6.30 - Opstaanquote:
Ghehe als jij op school bent kruip ik m'n nest inquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
6.30 - Opstaan
7.10 - Deur uit
7.30 - Op het station & trein
8.15 - In Deurne & bus
8.30 - Op school
quote:
Thanks, I'll need itquote:
Da's meer tripmuziek thoughquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:23 schreef LompeHork het volgende:
Eindelijk Pink Floyd op Spotify, hoef ik niet meer al m'n CD's te rippen![]()
over stonermuziek gesproken
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:29 schreef LompeHork het volgende:
In Frankrijk weten ze wel hoe ze een joint moeten bouwen:
[ afbeelding ]
Ligt er aan welk album je luistert.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's meer tripmuziek thoughLekker psychedelisch
Aight hihiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan welk album je luistert.
Jupquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:34 schreef LompeHork het volgende:
Balansdag ofzo? Had ik altijd de schurft aan in de supermarkt.
Oh wij kregen wel een extra pauze toen, maar ik werkte in een distributiecentrum, dat is sowieso al heel anders. In de supermarkt zelf was ik bakker, dus viel er niets te balansen/was ik zo klaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jup
Mono vertelde dat ook over zijn supermarkt-carrière. Maar daar hadden ze dan gewoon drinken en broodjes voor de medewerkers gefixt.
Wedden dat ze dat bij ons niet doen
Gewoon alle uren voor een habbekrats werken en zelf je eigen consumpties regelen
Die 36 graden is morgen pasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:37 schreef Moira. het volgende:
Ik krijg iig niks mee van die 36 graden van vandaag, gezien het alweer bijna donker is als ik klaar ben met werken![]()
![]()
![]()
WIE VERZINT DITDAT DIT KAN IN NEDERLAND
Mag het überhaupt wel van de arbo?
Oh, morgen ben ik wel vrijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh wij kregen wel een extra pauze toen, maar ik werkte in een distributiecentrum, dat is sowieso al heel anders. In de supermarkt zelf was ik bakker, dus viel er niets te balansen/was ik zo klaar
[..]
Die 36 graden is morgen pasEn ik zou het even nagaan, volgens mij is er een marge op overuren bij dat soort winkels.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:39 schreef Olment het volgende:
Damn, wat veel berichten al op de vroege morgen
Goedemorgen
Gooood luckquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, morgen ben ik wel vrij
Wij krijgen gewoon de pauzes die je anders ook hebt als je de avond op vrijdag draait.
3x een kwartier en 2x een half uur voor lunch en avondeten.
Mja, ik moet gaan
Wish me luck
Liefde enzo
Oh dat is op zich wel oké dan toch? In totaal dus bijna 2 uur pauze. Succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, morgen ben ik wel vrij
Wij krijgen gewoon de pauzes die je anders ook hebt als je de avond op vrijdag draait.
3x een kwartier en 2x een half uur voor lunch en avondeten.
Mja, ik moet gaan
Wish me luck
Liefde enzo
Nog niet echt,quote:
Hehehequote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niet echt,
Ik heb dienst als mijn mentor dat ook heeftMaar gisteren had hij zo kort dienst dat ik mezelf op een vrije dag trakteerde, en ik heb dus geen idee hoe laat hij vandaag moet beginnen
Ja het is gewoon een van de sterkste maar het ligt wel aan de dosis die je neemt natuurlijk, van 10 gram hollandia zal je niet ballen trippen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klinkt goed.Ik vind dat altijd raar, omdat het opzich dezelfde stof is. Maarja, soort is wel belangrijk.. 15gr Hollandia is zeker 3x zo sterk dan 15gr Mexicana
Maar heb gehoord dat Hollandia zelfs erg sterk is voor experienced mensen, dus neem ik altijd de een na sterkste (P.Atlantis). Maar Vas_ heeft vaker Hollandia geprobeerd, dus ik vraag het wel even na, misschien valt het echt zwaar mee.
wat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Balansenbalansen in een kledingwinkel
![]()
![]()
tot 3u 's nachts
door de week
3u snachts? The fuck.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Balansenbalansen in een kledingwinkel
![]()
![]()
tot 3u 's nachts
door de week
Alle producten handmatig tellen en dat duurde toen na een gewone werkdag gewoon zo langquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is balansen en waarom tot 3 uur snachts.
damn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alle producten handmatig tellen en dat duurde toen na een gewone werkdag gewoon zo lang
Elk rek sowieso 2x tellen door verschillende mensen, kwam je verkeerd uit, moest het nog een 3e keerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3u snachts? The fuck.
Ik heb nooit hoeven balansen btw maar hoorde er altijd horrorverhalen over
slim wel om op zo'n moment zo'n beslissing te nemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Elk rek sowieso 2x tellen door verschillende mensen, kwam je verkeerd uit, moest het nog een 3e keer![]()
![]()
Balansen maar 1 keer gedaan gelukkig.dit jaar waren ze tot half 5 bezig hoorde ik en een vriendin heeft toen meteen ontslag genomen
Vreemd, dan denk ik zo van waarom doe je niet de ene week dit pad, andere week het andere padquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Elk rek sowieso 2x tellen door verschillende mensen, kwam je verkeerd uit, moest het nog een 3e keer![]()
![]()
Balansen maar 1 keer gedaan gelukkig.dit jaar waren ze tot half 5 bezig hoorde ik en een vriendin heeft toen meteen ontslag genomen
Ja ik snapte het ook echt nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vreemd, dan denk ik zo van waarom doe je niet de ene week dit pad, andere week het andere padWij hebben ook zoiets alleen dan worden de restanten uit het magazijn gehaald en dat + wat er in het schap ligt geteld, niet de hele winkel gelukkig
Tering, hoe oud was je toentertijd btw? Mijn ma zou (srs) de manager gaan opbellen als ik nog op school had gezetenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik snapte het ook echt nietna een tijdje kan je ook gewoon amper nog tellen
dus moet alles sowieso 3 keer.
Eeeh volgens mij 18. Ik moest de volgende dag tentamen maken en ben gewoon om 12u weggegaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tering, hoe oud was je toentertijd btw? Mijn ma zou (srs) de manager gaan opbellen als ik nog op school had gezeten
Ja mijn ouders zouden ook wel para gaan doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tering, hoe oud was je toentertijd btw? Mijn ma zou (srs) de manager gaan opbellen als ik nog op school had gezeten
8 uur sochtends of savonds?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eeeh volgens mij 18. Ik moest de volgende dag tentamen maken en ben gewoon om 12u weggegaanik was die dag om 8u begonnen. Ik vond het wel mooi
's ochtendsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
8 uur sochtends of savonds?Mja gelijk heb je
.
Shit manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
's ochtendsMn moeder kwam me toen 's nachts halen.
Mja ik heb wel vaker dubbele diensten gedraaid, maar als het dan nog normaal werk is en niet dat geestdodende tellenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shit man. Ik voel mn benen al als ik eraan denk, fucking 16 uur
.
Jezusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:28 schreef Monopoly het volgende:
Mijn record staat op 40 uur dienst.
Met kerst in de supermarkt. Heb in de kantine 's nachts een uurtje of 2 kunnen slapen, Voor de rest lopen beunen.
Vond het op dat moment wel mooi. Beetje rammen en op het laatst op de automatische piloot, 12 blikjes energy verder weetje
De dag voor kerst ook rond een uurtje of 3 's middags opgehaald en in bed gaan liggen tot kerstochtend
Ook balansen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:28 schreef Monopoly het volgende:
Mijn record staat op 40 uur dienst.
Met kerst in de supermarkt. Heb in de kantine 's nachts een uurtje of 2 kunnen slapen, Voor de rest lopen beunen.
Vond het op dat moment wel mooi. Beetje rammen en op het laatst op de automatische piloot, 12 blikjes energy verder weetje
De dag voor kerst ook rond een uurtje of 3 's middags opgehaald en in bed gaan liggen tot kerstochtend
Jaquote:
Zoiets ja. Is alweer een jaar of 6 geleden, toen had ik er minder moeite mee (ik word oudquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar 40 uur werken? Van 06:00 dag 1 tot 22:00 dag 2 ofzo?
Ah de leveranciersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja
Was ook helemaal niet de bedoeling maar de 4 vrachtwagens met handel hadden vertraging door de drukte en omdat er een pak sneeuw lag toen. Ze zouden omstebeurt vanaf een uurtje of 20.00 lossen, maar de 1e was er pas om 3 uur in de nachtEn ik moest de volgende ochtend om 6 uur beginnen dus ik trok maar gewoon door
Ik trek ook wel eens doorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja
Was ook helemaal niet de bedoeling maar de 4 vrachtwagens met handel hadden vertraging door de drukte en omdat er een pak sneeuw lag toen. Ze zouden omstebeurt vanaf een uurtje of 20.00 lossen, maar de 1e was er pas om 3 uur in de nachtEn ik moest de volgende ochtend om 6 uur beginnen dus ik trok maar gewoon door
Thanks!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is op zich wel oké dan toch? In totaal dus bijna 2 uur pauze. Succes in ieder geval!
Aangeschoten mensenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah de leveranciersfijn altijd ja. Ik had dat ook toen ik nog bij maccie werkte, met koninginnedag. Al is dat wél tof omdat er allemaal gezellige en aangeschoten mensen binnenkomen
Ik moet nu dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3u snachts? The fuck.
Ik heb nooit hoeven balansen btw maar hoorde er altijd horrorverhalen over
Macciequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah de leveranciersfijn altijd ja. Ik had dat ook toen ik nog bij maccie werkte, met koninginnedag. Al is dat wél tof omdat er allemaal gezellige en aangeschoten mensen binnenkomen
Ik vond het best leuk, veel toffe collega's. Alleen die vetluchtquote:
hoe zou dat bij een vishandel zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond het best leuk, veel toffe collega's. Alleen die vetlucht![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Studeur het volgende:
vlucht een dag uitgesteld. lekker dagje extra in dit warme oord op kosten van de reisorganisatie![]()
Ik zat bij mn vorige werkgever op het zelfde industrieterrein als een vetsmelterijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter dan bij een kippenslachterij kan ik je melden
Vet ruikt lekker?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zat bij mn vorige werkgever op het zelfde industrieterrein als een vetsmelterijhet ergste is nog dat je eerst denkt: "Hm, wat is dat?
" en dan "OH GVD HET IS VET
![]()
"
Oh daar heb ik serieus echt minder problemen meequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zat bij mn vorige werkgever op het zelfde industrieterrein als een vetsmelterijhet ergste is nog dat je eerst denkt: "Hm, wat is dat?
" en dan "OH GVD HET IS VET
![]()
"
Kippenslachterij lijkt me indd veel ergerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh daar heb ik serieus echt minder problemen meeruikt IMHO gewoon naar frituur, maar dan wat erger
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:29 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben echt zo bang dat ik sommige posts van hier in de bedrijfstwitter gooi.
Aldus de Nuon.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Ugjerke het volgende:
Godver, ik ben veel te geil. Alsof mijn zak een luchtballon is.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Ugjerke het volgende:
Godver, ik ben veel te geil. Alsof mijn zak een luchtballon is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |