Die at mn moeder 5 jaar geleden ofzo ook weleens, vond ze echt superranzigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Mora hamburgers en cheese burgers zijn wel goeje![]()
(denk Mora althans, van die oranje verpakkingen)
Ja. Best goed te doen. Geen culinair hoogstandje maar makkelijk voer wat nog best aardig smaakt imhoquote:
Te lui voorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die at mn moeder 5 jaar geleden ofzo ook weleens, vond ze echt superranzigdan heb ik toch liever mijn eigen hamburgers met een plakje cheddar erop en met eigen saus
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Best goed te doen. Geen culinair hoogstandje maar makkelijk voer wat nog best aardig smaakt imho
Bedankt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die at mn moeder 5 jaar geleden ofzo ook weleens, vond ze echt superranzigdan heb ik toch liever mijn eigen hamburgers met een plakje cheddar erop en met eigen saus
Vas gaat hamburgers maken op de meet ? Nice, ik ga 's ochtends niets eten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Murdera het volgende:
Hamburgers van vaszitten, toekijken, eten.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Murdera het volgende:
Hamburgers van vaszitten, toekijken, eten.
Kijk.. De goede ideeen schieten uit de grondquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vas gaat hamburgers maken op de meet ? Nice, ik ga 's ochtends niets eten.
No biggiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
lazy fuckers![]()
Jullie betalen het vleesch.
In dat geval sla ik mijn ontbijtje ook over.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vas gaat hamburgers maken op de meet ? Nice, ik ga 's ochtends niets eten.
Toch niet alle ideeen zijn goed vandaagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
lazy fuckers![]()
Jullie betalen het vleesch.
Nee maar BBQ is sowieso wel een puik idee als het mooi weer isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Toch niet alle ideeen zijn goed vandaag
Vlees erop gooien en regelmatig omdraaienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar BBQ is sowieso wel een puik idee als het mooi weer isAlleen heb ik nog nooit een bbq bediend
Is ook zo moeilijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar BBQ is sowieso wel een puik idee als het mooi weer isAlleen heb ik nog nooit een bbq bediend
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Vlees erop gooien en regelmatig omdraaien
Klaaar
Ja maar ook kooltjes aansteken enzo, zoveel moeite manquote:
Volgens mijn buurman wel.. Hij faalt echt tantoe hardquote:
Laat het vuur over aan de mannenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ook kooltjes aansteken enzo, zoveel moeite man.
Terpetinequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ach, flink wat brandbaar spul erop en gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Mooi, mogen ze ook meteen de kok spelenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat het vuur over aan de mannen
Mono en ug enzo.
Mijn tijd verdoen aan vuur makenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi, mogen ze ook meteen de kok spelen
wow wacht je vind jezelf geen man?
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft geen vuur te maken, alleen goed te neuken
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn tijd verdoen aan vuur maken
[..]
Mooi, ik ben al jaren een vleeseter. Bbq en vlees is mij ook niet onbekend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een tijd lang slager geweest.
BBQ's en vlees is geen onbekend terrein voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |