je birkenstocks eronder en een rozenkransje met kruis om je hals?
Ik nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
wie heeft er hier allemaal al een zwanus?
gedverquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niks mis mee, ik houd wel van een natte lap
Ik heb er nog 3. En een paper. En een thesisvoorstel. Ik ga maar eens wat doen denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef Buitendam het volgende:
Je zou met dit weer nog 2 tentamens hebben. Morgen en volgende week.
Haha, die gekke Buitendam, toch. Malle knul.
Tijdens het lezen van deze post heb ik op 3 momenten m'n kots maar net binnen kunnen houden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik volg je.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3. En een paper. En een thesisvoorstel. Ik ga maar eens wat doen denk ik.
Mijn mening over spijkerblousjes bij mannen was idd ook gay.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je moeder ja. Ik heb maar 1 chino en die is naar de joden trouwens. Spijkersblousje = gay. Nog meer fashiontips?
*presentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn mening over spijkerblousjes bij mannen was idd ook gay.
Tot ik een ontzettend lekker ding zag lopen, en wat had hij aan? Een Spijkerblousje. Dus ik vind het niet meer zo gay eigenlijk![]()
Ik mag zo gaan arbeitenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
Multifunctioneel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n baas staan?
[ afbeelding ]
Ik ga 'm zo aanzetten.
ok.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tijdens het lezen van deze post heb ik op 3 momenten m'n kots maar net binnen kunnen houden.
Nee man, gewoon zo'n budget ding. Die ziet er wel baas uit. Haalt ie ook koffie?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n baas staan?
[ afbeelding ]
Ik ga 'm zo aanzetten.
Nee staat nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neen. Doe dat David Villa maar aan.
Ja nu avonddienst en morgen ochtenddienst.quote:
Oh, wel je borsthaar trimmen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Je kunt er geen milkshakes mee maken ofzo nee.
stadionverbodquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wijf kwijt, 3k schulden alles jonguh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |