Lekker bezigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:38 schreef Studeur het volgende:
aan de bier bij mn turkse maat david
gratis cocktails overal.
en ga morgen met em stappen, mocht van zn oom (de baas hier) heeft hij ook nog eens wat te doen naast elke dag tot laat werken hier. ik adoreer deze baas
Kan ik niet lekker jouw tetten kneden?quote:
Straks wil je niet meer terugquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:38 schreef Studeur het volgende:
gratis cocktails overal.
en ga morgen met em stappen, mocht van zn oom (de baas hier) heeft hij ook nog eens wat te doen naast elke dag tot laat werken hier. ik adoreer deze baas
Jij wordt echt zwaar uitgebuit!quote:
toen ik een quotemelding kreeg wist ik dat je zo iets zou zeggenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kan ik niet lekker jouw tetten kneden?__
Ik weet het.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gelukkig komt er her en der nog zo'n kwaliteitspost van jou langs waar we allemaal dan toch weer een beetje om moeten gniffelen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
toen ik een quotemelding kreeg wist ik dat je zo iets zou zeggen
Gelukkig is het eindelijk te beluisteren op spotify ik wacht al sinds 1964quote:
Yes, daarom ook mijn berichtje. Kan eindelijk deze geniale band toevoegen aan mijn lijstje oude geniale muziekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gelukkig is het eindelijk te beluisteren op spotify ik wacht al sinds 1964
Tof dat je dit op FOK! komt melden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:38 schreef Studeur het volgende:
gratis cocktails overal.
en ga morgen met em stappen, mocht van zn oom (de baas hier) heeft hij ook nog eens wat te doen naast elke dag tot laat werken hier. zal hem rijkelijl trakteren op bier. ik adoreer deze baas
quote:
Ik weetquote:
Ey niet zo afblaffen, stu houdt ons vrolijk op de hoogte over zijn avonturen in het grote turkijequote:
okquote:
Jij snapt dit soort dingen nog niet, terug in de box!quote:
Heyquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij snapt dit soort dingen nog niet, terug in de box!
Als jij zo knap was, zou ik je raken.quote:
Zo flips pik je dit?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als jij zo knap was, zou ik je raken.
Maar dat ben je niet want je zit op FOK!
Dat denkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want straks doe je nog eens aangifte als ik je aanraak
Wat zegt die "NEE" ?quote:
Behalve Flips danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo flips pik je dit?
Ik wil niet stoken maar ik zou hem op zijn bek rossen.
Als C.Ronaldo in mijn bed zou liggen zou ik hem ook neuken of ik bezet of niet ben. Dus ik pik dit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo flips pik je dit?
Ik wil niet stoken maar ik zou hem op zijn bek rossen.
Handtekening is nog beter bewijs, maar fijn dat ik het nu nog een keer zwart op wit hebquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat denken
Stond toch al zwart op wit dat je me mag aanraken waar je wilde
Of moet je een handtekening?
Flips ook man, net een vent.quote:
Ik ben geen ventquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Flips ook man, net een vent.
Als der kont op die van haar zusje lijkt dan is dat wel een plus punt.
Bam!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als C.Ronaldo in mijn bed zou liggen zou ik hem ook neuken of ik bezet of niet ben. Dus ik pik dit.
[..]
Handtekening is nog beter bewijs, maar fijn dat ik het nu nog een keer zwart op wit heb
Oke! Een momentjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als C.Ronaldo in mijn bed zou liggen zou ik hem ook neuken of ik bezet of niet ben. Dus ik pik dit.
[..]
Handtekening is nog beter bewijs, maar fijn dat ik het nu nog een keer zwart op wit heb
Hehe, Take that, education!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |