Ik doe gemiddeld 2 dagen met een grammetjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef Ceviche het volgende:
Alweer klaar voor vandaag![]()
Heb gister drie gram gehaald, ik ga bijhouden hoevaak en hoelang ik hiermee doe. Ik schat zo'n 2,5 maand/ 50 keer gebruiken. Denk ik.
Soms denk ik: ik blow teveel, en dan denk ik aan de mensen die deze drie gram op 1 dag roken, en dan valt het weer heel erg mee.
je kan beter een gram per keer halen, doe je er automatisch langer mee ("ik heb toch zo veel, kan er net zo goed nog 1 roken")quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef Ceviche het volgende:
Alweer klaar voor vandaag![]()
Heb gister drie gram gehaald, ik ga bijhouden hoevaak en hoelang ik hiermee doe. Ik schat zo'n 2,5 maand/ 50 keer gebruiken. Denk ik.
Soms denk ik: ik blow teveel, en dan denk ik aan de mensen die deze drie gram op 1 dag roken, en dan valt het weer heel erg mee.
Nee bewust, een collega zou lunch betalen vandaag, maar hij is nu met een klant gaan lunchen, stomme broodjosti dat het isquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee bewust, een collega zou lunch betalen vandaag, maar hij is nu met een klant gaan lunchen, stomme broodjosti dat het is
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
rip
sterkte nog. ik voel je pijn. zal aan je denken als ik straks op het strand lig.
Geldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Febo zit hier om de hoek tegenwoordig ja
Maar ik heb dus geen geld meegenomen____
zal je mentaal steunen. mijn psychische krachten reiken zo ver dat ik je mijn positieve energie kan sturen. heb zo ook een keer mijn moeder beter gemaakt door te mediteren en haar al mijn krachten te sturen.quote:
Die heeft wat goed te makenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee bewust, een collega zou lunch betalen vandaag, maar hij is nu met een klant gaan lunchen, stomme broodjosti dat het is
Ik heb echt geen inzicht in die dingen, dacht eigenlijk dat ik half april mijn vaporizer had gekocht en die sindsdien ongeveer eens per dag gebruik. (Ik gebruik hem meestal 2/3 keer op een dag als ik de hele dag vrij heb). Blijkt dat ik dat ding pas twee weken heb! Naaaaaaaaajaaaaa.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik doe gemiddeld 2 dagen met een grammetje
Ja dat doet de broodjeszaak helaas niet, want die zijn veel te chaotischquote:
Behoorlijk jaquote:
heb soms ook dat ik denk dat ik 12 ben en mij ook zo gedraag. maar dan word ik eraan herinnerd dat ik volwassen benquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb echt geen inzicht in die dingen, dacht eigenlijk dat ik half april mijn vaporizer had gekocht en die sindsdien ongeveer eens per dag gebruik. (Ik gebruik hem meestal 2/3 keer op een dag als ik de hele dag vrij heb). Blijkt dat ik dat ding pas twee weken heb! Naaaaaaaaajaaaaa.
Ben sowieso niet zo goed met tijden e.d. herinneren, of iets nou twee of drie jaar geleden was, maar dit was wel echt een wtf- moment,
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb soms ook dat ik denk dat ik 12 ben en mij ook zo gedraag. maar dan wordt ik eraan herinnerd dat ik volwassen ben
niks mis met je gedragen alsof je 12 bentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:09 schreef Monopoly het volgende:
Same here overigens.
Moet me af en toe wel wat volwassener gedragen ja
Kreeg ik vandaag nog te horen op mijn evaluatiegesprekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:09 schreef Monopoly het volgende:
Same here overigens.
Moet me af en toe wel wat volwassener gedragen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |