Why not? Had het laatst met een vriendin over dat ik wel weer eens zin had in een dagje truffelen, maar is er nog niet van gekomen.quote:
Dat zou vet zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Why not? Had het laatst met een vriendin over dat ik wel weer eens zin had in een dagje truffelen, maar is er nog niet van gekomen.
Soorten truffels weet ik zo niet, die uit de smartshopquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Met hoeveel gram heb je ervaring?
En welke soort etc
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Soorten truffels weet ik zo niet, die uit de smartshop![]()
De eerste keer heb ik samen met een maat 1 bakje gepakt, verspreid over de dag. 15g pp dus. Ging wel lekkerDe keren daarna een heel bakje.
Paddo's heb ik 1 keer gedaan, de Colombiaanse. Ong. 3/4 van een portie in de soep gekiept, dat was nogal visueel. Wel vet, hoewel ik truffels interessanter vind omdat je daar meer van gaat denken enzo, ipv heftig visueel.
Een bakje is 15gram, bijna altijdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:31 schreef Mano_ het volgende:
Grammen weet ik eigenlijk niet zeker, denk in bakjes haha. Is ook weer wat jaartjes geleden.
Ik lust geen champignons, dus dat was met de paddo's wel lastig. Truffels gaan wel
Dat balkje 'sociale schade' bij tabakquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:21 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Wow,
Tabak bijna net zo erg als Meth? ._.
En alcohol erger dan Meth?
Paddo's
Ik vind sociale shit sowieso niet meetbaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat balkje 'sociale schade' bij tabak
Wat een onzin is dat dan
Je hebt natuurlijk mensen die zeuren over de stank, maar rokers zijn meestal juist erg sociale mensen.
Ik kan me voorstellen dat je van heroïne sneller van mensen vervreemd raakt, meer in je eigen wereld terechtkomt dan bij tabak. Je hebt mensen die zich terugtrekken en alleen nog drugs gebruiken, dat zie ik rokers nou nooit doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind sociale shit sowieso niet meetbaar.
Maar fysieke dingen wel, tot op zekere hoogte.
Dus het komt erop neer dat jij zeg maar een soort van seks met mij wilt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je van heroïne sneller van mensen vervreemd raakt, meer in je eigen wereld terechtkomt dan bij tabak. Je hebt mensen die zich terugtrekken en alleen nog drugs gebruiken, dat zie ik rokers nou nooit doen.
Sociale shit is gewoon niet zo handig in een staafdiagram
Seks scoort hoog bij maatschappelijke overlastquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus het komt erop neer dat jij zeg maar een soort van seks met mij wilt?
Nog wakkerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Seks scoort hoog bij maatschappelijke overlast
Ben je trouwens nog wakker of al wakker?
Ik ben al wakkerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nog wakker![]()
en jij?
En..
maatschappelijke overlast
Hehehequote:Op dinsdag 18 juni 2013 06:49 schreef Mano_ het volgende:
Over toeters gesproken, tijd voor de groene zegen
Daar past een grote l...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |