Lans neemt wel een BBQ mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan maak ik het uit
[..]
Ja hoor kan wel, heb alleen een gasbbq
Alleen de Feyenoorders dan hé.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan maak ik het uit
[..]
Jij als metroman zijnde moet die dingen toch echt gewoon aan hebben hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
Die draag ik niet hoor Sjaak. Zie mijn eerdere post:
[..]
Waarom zou ik die gayslippers dragen? Serieus, check dit. Dat is toch niet normaal als je dat als vent serieus aan trekt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan maak ik het uit
[..]
Gas met die zooiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan maak ik het uit
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen de Feyenoorders dan hé.
Joden & gas... we kennen allemaal de verhalen
Jezus dude spoilers ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou ik die gayslippers dragen? Serieus, check dit. Dat is toch niet normaal als je dat als vent serieus aan trekt?
[ afbeelding ]
Fucking gay dude.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een veel stoerdere kleurquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou ik die gayslippers dragen? Serieus, check dit. Dat is toch niet normaal als je dat als vent serieus aan trekt?
[ afbeelding ]
Metroman.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij als metroman zijnde moet die dingen toch echt gewoon aan hebben hoor.
Ik liep laatst in Rotterdam en een jongen had deze slippers aan. Ik ging hem uitlachen en toen werd hij boosquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je een smokey joe hebt kom in richting EHV om dit middels een handgemeen te beslechten!quote:
Scapinokledingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Metroman.Omdat ik niet in scapino kleding loop zoals jij en Caland zeker.
Kutkleding is dat zeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ScapinokledingHou op joh pauper, ik draag louter H&M.
Die ja. Van die tafelmodellen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zijn van die twintig centimeter hoge kanjerdingen?
Met V halsje?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was een grapjen. Ik heb alleen witte shirts van de H&M want die zitten prima en zijn cheap.
Bij jou komt dat door al dat fitnessen en bewust eten enzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1x wassen en je past 't niet meer over 't algemeen.
negers hebben het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik word retesnel van dit weer jongen. Niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |