Oh, morgen ben ik wel vrijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh wij kregen wel een extra pauze toen, maar ik werkte in een distributiecentrum, dat is sowieso al heel anders. In de supermarkt zelf was ik bakker, dus viel er niets te balansen/was ik zo klaar
[..]
Die 36 graden is morgen pasEn ik zou het even nagaan, volgens mij is er een marge op overuren bij dat soort winkels.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:39 schreef Olment het volgende:
Damn, wat veel berichten al op de vroege morgen
Goedemorgen
Gooood luckquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, morgen ben ik wel vrij
Wij krijgen gewoon de pauzes die je anders ook hebt als je de avond op vrijdag draait.
3x een kwartier en 2x een half uur voor lunch en avondeten.
Mja, ik moet gaan
Wish me luck
Liefde enzo
Oh dat is op zich wel oké dan toch? In totaal dus bijna 2 uur pauze. Succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, morgen ben ik wel vrij
Wij krijgen gewoon de pauzes die je anders ook hebt als je de avond op vrijdag draait.
3x een kwartier en 2x een half uur voor lunch en avondeten.
Mja, ik moet gaan
Wish me luck
Liefde enzo
Nog niet echt,quote:
Hehehequote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niet echt,
Ik heb dienst als mijn mentor dat ook heeftMaar gisteren had hij zo kort dienst dat ik mezelf op een vrije dag trakteerde, en ik heb dus geen idee hoe laat hij vandaag moet beginnen
Ja het is gewoon een van de sterkste maar het ligt wel aan de dosis die je neemt natuurlijk, van 10 gram hollandia zal je niet ballen trippen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klinkt goed.Ik vind dat altijd raar, omdat het opzich dezelfde stof is. Maarja, soort is wel belangrijk.. 15gr Hollandia is zeker 3x zo sterk dan 15gr Mexicana
Maar heb gehoord dat Hollandia zelfs erg sterk is voor experienced mensen, dus neem ik altijd de een na sterkste (P.Atlantis). Maar Vas_ heeft vaker Hollandia geprobeerd, dus ik vraag het wel even na, misschien valt het echt zwaar mee.
wat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Balansenbalansen in een kledingwinkel
![]()
![]()
tot 3u 's nachts
door de week
3u snachts? The fuck.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Balansenbalansen in een kledingwinkel
![]()
![]()
tot 3u 's nachts
door de week
Alle producten handmatig tellen en dat duurde toen na een gewone werkdag gewoon zo langquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is balansen en waarom tot 3 uur snachts.
damn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alle producten handmatig tellen en dat duurde toen na een gewone werkdag gewoon zo lang
Elk rek sowieso 2x tellen door verschillende mensen, kwam je verkeerd uit, moest het nog een 3e keerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3u snachts? The fuck.
Ik heb nooit hoeven balansen btw maar hoorde er altijd horrorverhalen over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |