quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Vlees erop gooien en regelmatig omdraaien
Klaaar
Ja maar ook kooltjes aansteken enzo, zoveel moeite manquote:
Volgens mijn buurman wel.. Hij faalt echt tantoe hardquote:
Laat het vuur over aan de mannenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ook kooltjes aansteken enzo, zoveel moeite man.
Terpetinequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ach, flink wat brandbaar spul erop en gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Mooi, mogen ze ook meteen de kok spelenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat het vuur over aan de mannen
Mono en ug enzo.
Mijn tijd verdoen aan vuur makenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi, mogen ze ook meteen de kok spelen
wow wacht je vind jezelf geen man?
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft geen vuur te maken, alleen goed te neuken
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn tijd verdoen aan vuur maken
[..]
Mooi, ik ben al jaren een vleeseter. Bbq en vlees is mij ook niet onbekend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een tijd lang slager geweest.
BBQ's en vlees is geen onbekend terrein voor mij
Moet je een keer naar een Libanees restaurant en een mixed grill kiezen, zoveel vlees omgquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mooi, ik ben al jaren een vleeseter. Bbq en vlees is mij ook niet onbekend.
Iets vlambaars erop gooien, desnoods lampenolie ofzo, en fik erin!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Gewoon terpetine vanuit de fles op het vuur gooien, schiet de vlam zo de fles in met een explosie als gevolg, hebben we weer wat entertainmentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Iets vlambaars erop gooien, desnoods lampenolie ofzo, en fik erin!
Warcasualties héquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gewoon terpetine vanuit de fles op het vuur gooien, schiet de vlam zo de fles in met een explosie als gevolg, hebben we weer wat entertainmentja en iemand die mogelijk zn hand kwijt is maar dat moet dan maar
Het is de bedoeling dat je er eerst iets brandbaars opgooit, daarna zet je de fik erin. Als de BBQ al brandt hoeft er niet nog meer terpentine op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gewoon terpetine vanuit de fles op het vuur gooien, schiet de vlam zo de fles in met een explosie als gevolg, hebben we weer wat entertainmentja en iemand die mogelijk zn hand kwijt is maar dat moet dan maar
Je meent hetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je er eerst iets brandbaars opgooit, daarna zet je de fik erin. Als de BBQ al brandt hoeft er niet nog meer terpentine op.
(lege) deobus op t vuur, afstand nemen, 5 min wachten en BOEMquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ma das toch om uit te maken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
(lege) deobus op t vuur, afstand nemen, 5 min wachten en BOEM
Ja, je zou denken dat het voor de hand ligt.quote:
Moeten we eerst veel drinken ^^quote:
Dat heeft mij diverse krassen op mijn rug opgeleverd na een feestje en vuurspuwen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Iets vlambaars erop gooien, desnoods lampenolie ofzo, en fik erin!
Goed idee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je een keer naar een Libanees restaurant en een mixed grill kiezen, zoveel vlees omg![]()
D'r zat een kat op de BBQ die je gespuit niet kon waarderen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat heeft mij diverse krassen op mijn rug opgeleverd na een feestje en vuurspuwen.
[..]
Goed idee.
Haha nee, ik had teveel olie in m'n mond waardoor de vlam terug sloeg, toen achterover struikelde over een tafel en recht op een kozijn met 5 grote roestige spijkers erin.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
D'r zat een kat op de BBQ die je gespuit niet kon waarderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |