Die heb ik gezien. Ik ben nog steeds op zoek naar een docu over dat spul dat lijkt op LSD en het woord begint met ayaquote:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kan je dat voortaan voor het slowchatten doen?
Ayahuascaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Ik ben nog steeds op zoek naar een docu over dat spul dat lijkt op LSD en het woord begint met aya
Straks na t werk ff kijken danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:31 schreef Amarantha het volgende:
Hollyfuck, die chick (die in t begin voor komt, die Amy) heeft gewoon seks gehad met haar eigen moeder. Wtf
Best wel een goeie docuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Ama op 18-06-2013 02:48:37 ]Your beauty never ever scared me.
Je moet watquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Haha, gestenigd, stoned. Scherp op dit tijdstip
Tja, aan t 'werk'..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je moet wathoe is 't ermee lieve mensen
Het voorrecht riepquote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jonko? Da's geen plicht, da's een voorrecht![]()
of snap ik je niet?
Nou dan hebben we gewoon gentleman tripseksquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Ik ben nog steeds op zoek naar een docu over dat spul dat lijkt op LSD en het woord begint met aya
Kom maar deze kant opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:55 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wil een keer trippen met iemand die ouder is en al wat ervaring heeft met bv. truffels/paddos. Probleem nu is, dat mensen om me heen het alleen doen om 'fucked up' te zijn en constant wordt er op me gelet etc... ik wil met iemand trippen die graag nadenkt over de wereld, of gewoon chill is en niet de hele tijd op me let terwijl ik trip.. dus als iemand interesse heeft..![]()
Meen je dat serieus?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kom maar deze kant op
't Is voor mij al weer ff geleden (op een keer truffels op stap na) en het kriebelt weer om weer eens lekker te trippen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:06 schreef Mano_ het volgende:
Whehe dan zetten we TC aan, kan iedereen om ons lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |