SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben geen vent
ohja die kont heb je gezien
Waarom blokkeer je hem bijvoorbeeld niet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:48 schreef Amarantha het volgende:
Jezus waarom word ik elke keer lastig gevallen door kansloze kut lui? Zo'n stomme emojoch zit al jaren achter mij aan.. als hij me niet meer chill vind heeft hij weer een bui dat die me haat en op alles kankert wat ik zeg op anderen hun FB. Zo ook vandaag weer.. Iemand fietst over een gemeentepaal, vervolgens zeg ik dat ze uit moet kijken en dan ben ik weer de bitch volgens hem. Krijg ik net berichtje of 'piet' ook langs is geweest met daarachter 'hint *neem emojoch*'.
Hij vond me egoïstisch omdat ik mijn bong niet wou uitlenen aan hem. Sindsdien doet hij weer vet stom
quote:
Laat hem gewoon gvd je tieten een keer zien man!quote:
En zodanig afstand van 'm nemen dat jij niet meer bereikbaar bent voor hem is geen optie?quote:
Gedaan vanavond maar goed dan sturen anderen dus wel berichtjes met : Is Piet langs geweest? Hint Emokutjochquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom blokkeer je hem bijvoorbeeld niet?
Zijn zusje woont hier haha. Maar sinds hij me weer kut vind komt hij hier ook amper nog langsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En zodanig afstand van 'm nemen dat jij niet meer bereikbaar bent voor hem is geen optie?
Het is alleen wel verloren gegaan, mobiel ligt bij de fabriek. Hooguit dus nog op een harde schijf van iemand die mijn pics eraf heeft geript daar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom blokkeer je hem bijvoorbeeld niet?
[..]
Niet zo zeiken man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gedaan vanavond maar goed dan sturen anderen dus wel berichtjes met : Is Piet langs geweest? Hint Emokutjoch
Serieus! Piet is ook nog een leipe spacende aap, moet hem niet zo..
Piet en Emokutjoch maak ik er even van he
Weetje hoe kut het is als Piet hierheen komt? Ook al mag hij hier niet binnen komen.. Zit niet te wachten op een leipe Piet die ramen komt ingooien ofzoquote:
Ik snap heel je verhaal niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje hoe kut het is als Piet hierheen komt? Ook al mag hij hier niet binnen komen.. Zit niet te wachten op een leipe Piet die ramen komt ingooien ofzoOok al heb ik hem niks misdaan maar goed..
Mannenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gedaan vanavond maar goed dan sturen anderen dus wel berichtjes met : Is Piet langs geweest? Hint Emokutjoch
Rare mensen, die zich volgens mij er te veel mee bemoeien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach tussen al die andere pics moet het nauwelijks opvallen toch.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is alleen wel verloren gegaan, mobiel ligt bij de fabriek. Hooguit dus nog op een harde schijf van iemand die mijn pics eraf heeft geript daar.
Was ik al bang voor maar heb het zo duidelijk mogelijk proberen te vertellenquote:
Ik had er ruim 3k op staan, dus dat klopt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach tussen al die andere pics moet het nauwelijks opvallen toch.
Ziet uquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had er ruim 3k op staan, dus dat klopt.
Doe dat lekker achter het station ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet mijn vakantie ook bij elkaar verdienen.
Dealquote:
Daar gaat je gentleman statusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Deal
Ik zal alleen bellen voor een bootycall
Boots call*quote:
Jaaajaaaa.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Boots call*
Lekker over je nieuwe schoenen kletsen!
bffquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Boots call*
Lekker over je nieuwe schoenen kletsen!
Tss, we kunnen ook naar een gezellig restaurantje gaan hoor, hou ik de deur voor je open.quote:
Die vicedocu's zijn echt baasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Voor boeiende filmpjes over van alles en nog wat:
https://www.youtube.com/user/vice
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tss, we kunnen ook naar een gezellig restaurantje gaan hoor, hou ik de deur voor je open.
Ken ik jaquote:
Teenage Heroin Epidemic kiek ik nuquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:40 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ken ik jaZe hebben er ook eentje over Krokodil gebruikers. Disturbing shit
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:40 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ken ik jaZe hebben er ook eentje over Krokodil gebruikers. Disturbing shit
Daarom.quote:
Kan je dat voortaan voor het slowchatten doen?quote:
Die heb ik gezien. Ik ben nog steeds op zoek naar een docu over dat spul dat lijkt op LSD en het woord begint met ayaquote:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kan je dat voortaan voor het slowchatten doen?
Ayahuascaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Ik ben nog steeds op zoek naar een docu over dat spul dat lijkt op LSD en het woord begint met aya
Straks na t werk ff kijken danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:31 schreef Amarantha het volgende:
Hollyfuck, die chick (die in t begin voor komt, die Amy) heeft gewoon seks gehad met haar eigen moeder. Wtf
Best wel een goeie docuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Ama op 18-06-2013 02:48:37 ]Your beauty never ever scared me.
Je moet watquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Haha, gestenigd, stoned. Scherp op dit tijdstip
Tja, aan t 'werk'..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je moet wathoe is 't ermee lieve mensen
Het voorrecht riepquote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jonko? Da's geen plicht, da's een voorrecht![]()
of snap ik je niet?
Nou dan hebben we gewoon gentleman tripseksquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Ik ben nog steeds op zoek naar een docu over dat spul dat lijkt op LSD en het woord begint met aya
Kom maar deze kant opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:55 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wil een keer trippen met iemand die ouder is en al wat ervaring heeft met bv. truffels/paddos. Probleem nu is, dat mensen om me heen het alleen doen om 'fucked up' te zijn en constant wordt er op me gelet etc... ik wil met iemand trippen die graag nadenkt over de wereld, of gewoon chill is en niet de hele tijd op me let terwijl ik trip.. dus als iemand interesse heeft..![]()
Meen je dat serieus?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kom maar deze kant op
't Is voor mij al weer ff geleden (op een keer truffels op stap na) en het kriebelt weer om weer eens lekker te trippen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:06 schreef Mano_ het volgende:
Whehe dan zetten we TC aan, kan iedereen om ons lachen
Why not? Had het laatst met een vriendin over dat ik wel weer eens zin had in een dagje truffelen, maar is er nog niet van gekomen.quote:
Dat zou vet zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Why not? Had het laatst met een vriendin over dat ik wel weer eens zin had in een dagje truffelen, maar is er nog niet van gekomen.
Soorten truffels weet ik zo niet, die uit de smartshopquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Met hoeveel gram heb je ervaring?
En welke soort etc
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Soorten truffels weet ik zo niet, die uit de smartshop![]()
De eerste keer heb ik samen met een maat 1 bakje gepakt, verspreid over de dag. 15g pp dus. Ging wel lekkerDe keren daarna een heel bakje.
Paddo's heb ik 1 keer gedaan, de Colombiaanse. Ong. 3/4 van een portie in de soep gekiept, dat was nogal visueel. Wel vet, hoewel ik truffels interessanter vind omdat je daar meer van gaat denken enzo, ipv heftig visueel.
Een bakje is 15gram, bijna altijdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:31 schreef Mano_ het volgende:
Grammen weet ik eigenlijk niet zeker, denk in bakjes haha. Is ook weer wat jaartjes geleden.
Ik lust geen champignons, dus dat was met de paddo's wel lastig. Truffels gaan wel
Dat balkje 'sociale schade' bij tabakquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:21 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Wow,
Tabak bijna net zo erg als Meth? ._.
En alcohol erger dan Meth?
Paddo's
Ik vind sociale shit sowieso niet meetbaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat balkje 'sociale schade' bij tabak
Wat een onzin is dat dan
Je hebt natuurlijk mensen die zeuren over de stank, maar rokers zijn meestal juist erg sociale mensen.
Ik kan me voorstellen dat je van heroïne sneller van mensen vervreemd raakt, meer in je eigen wereld terechtkomt dan bij tabak. Je hebt mensen die zich terugtrekken en alleen nog drugs gebruiken, dat zie ik rokers nou nooit doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind sociale shit sowieso niet meetbaar.
Maar fysieke dingen wel, tot op zekere hoogte.
Dus het komt erop neer dat jij zeg maar een soort van seks met mij wilt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je van heroïne sneller van mensen vervreemd raakt, meer in je eigen wereld terechtkomt dan bij tabak. Je hebt mensen die zich terugtrekken en alleen nog drugs gebruiken, dat zie ik rokers nou nooit doen.
Sociale shit is gewoon niet zo handig in een staafdiagram
Seks scoort hoog bij maatschappelijke overlastquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus het komt erop neer dat jij zeg maar een soort van seks met mij wilt?
Nog wakkerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Seks scoort hoog bij maatschappelijke overlast
Ben je trouwens nog wakker of al wakker?
Ik ben al wakkerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nog wakker![]()
en jij?
En..
maatschappelijke overlast
Hehehequote:Op dinsdag 18 juni 2013 06:49 schreef Mano_ het volgende:
Over toeters gesproken, tijd voor de groene zegen
Daar past een grote l...quote:
6.30 - Opstaanquote:
Ghehe als jij op school bent kruip ik m'n nest inquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
6.30 - Opstaan
7.10 - Deur uit
7.30 - Op het station & trein
8.15 - In Deurne & bus
8.30 - Op school
quote:
Thanks, I'll need itquote:
Da's meer tripmuziek thoughquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:23 schreef LompeHork het volgende:
Eindelijk Pink Floyd op Spotify, hoef ik niet meer al m'n CD's te rippen![]()
over stonermuziek gesproken
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:29 schreef LompeHork het volgende:
In Frankrijk weten ze wel hoe ze een joint moeten bouwen:
[ afbeelding ]
Ligt er aan welk album je luistert.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's meer tripmuziek thoughLekker psychedelisch
Aight hihiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan welk album je luistert.
Jupquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:34 schreef LompeHork het volgende:
Balansdag ofzo? Had ik altijd de schurft aan in de supermarkt.
Oh wij kregen wel een extra pauze toen, maar ik werkte in een distributiecentrum, dat is sowieso al heel anders. In de supermarkt zelf was ik bakker, dus viel er niets te balansen/was ik zo klaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jup
Mono vertelde dat ook over zijn supermarkt-carrière. Maar daar hadden ze dan gewoon drinken en broodjes voor de medewerkers gefixt.
Wedden dat ze dat bij ons niet doen
Gewoon alle uren voor een habbekrats werken en zelf je eigen consumpties regelen
Die 36 graden is morgen pasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:37 schreef Moira. het volgende:
Ik krijg iig niks mee van die 36 graden van vandaag, gezien het alweer bijna donker is als ik klaar ben met werken![]()
![]()
![]()
WIE VERZINT DITDAT DIT KAN IN NEDERLAND
Mag het überhaupt wel van de arbo?
Oh, morgen ben ik wel vrijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh wij kregen wel een extra pauze toen, maar ik werkte in een distributiecentrum, dat is sowieso al heel anders. In de supermarkt zelf was ik bakker, dus viel er niets te balansen/was ik zo klaar
[..]
Die 36 graden is morgen pasEn ik zou het even nagaan, volgens mij is er een marge op overuren bij dat soort winkels.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:39 schreef Olment het volgende:
Damn, wat veel berichten al op de vroege morgen
Goedemorgen
Gooood luckquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, morgen ben ik wel vrij
Wij krijgen gewoon de pauzes die je anders ook hebt als je de avond op vrijdag draait.
3x een kwartier en 2x een half uur voor lunch en avondeten.
Mja, ik moet gaan
Wish me luck
Liefde enzo
Oh dat is op zich wel oké dan toch? In totaal dus bijna 2 uur pauze. Succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, morgen ben ik wel vrij
Wij krijgen gewoon de pauzes die je anders ook hebt als je de avond op vrijdag draait.
3x een kwartier en 2x een half uur voor lunch en avondeten.
Mja, ik moet gaan
Wish me luck
Liefde enzo
Nog niet echt,quote:
Hehehequote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niet echt,
Ik heb dienst als mijn mentor dat ook heeftMaar gisteren had hij zo kort dienst dat ik mezelf op een vrije dag trakteerde, en ik heb dus geen idee hoe laat hij vandaag moet beginnen
Ja het is gewoon een van de sterkste maar het ligt wel aan de dosis die je neemt natuurlijk, van 10 gram hollandia zal je niet ballen trippen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klinkt goed.Ik vind dat altijd raar, omdat het opzich dezelfde stof is. Maarja, soort is wel belangrijk.. 15gr Hollandia is zeker 3x zo sterk dan 15gr Mexicana
Maar heb gehoord dat Hollandia zelfs erg sterk is voor experienced mensen, dus neem ik altijd de een na sterkste (P.Atlantis). Maar Vas_ heeft vaker Hollandia geprobeerd, dus ik vraag het wel even na, misschien valt het echt zwaar mee.
wat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Balansenbalansen in een kledingwinkel
![]()
![]()
tot 3u 's nachts
door de week
3u snachts? The fuck.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Balansenbalansen in een kledingwinkel
![]()
![]()
tot 3u 's nachts
door de week
Alle producten handmatig tellen en dat duurde toen na een gewone werkdag gewoon zo langquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is balansen en waarom tot 3 uur snachts.
damn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alle producten handmatig tellen en dat duurde toen na een gewone werkdag gewoon zo lang
Elk rek sowieso 2x tellen door verschillende mensen, kwam je verkeerd uit, moest het nog een 3e keerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3u snachts? The fuck.
Ik heb nooit hoeven balansen btw maar hoorde er altijd horrorverhalen over
slim wel om op zo'n moment zo'n beslissing te nemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Elk rek sowieso 2x tellen door verschillende mensen, kwam je verkeerd uit, moest het nog een 3e keer![]()
![]()
Balansen maar 1 keer gedaan gelukkig.dit jaar waren ze tot half 5 bezig hoorde ik en een vriendin heeft toen meteen ontslag genomen
Vreemd, dan denk ik zo van waarom doe je niet de ene week dit pad, andere week het andere padquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Elk rek sowieso 2x tellen door verschillende mensen, kwam je verkeerd uit, moest het nog een 3e keer![]()
![]()
Balansen maar 1 keer gedaan gelukkig.dit jaar waren ze tot half 5 bezig hoorde ik en een vriendin heeft toen meteen ontslag genomen
Ja ik snapte het ook echt nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vreemd, dan denk ik zo van waarom doe je niet de ene week dit pad, andere week het andere padWij hebben ook zoiets alleen dan worden de restanten uit het magazijn gehaald en dat + wat er in het schap ligt geteld, niet de hele winkel gelukkig
Tering, hoe oud was je toentertijd btw? Mijn ma zou (srs) de manager gaan opbellen als ik nog op school had gezetenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik snapte het ook echt nietna een tijdje kan je ook gewoon amper nog tellen
dus moet alles sowieso 3 keer.
Eeeh volgens mij 18. Ik moest de volgende dag tentamen maken en ben gewoon om 12u weggegaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tering, hoe oud was je toentertijd btw? Mijn ma zou (srs) de manager gaan opbellen als ik nog op school had gezeten
Ja mijn ouders zouden ook wel para gaan doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tering, hoe oud was je toentertijd btw? Mijn ma zou (srs) de manager gaan opbellen als ik nog op school had gezeten
8 uur sochtends of savonds?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eeeh volgens mij 18. Ik moest de volgende dag tentamen maken en ben gewoon om 12u weggegaanik was die dag om 8u begonnen. Ik vond het wel mooi
's ochtendsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
8 uur sochtends of savonds?Mja gelijk heb je
.
Shit manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
's ochtendsMn moeder kwam me toen 's nachts halen.
Mja ik heb wel vaker dubbele diensten gedraaid, maar als het dan nog normaal werk is en niet dat geestdodende tellenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shit man. Ik voel mn benen al als ik eraan denk, fucking 16 uur
.
Jezusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:28 schreef Monopoly het volgende:
Mijn record staat op 40 uur dienst.
Met kerst in de supermarkt. Heb in de kantine 's nachts een uurtje of 2 kunnen slapen, Voor de rest lopen beunen.
Vond het op dat moment wel mooi. Beetje rammen en op het laatst op de automatische piloot, 12 blikjes energy verder weetje
De dag voor kerst ook rond een uurtje of 3 's middags opgehaald en in bed gaan liggen tot kerstochtend
Ook balansen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:28 schreef Monopoly het volgende:
Mijn record staat op 40 uur dienst.
Met kerst in de supermarkt. Heb in de kantine 's nachts een uurtje of 2 kunnen slapen, Voor de rest lopen beunen.
Vond het op dat moment wel mooi. Beetje rammen en op het laatst op de automatische piloot, 12 blikjes energy verder weetje
De dag voor kerst ook rond een uurtje of 3 's middags opgehaald en in bed gaan liggen tot kerstochtend
Jaquote:
Zoiets ja. Is alweer een jaar of 6 geleden, toen had ik er minder moeite mee (ik word oudquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar 40 uur werken? Van 06:00 dag 1 tot 22:00 dag 2 ofzo?
Ah de leveranciersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja
Was ook helemaal niet de bedoeling maar de 4 vrachtwagens met handel hadden vertraging door de drukte en omdat er een pak sneeuw lag toen. Ze zouden omstebeurt vanaf een uurtje of 20.00 lossen, maar de 1e was er pas om 3 uur in de nachtEn ik moest de volgende ochtend om 6 uur beginnen dus ik trok maar gewoon door
Ik trek ook wel eens doorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja
Was ook helemaal niet de bedoeling maar de 4 vrachtwagens met handel hadden vertraging door de drukte en omdat er een pak sneeuw lag toen. Ze zouden omstebeurt vanaf een uurtje of 20.00 lossen, maar de 1e was er pas om 3 uur in de nachtEn ik moest de volgende ochtend om 6 uur beginnen dus ik trok maar gewoon door
Thanks!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is op zich wel oké dan toch? In totaal dus bijna 2 uur pauze. Succes in ieder geval!
Aangeschoten mensenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah de leveranciersfijn altijd ja. Ik had dat ook toen ik nog bij maccie werkte, met koninginnedag. Al is dat wél tof omdat er allemaal gezellige en aangeschoten mensen binnenkomen
Ik moet nu dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3u snachts? The fuck.
Ik heb nooit hoeven balansen btw maar hoorde er altijd horrorverhalen over
Macciequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah de leveranciersfijn altijd ja. Ik had dat ook toen ik nog bij maccie werkte, met koninginnedag. Al is dat wél tof omdat er allemaal gezellige en aangeschoten mensen binnenkomen
Ik vond het best leuk, veel toffe collega's. Alleen die vetluchtquote:
hoe zou dat bij een vishandel zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond het best leuk, veel toffe collega's. Alleen die vetlucht![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Studeur het volgende:
vlucht een dag uitgesteld. lekker dagje extra in dit warme oord op kosten van de reisorganisatie![]()
Ik zat bij mn vorige werkgever op het zelfde industrieterrein als een vetsmelterijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter dan bij een kippenslachterij kan ik je melden
Vet ruikt lekker?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zat bij mn vorige werkgever op het zelfde industrieterrein als een vetsmelterijhet ergste is nog dat je eerst denkt: "Hm, wat is dat?
" en dan "OH GVD HET IS VET
![]()
"
Oh daar heb ik serieus echt minder problemen meequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zat bij mn vorige werkgever op het zelfde industrieterrein als een vetsmelterijhet ergste is nog dat je eerst denkt: "Hm, wat is dat?
" en dan "OH GVD HET IS VET
![]()
"
Kippenslachterij lijkt me indd veel ergerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh daar heb ik serieus echt minder problemen meeruikt IMHO gewoon naar frituur, maar dan wat erger
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:29 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben echt zo bang dat ik sommige posts van hier in de bedrijfstwitter gooi.
Aldus de Nuon.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Ugjerke het volgende:
Godver, ik ben veel te geil. Alsof mijn zak een luchtballon is.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Ugjerke het volgende:
Godver, ik ben veel te geil. Alsof mijn zak een luchtballon is.
Komt bij mij ook door de warmte, wat ik niet snap want als ik mijn pener met een vinger aanraak zweet ik al liters uit mijn kontklief.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:29 schreef Monopoly het volgende:
Same here. Gisteravond liggen batsen, achter elkaar door.
Komt door de warmte, ik heb dit elk jaar.
Vaselina snapt.quote:
Dat klinkt als 'Not Safe For Work'.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan leg je toch een raketje in je bilklief
Dan neem ik wel een split.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon ertussen klemmen, niet in je gaatje.
Ik doe ook mee met Mano en jouquote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:55 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wil een keer trippen met iemand die ouder is en al wat ervaring heeft met bv. truffels/paddos. Probleem nu is, dat mensen om me heen het alleen doen om 'fucked up' te zijn en constant wordt er op me gelet etc... ik wil met iemand trippen die graag nadenkt over de wereld, of gewoon chill is en niet de hele tijd op me let terwijl ik trip.. dus als iemand interesse heeft..![]()
Van die Mora meuk?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:55 schreef Monopoly het volgende:
Broodje bal in de vriezer. FF in de magnetron pleuren en happen die handel
Mora hamburgers en cheese burgers zijn wel goejequote:
* Ugjerke bukt vooroverquote:
Die at mn moeder 5 jaar geleden ofzo ook weleens, vond ze echt superranzigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Mora hamburgers en cheese burgers zijn wel goeje![]()
(denk Mora althans, van die oranje verpakkingen)
Ja. Best goed te doen. Geen culinair hoogstandje maar makkelijk voer wat nog best aardig smaakt imhoquote:
Te lui voorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die at mn moeder 5 jaar geleden ofzo ook weleens, vond ze echt superranzigdan heb ik toch liever mijn eigen hamburgers met een plakje cheddar erop en met eigen saus
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Best goed te doen. Geen culinair hoogstandje maar makkelijk voer wat nog best aardig smaakt imho
Bedankt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die at mn moeder 5 jaar geleden ofzo ook weleens, vond ze echt superranzigdan heb ik toch liever mijn eigen hamburgers met een plakje cheddar erop en met eigen saus
Vas gaat hamburgers maken op de meet ? Nice, ik ga 's ochtends niets eten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Murdera het volgende:
Hamburgers van vaszitten, toekijken, eten.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Murdera het volgende:
Hamburgers van vaszitten, toekijken, eten.
Kijk.. De goede ideeen schieten uit de grondquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vas gaat hamburgers maken op de meet ? Nice, ik ga 's ochtends niets eten.
No biggiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
lazy fuckers![]()
Jullie betalen het vleesch.
In dat geval sla ik mijn ontbijtje ook over.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vas gaat hamburgers maken op de meet ? Nice, ik ga 's ochtends niets eten.
Toch niet alle ideeen zijn goed vandaagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
lazy fuckers![]()
Jullie betalen het vleesch.
Nee maar BBQ is sowieso wel een puik idee als het mooi weer isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Toch niet alle ideeen zijn goed vandaag
Vlees erop gooien en regelmatig omdraaienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar BBQ is sowieso wel een puik idee als het mooi weer isAlleen heb ik nog nooit een bbq bediend
Is ook zo moeilijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar BBQ is sowieso wel een puik idee als het mooi weer isAlleen heb ik nog nooit een bbq bediend
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Vlees erop gooien en regelmatig omdraaien
Klaaar
Ja maar ook kooltjes aansteken enzo, zoveel moeite manquote:
Volgens mijn buurman wel.. Hij faalt echt tantoe hardquote:
Laat het vuur over aan de mannenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ook kooltjes aansteken enzo, zoveel moeite man.
Terpetinequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ach, flink wat brandbaar spul erop en gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Mooi, mogen ze ook meteen de kok spelenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat het vuur over aan de mannen
Mono en ug enzo.
Mijn tijd verdoen aan vuur makenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi, mogen ze ook meteen de kok spelen
wow wacht je vind jezelf geen man?
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft geen vuur te maken, alleen goed te neuken
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn tijd verdoen aan vuur maken
[..]
Mooi, ik ben al jaren een vleeseter. Bbq en vlees is mij ook niet onbekend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een tijd lang slager geweest.
BBQ's en vlees is geen onbekend terrein voor mij
Moet je een keer naar een Libanees restaurant en een mixed grill kiezen, zoveel vlees omgquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mooi, ik ben al jaren een vleeseter. Bbq en vlees is mij ook niet onbekend.
Iets vlambaars erop gooien, desnoods lampenolie ofzo, en fik erin!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Gewoon terpetine vanuit de fles op het vuur gooien, schiet de vlam zo de fles in met een explosie als gevolg, hebben we weer wat entertainmentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Iets vlambaars erop gooien, desnoods lampenolie ofzo, en fik erin!
Warcasualties héquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gewoon terpetine vanuit de fles op het vuur gooien, schiet de vlam zo de fles in met een explosie als gevolg, hebben we weer wat entertainmentja en iemand die mogelijk zn hand kwijt is maar dat moet dan maar
Het is de bedoeling dat je er eerst iets brandbaars opgooit, daarna zet je de fik erin. Als de BBQ al brandt hoeft er niet nog meer terpentine op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gewoon terpetine vanuit de fles op het vuur gooien, schiet de vlam zo de fles in met een explosie als gevolg, hebben we weer wat entertainmentja en iemand die mogelijk zn hand kwijt is maar dat moet dan maar
Je meent hetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je er eerst iets brandbaars opgooit, daarna zet je de fik erin. Als de BBQ al brandt hoeft er niet nog meer terpentine op.
(lege) deobus op t vuur, afstand nemen, 5 min wachten en BOEMquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ma das toch om uit te maken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
(lege) deobus op t vuur, afstand nemen, 5 min wachten en BOEM
Ja, je zou denken dat het voor de hand ligt.quote:
Moeten we eerst veel drinken ^^quote:
Dat heeft mij diverse krassen op mijn rug opgeleverd na een feestje en vuurspuwen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Iets vlambaars erop gooien, desnoods lampenolie ofzo, en fik erin!
Goed idee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je een keer naar een Libanees restaurant en een mixed grill kiezen, zoveel vlees omg![]()
D'r zat een kat op de BBQ die je gespuit niet kon waarderen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat heeft mij diverse krassen op mijn rug opgeleverd na een feestje en vuurspuwen.
[..]
Goed idee.
Haha nee, ik had teveel olie in m'n mond waardoor de vlam terug sloeg, toen achterover struikelde over een tafel en recht op een kozijn met 5 grote roestige spijkers erin.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
D'r zat een kat op de BBQ die je gespuit niet kon waarderen?
Dit klinkt als een tekenfilm.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha nee, ik had teveel olie in m'n mond waardoor de vlam terug sloeg, toen achterover struikelde over een tafel en recht op een kozijn met 5 grote roestige spijkers erin.
Ik heb er zelf ook hard om moeten lachen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit klinkt als een tekenfilm.
Andermans lijden.
ripquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
rip
sterkte nog. ik voel je pijn. zal aan je denken als ik straks op het strand lig.
Ik doe gemiddeld 2 dagen met een grammetjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef Ceviche het volgende:
Alweer klaar voor vandaag![]()
Heb gister drie gram gehaald, ik ga bijhouden hoevaak en hoelang ik hiermee doe. Ik schat zo'n 2,5 maand/ 50 keer gebruiken. Denk ik.
Soms denk ik: ik blow teveel, en dan denk ik aan de mensen die deze drie gram op 1 dag roken, en dan valt het weer heel erg mee.
je kan beter een gram per keer halen, doe je er automatisch langer mee ("ik heb toch zo veel, kan er net zo goed nog 1 roken")quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef Ceviche het volgende:
Alweer klaar voor vandaag![]()
Heb gister drie gram gehaald, ik ga bijhouden hoevaak en hoelang ik hiermee doe. Ik schat zo'n 2,5 maand/ 50 keer gebruiken. Denk ik.
Soms denk ik: ik blow teveel, en dan denk ik aan de mensen die deze drie gram op 1 dag roken, en dan valt het weer heel erg mee.
Nee bewust, een collega zou lunch betalen vandaag, maar hij is nu met een klant gaan lunchen, stomme broodjosti dat het isquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee bewust, een collega zou lunch betalen vandaag, maar hij is nu met een klant gaan lunchen, stomme broodjosti dat het is
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
rip
sterkte nog. ik voel je pijn. zal aan je denken als ik straks op het strand lig.
Geldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Febo zit hier om de hoek tegenwoordig ja
Maar ik heb dus geen geld meegenomen____
zal je mentaal steunen. mijn psychische krachten reiken zo ver dat ik je mijn positieve energie kan sturen. heb zo ook een keer mijn moeder beter gemaakt door te mediteren en haar al mijn krachten te sturen.quote:
Die heeft wat goed te makenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee bewust, een collega zou lunch betalen vandaag, maar hij is nu met een klant gaan lunchen, stomme broodjosti dat het is
Ik heb echt geen inzicht in die dingen, dacht eigenlijk dat ik half april mijn vaporizer had gekocht en die sindsdien ongeveer eens per dag gebruik. (Ik gebruik hem meestal 2/3 keer op een dag als ik de hele dag vrij heb). Blijkt dat ik dat ding pas twee weken heb! Naaaaaaaaajaaaaa.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik doe gemiddeld 2 dagen met een grammetje
Ja dat doet de broodjeszaak helaas niet, want die zijn veel te chaotischquote:
Behoorlijk jaquote:
heb soms ook dat ik denk dat ik 12 ben en mij ook zo gedraag. maar dan word ik eraan herinnerd dat ik volwassen benquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb echt geen inzicht in die dingen, dacht eigenlijk dat ik half april mijn vaporizer had gekocht en die sindsdien ongeveer eens per dag gebruik. (Ik gebruik hem meestal 2/3 keer op een dag als ik de hele dag vrij heb). Blijkt dat ik dat ding pas twee weken heb! Naaaaaaaaajaaaaa.
Ben sowieso niet zo goed met tijden e.d. herinneren, of iets nou twee of drie jaar geleden was, maar dit was wel echt een wtf- moment,
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb soms ook dat ik denk dat ik 12 ben en mij ook zo gedraag. maar dan wordt ik eraan herinnerd dat ik volwassen ben
niks mis met je gedragen alsof je 12 bentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:09 schreef Monopoly het volgende:
Same here overigens.
Moet me af en toe wel wat volwassener gedragen ja
Kreeg ik vandaag nog te horen op mijn evaluatiegesprekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:09 schreef Monopoly het volgende:
Same here overigens.
Moet me af en toe wel wat volwassener gedragen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |